Wokjequote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijkjelinuxbabe
![]()
beetje geslapen?
Meisjequote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nee..nee. Nee hoor. Ik slaap nog. Heus!
Dan heb je misschien net wat te veel geslapenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:53 schreef Pien85 het volgende:
Ga ik om 9 uur m'n bed in... Kan ik de volgende ochtend nóg m'n bed niet uitkomen
Neuh, dat valt wel mee, ik wilde alleen niet opstaan, stomme wekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan heb je misschien net wat te veel geslapenDat heb ik tenminste wel, als ik te veel slaap dan voel ik me nog duffer dan als ik iets te weinig slaap
q
je slaapwandeltfoktquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:52 schreef suikertaartje het volgende:
Nee..nee. Nee hoor. Ik slaap nog. Heus!
quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:55 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Neuh, dat valt wel mee, ik wilde alleen niet opstaan, stomme wekkerAls ik teveel slaap heb ik hoofdpijn als k wakker word
Goedemorgen pgrquote:
best goed geslapen en om vier vrij, maar ik ben al aan het werk nuquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wokje
Een beetje ja![]()
Wordt nu steeds om 5 uur wakker en slaap dan nog heel onrustig... Maar vandaag een kort dagje
Om 3 uur vrij
Hoe is het met jou dan?
[..]
MeisjeGa je me nu eindelijk vertellen hoe het met meneer taart is?
Oeh, da's vroegquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
best goed geslapen en om vier vrij, maar ik ben al aan het werk nu
Heb je een beetje lekker geslapen snoet?quote:
Oh jeetje... Wat een gedoe...quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet niet hoe het met meneer taart is...hij moest gisteravond met spoed maar een arts vanwege een nabloeding en had nogal veel gekotst. Het is dus maar goed dat hij een nachtje moest blijven! Vandaag nog niets gehoord, maar dat zal zo vast wel komen. En goedemorgen liefje!
Redelijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's vroegSucces dan nog maar even
[..]
Heb je een beetje lekker geslapen snoet?
Succes!quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:00 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Redelijk.
Vandaag weer op de fiets naar school
En mijn schoolwerk weer oppakken.
ieh, zal wel met elkaar te maken hebben, bloed en kotsenquote:Op dinsdag 23 november 2010 07:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet niet hoe het met meneer taart is...hij moest gisteravond met spoed maar een arts vanwege een nabloeding en had nogal veel gekotst. Het is dus maar goed dat hij een nachtje moest blijven! Vandaag nog niets gehoord, maar dat zal zo vast wel komen. En goedemorgen liefje!
dit weekend schaatsen, beetje water in de buurt bij jou?quote:Op dinsdag 23 november 2010 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes!
Ik ga maar even op zoek naar m'n goede paar handschoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |