True that.quote:Op maandag 22 november 2010 23:57 schreef Cherna het volgende:
Zonder kunst en cultuur is er geen vooruitgang. Bezuinigen prima maar dit kabinet gaat weer een stap verder.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:57 schreef Inverted_World het volgende:
Toen er tijdens WO II aan Churchill werd gevraagd om te bezuinigen op kunst antwoordde hij: "Waar vechten we dan voor?"
Ummm vrijheidquote:Op maandag 22 november 2010 23:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
True that.
Toen er tijdens WO II aan Churchill werd gevraagd om te bezuinigen op kunst antwoordde hij: "Waar vechten we dan voor?"
Ik snap het 2x de helftquote:Op dinsdag 23 november 2010 00:01 schreef W1ckeDxt het volgende:
Och daar gaan we weer, sommige snappen het niet, of maar half.
Jaaaa heel goed meid, lekker denken dat er vrijwel enkel autonome kunst bestaat.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:04 schreef captainkid het volgende:
Kunst![]()
Is er wel kijkwaardige kunst gemaakt dan de afgelopen 50 jaar?
Als ik kijk dat zo'n Herman Brood of Anton Heijboer populair is zou ik denken van niet.
Schaf maar af die onzin.
Precies, muziek, theater, film, beeldende kunst , kunst en vorm wordt maar ff gemakshalve overgeslagen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:09 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jaaaa heel goed meid, lekker denken dat er vrijwel enkel autonome kunst bestaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |