Nja, dat was tegen het einde van de zomer al, met Baroeg Open Air. Witch komt hier wel 'binnenkort', dus dan mag je hem gerust meegeven. Als dat mag van Witchfynder natuurlijk, kan niet voor hem spreken, maar dat is geen beroerde gast dus denk dat het met enige overredingskracht wel moet lukkenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef genakt het volgende:
[..]
ow sorry denk eroverheen gelezen ofzo
sorry
ik had wel begrepen dat witchfinder en dean is zouden doen fozo
anders had ik me epiphone even afgegeven
Ik wil dat ook, maar mag niet van L.noquote:
Gewoon al je scheermesjes uit het raam gooien.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar mag niet van L.no
WTH, dat ding heeft een eigen leven.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef genakt het volgende:
ik ben voor deze aan het sparen 7 string
[ afbeelding ]
ltd sc 607
quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik wil dat ook, maar mag niet van L.no
Wacht nou over 10/20 jaar ofzo.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou dit, maar helaas
[ afbeelding ]
Deal!quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Wacht nou over 10/20 jaar ofzo.
Laat je babyface nou gewoon zien als je de kans hebt.
Dat zou je best nog wel staan ook.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:27 schreef The_Dean het volgende:
Ik wou dit, maar helaas
[ afbeelding ]
I know, rightquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zou je best nog wel staan ook.
Link naar die van 73 ?quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een Mediamarkt fail weer zeg.
Kreeg een mail met de "dagaanbieding".
Samsung G3 Eco 2tb externe harde schijf voor ¤88.
Eerste hit op google is al ¤73.![]()
Zo'n external HD is echt klote als je zo'n power cable erbij moet hebbenquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:33 schreef Iemand91 het volgende:
Wat een Mediamarkt fail weer zeg.
Kreeg een mail met de "dagaanbieding".
Samsung G3 Eco 2tb externe harde schijf voor ¤88.
Eerste hit op google is al ¤73.![]()
Ligt eraan wat je ermee wil doen he, wil je hem vaak meenemen dan is dat makkelijker voor onderweg. Thuis vind ik dat het weer geen zak uitmaaktquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:38 schreef blckbb het volgende:
Z
[..]
Zo'n external HD is echt klote als je zo'n power cable erbij moet hebben
Ik heb er een van 640 GB en dat is misschien niet zo heel veel ruimte (voor mij voorlopig wel iig) maar die is USB powered en das voor mij veel handiger
klopt, maar mn ouders zijn geschieden en om nu ieder weekend weer een shitload aan kabels mee te nemen naar mn pa zie ik ook niet echt zitten + dat ik 'm ook wel eens meeneem naar vrienden voor muziek enzquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je ermee wil doen he, wil je hem vaak meenemen dan is dat makkelijker voor onderweg. Thuis vind ik dat het weer geen zak uitmaakt
Ja dan is zo'n 2.5 schijf veel makkelijker.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:42 schreef blckbb het volgende:
[..]
klopt, maar mn ouders zijn geschieden en om nu ieder weekend weer een shitload aan kabels mee te nemen naar mn pa zie ik ook niet echt zitten + dat ik 'm ook wel eens meeneem naar vrienden voor muziek enz
alstuquote:
Die schijf is half zo groot als die van de media marktquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:54 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
alstu
Tja, usb powered is in sommige gevallen wel handiger ja, maar als je 'm bijvoorbeeld alleen als back-up gebruikt heb ik liever veel opslag. Met usb kan het eventueel aan onze router.
Damnit, dat mij dat zou overkomen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:56 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die schijf is half zo groot als die van de media markt
Niet? In mijn ervaring juist wel.quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:11 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Damnit, dat mij dat zou overkomen.![]()
Maar ja, in general is Mediamarkt nooit sterk in aanbiedingen.
Mijn ervaring is dat de aanbiedingen vroeger beter waren dan tegenwoordig. Sowieso moet MEdia Markt het van de aanbiedingen hebben, met de normale prijzen zijn ze nogal duur ja...quote:Op vrijdag 26 november 2010 01:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet? In mijn ervaring juist wel.
Als het goed is niks, tenzij je nu echt hele slechte snaren gebruikt.quote:Op vrijdag 26 november 2010 03:40 schreef -Menn0- het volgende:
http://www.lordofthestrin(...)EXL116/10000068.html
Benieuwd wat deze bad boys voor m'n geluid gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |