Een peavey Classic 30, 30 watts buizen keihard en erg helder.quote:
Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Wil een 6505+ combo, maar die gaat nogal hard voor thuisgebruik.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:06 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Een peavey Classic 30, 30 watts buizen keihard en erg helder.Maar als je hem erg hard zet is hij voor keiharde rock soms net iets te helder. Dan hoord je piepgeluiden als ik over mijn snaren glijd want hij vangt echt alles op.
Ik kan dit weekend wel even een filmpje maken, soort van review van de Peavey met een strat en met een les paul.quote:Op woensdag 24 november 2010 18:07 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Hmm moet ik ook maar eens naar gaan kijken. Wil een 6505+ combo, maar die gaat nogal hard voor thuisgebruik.
Beetje een leuk ding ?quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef KaMo het volgende:
Morgen hopelijk mijn nieuwe camera!
Morgen naar Gorillaz! Nieuwe camera mee
Kodak Zi8, reviews zijn lovend.quote:
Waar is het morgen? In de HMH was het legendarisch vet iigquote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef KaMo het volgende:
Morgen hopelijk mijn nieuwe camera!
Morgen naar Gorillaz! Nieuwe camera mee
Antwerpen, ik woon vlakbij de grens, dus is voor mij veel dichterbij!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Waar is het morgen? In de HMH was het legendarisch vet iig
Ik heb em niet gekocht door de schokkende beelden in de review filmpjes juistquote:Op woensdag 24 november 2010 21:30 schreef KaMo het volgende:
[..]
Kodak Zi8, reviews zijn lovend.
Vooral belangrijk was: mogelijkheid er een externe microfoon op aan te sluiten!
Schokkend is altijd bij kleine cameratjes!quote:Op woensdag 24 november 2010 21:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb em niet gekocht door de schokkende beelden in de review filmpjes juistVanaf statief gaat het prima maar los zag het er een stuk minder uit.
Nouja ik ben benieuwd naar je concert opnames en hoe het geluid van die mic dan is zonder extra microfoon aangezien die toch niet mee naar binnen mag dan.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Schokkend is altijd bij kleine cameratjes!
En voor echte 'producties' ga ik toch een steadycam ervoor maken; statief met gelijk ook microfoonhouder erop enzo!
Ik ookquote:Op woensdag 24 november 2010 21:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nouja ik ben benieuwd naar je concert opnames en hoe het geluid van die mic dan is zonder extra microfoon aangezien die toch niet mee naar binnen mag dan.
klinkt metallica - nothing else matters -achtigquote:Op woensdag 24 november 2010 22:25 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www10.speedyshare.(...)oad/gitaarstukje.mp3
Rustgevend gitaarstukje
Klinkt middeleeuws
maar wel vet hoorquote:Op woensdag 24 november 2010 23:21 schreef blckbb het volgende:
[..]
klinkt metallica - nothing else matters -achtig
Gave locatie waar is dat?quote:Op woensdag 24 november 2010 19:03 schreef guitarist het volgende:
Vandaag leuk projectje gefilmt.
[ afbeelding ]
Iets klopt niet aan deze foto....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:34 schreef The_Dean het volgende:
Tevens nieuwe jacks aan mijn cabinet kabel gezet
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 24 november 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
Laatste paar dagen weer eens de cd's van de Blues Brothers in de auto... wat blijft dat toch geniaal
Z'n scherm staat fucking scheef ?quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze foto....
[..]
Zou niet weten wat er verkeerd aan is.quote:Op donderdag 25 november 2010 00:01 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Iets klopt niet aan deze foto....
[..]
Oh datquote:Op donderdag 25 november 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Z'n scherm staat fucking scheef ?
Volgens mij is je laptop een beetje over datum deanquote:Op donderdag 25 november 2010 00:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oh dat
Ja, scharnier afgebroken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |