Toppie, so anything happened in FOK-land?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dat is ook zo..
Nja, laat ik dat maar doen dan!
We vonden jouw stadje een hell voor verlaagde auto's.quote:Op donderdag 25 november 2010 23:45 schreef blckbb het volgende:
[..]
Vertel, wat had Dean allemaal over me te zeggen onderweg naar Rotterdam![]()
Ja, het was maar goed dat we bij Brother in de auto zatenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
We vonden jouw stadje een hell voor verlaagde auto's.
Huh, kocht jij de mijne niet?quote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef The_Dean het volgende:
Niks dan goeds
Hoe kan ik iemand bashen die mijn versterker koopt?
Over verlaagde auto's weet ik 't niet, maar het andere kan best kloppenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:46 schreef L.no het volgende:
[..]
We vonden jouw stadje een hell voor verlaagde auto's.
had dan gezegd dat je rotterdam wasquote:Op donderdag 25 november 2010 23:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, het was maar goed dat we bij Brother in de auto zaten
Dat hebben we toen zelfs meerdere keren gezegdquote:Op donderdag 25 november 2010 23:51 schreef genakt het volgende:
[..]
had dan gezegd dat je rotterdam was
ow sorry denk eroverheen gelezen ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hebben we toen zelfs meerdere keren gezegd
Ik denk persoonlijk dat alles beter is dan een (Micro-)cube. Ik heb hem wel eens getest volgens mij, kon behoorlijk hard (zeker in vergelijking met een Roland Cube 15x die ik ook testte toen)quote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Braddie het volgende:
Is een Vox DA5 een goede vervanger van de Micro-Cube?
Wil hem inruilen op die DA5...
Proberen, luisteren, concluderenquote:Op donderdag 25 november 2010 23:53 schreef Braddie het volgende:
Is een Vox DA5 een goede vervanger van de Micro-Cube?
Wil hem inruilen op die DA5...
De jouwe is iets goedkoper ben ik bangquote:
Sparen kan ik niet...... Helaaschquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef genakt het volgende:
ik ben voor deze aan het sparen 7 string
[ afbeelding ]
ltd sc 607
hij is 1000 zit al op de helftquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De jouwe is iets goedkoper ben ik bangTenzij je een echte Höfner gaat kopen
[..]
Sparen kan ik niet...... Helaasch
Wtf zit er op z'n kinquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:01 schreef genakt het volgende:
ik ben voor deze aan het sparen 7 string
[ afbeelding ]
ltd sc 607
Klopt en nee, wil een goedkoop basgitaartje en die Harley Benton ziet er wel goed uit (en op youtube klinkt ie ook nog aardig... als 145 euro zeg maarquote:Op vrijdag 26 november 2010 00:03 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De jouwe is iets goedkoper ben ik bangTenzij je een echte Höfner gaat kopen
een baartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |