ik weet niet hoe ver ze zijn, misschien worden de zijmuren in etappes gestort?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarom hebben die flikkers het dan over beton storten? Dat zal er wel niet mee te maken hebben dat er helemaal geen beton meer gestort hoeft te worden hmm
quote:
Echt raar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!
Krijg een email van iemand van marktplaats dat hij akkoord gaat met mijn bod.
Ten 1e heet hij Marco terwijl zijn Marktplaats naam Ben is.
En ten 2e heb ik niet het hoogste bod![]()
Wat moet ik daar nou mee?
Ja dat gaat per verdieping he. En vgs mij zijn die zijmuren gewoon van die gasbeton blokken op zich, daar is ook niet veel stortbaars aan natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ver ze zijn, misschien worden de zijmuren in etappes gestort?
metselen is wel een probleem bij vorst
Nee krijg de email net binnen en dat hogere bod stond er al sinds zondag.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:41 schreef Aarti het volgende:
misschien had ie al gemaild voordat er een hoger bod kwam?
ff bellen om te checken of het echt is?
Hoi Ben,quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:35 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!
Krijg een email van iemand van marktplaats dat hij akkoord gaat met mijn bod.
Ten 1e heet hij Marco terwijl zijn Marktplaats naam Ben is.
En ten 2e heb ik niet het hoogste bod![]()
Wat moet ik daar nou mee?
het zullen van die gyproc blokken zijn die ze verlijmenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat gaat per verdieping he. En vgs mij zijn die zijmuren gewoon van die gasbeton blokken op zich, daar is ook niet veel stortbaars aan natuurlijk.
Whatever. Als ze maar opschietenquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het zullen van die gyproc blokken zijn die ze verlijmen
hihihiquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoi Ben,
zeg Marco wat is er met dat andere bod mis?
Groetjes, Piet
Maar jij mag ook Jaap zeggen
hoeveel verdiepingen gaat het worden fles.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whatever. Als ze maar opschieten
3 bij elkaar. BG, 1 en 2quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoeveel verdiepingen gaat het worden fles.
een flatquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heb jij zo'n groot huis nodig?
en ze zijn nou dus bezig met de eerste verdieping?quote:
dat denk ik en hoop ik ja. Mijn app komt op de BG en de helft van de 1e verdieping, maar goed, je kan er natuurlijk pas in als alles af is. Een dak is wel zo handig hmmquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ze zijn nou dus bezig met de eerste verdieping?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |