quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Alle manschappen hebben de onderhandelingen overleefd.
Er zijn een aantal lichtgewonden, die worden afgevoerd naar het dichtsbijzijnste ziekenhuis.
Mission clear,
Achievement unlocked: "survive the carefull mom"
19 experience points gained *level up*
Laptop is van m'n vader, en aan iPhone/spullen inleveren doen ze gelukkig nietquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
En laptop / smartphone niet in hoeven leveren ?
quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Sym
Hoelang doe er normaal dan over?
Normaal een kleine drie kwartier.quote:
Oh joyquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Normaal een kleine drie kwartier.
De A9 stond helemaal vol, en bij de Coentunnel werd 3 kilometer file gemled, dat bleken er ook 10 te zijn
Zag het vanochtend op teletekst 16 km file op de A9.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
[..]
Normaal een kleine drie kwartier.
De A9 stond helemaal vol, en bij de Coentunnel werd 3 kilometer file gemled, dat bleken er ook 10 te zijn
solquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:52 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Vanmorgen ook file, heb de A4 maar ontweken en door de polder gereden. Ook handig dat er daar ook een weg was afgesloten waardoor ik uiteindelijk laatste stukje A10 kon pakken welke zowat leeg was.
wokquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
sol![]()
ik ben gewoon op tijd naar mijn werk gegaan
He wat? Ik ookquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nee..nee. Nee hoor. Ik slaap nog. Heus!
LLquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
jeetje wat een drukte hier
Solique
Panda
zit me net hetzelfde af te vragen..quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
hee gaat het nou echt mis in Korea ja?
China grijpt wel in denk ik.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
het gaat in ieder geval niet goed daar, dat is wel duidelijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
het was al mis toch?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |