abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89063881
Terechte klacht.
pi_89064577
May is de leukste van hun 3.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_89068361
quote:
14s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:47 schreef Paaskonijn het volgende:
May is de leukste van hun 3.
Wel als je homo bent ja :Y)
Een heer met stijl
  dinsdag 23 november 2010 @ 21:44:36 #54
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_89071012
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:34 schreef Zith het volgende:

Of bijv. die 'race' waar de een van UK naar Denemarken moest rijden en de andere 2 een boot namen. Kiest die man natuurlijk een ubersnelle merc want sneller is beter! Maar met een fiat panda zou het net zo snel zijn geweest want je kan toch niet harder dan max.snelheid (met uitzondering van een klein stukje in duitsland). Ook hier heel veel mooie shots van de rijdende auto waarvan je gewoon weet dat ze met een logge camera-camper ervoor gaan rijden of voorop het traject camera mensen laten uitstappen, auto voorbij laten filmen, instappen, vragen aan de 'racer' om wat langzamer te rijden zodat ze met hun logge camera-auto weer ervoor kunnen komen.
Ik meen gelezen te hebben, dat de interieur filmpjes en exterieur filmpjes veelal apart worden opgenomen. De interieur filmpjes (en sommige exterieur shots) met de presentatoren worden tijdens de "echte" race opgenomen en de meeste exterieur shots worden achteraf opgenomen. en er tussenin gemonteerd. Dit werd toen volgens mij juist uitgelegd aan de hand van die Denemarken race die je aanhaalt, omdat er volgens kijkers iets niet klopte. Volgens mij reed een auto in een shot namelijk de verkeerde kant op dan de race plaatsvond.
Horrible Cunt!
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:32:12 #55
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_89351897
In aflevering twee van Top Gear US vraagt één van de presentatoren zich af of het soms een Britse gewoonte is om te liegen, aangezien de snelheidsmeter van een Aston Martin een veel hogere snelheid kan weergeven dan de auto in werkelijkheid kan.

Dat is bij ALLE auto's zo, onnozele vetklep!
En zoiets presenteert een programma over AUTO'S!
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_89352518
Ik herinner me vooral die ene aflevering waarbij Clarkson met de kleinste auto ter wereld zo zijn kantoor binnenreed... en dat ie uit moest stappen om 'm (met 1 hand) naar achteren te trekken omdat ie geen achteruit had :')

Was eigenlijk al verbaasd dat ie erin paste...

_O-
pi_89352748
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 23:48 schreef Zith het volgende:
Sowieso Top Gear :')

Autoshows :')

Scripted events en races in autoshows :')

Mensen die een uur lang naar autoreclames kijken :')
niemand kijkt ook voor autoadvies naar top gear :') vroegâh was topgear wel een autoprogramma.

ze reviewen zo nu en dan wel auto's ja... maar hoeveel mensen kunnen er nu een lambo betalen

natuurlijk zijn veel dingen in het programma scripted. boejend.

vind het erg leuk om naar te kijken. mooie beelden, leuk bedachte events met veel britse humor en gigantisch mooie auto's.

en daarnaast: autoreclame? de doelgroep van topgear is echt niet de gemiddelde miljonair hoor :')
here in hell we like to keep things informal,
as well as infernal
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:57:19 #58
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_89352951
Top Gear vind ik de laatste tijd niet echt veel meer aan.
Zelfvoldane "grappemakers" die wat rondjes in een dure rode FIAT of een GT3 rijden.
Tiff, ook al is het een saaie baas, kon tenminste nog rijden. ^O^

vanaf 3.30
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_89354165
You have to start with hello :7
  dinsdag 30 november 2010 @ 19:34:25 #60
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89354632
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef robuden het volgende:
You have to start with hello :7
_O_
pi_89354850
quote:
15s.gif Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef Drinky het volgende:
Serieus, waarom moet bijna elk Engels sprekend land een eigen gefaalde versie van Top Gear hebben?

Eerst Top Gear australia, met 3 vage gasten en slechte grapjes, en nu is er opeens een Top Gear US versie, wiens humor zo slecht is dat The Office US nog grappig is in vergelijking daarmee :r .

Slechte grappen, slechte presentatoren, slecht programma. Hoezo denken ze Britse humor te kunnen evenaren? waarom houden ze het niet gewoon bij Top Gear UK :( ?
terechte klacht ^O^
pi_89357661
Top Gear specials zijn helemaal baas. _O_
Heb me echt kapot gelachen om die special in Bolivia :P
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:38:55 #63
138448 PeZu
Suspended animation
pi_89357805
mensen die janken dat het scripted is, ja like duh het is geen realistisch programma, HET IS ENTERTAINMENT STELLETJE TAMME DAKHAZEN :')_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_89357914
Die vakantie met die caravan _O- _O- _O-
pi_89365031
quote:
13s.gif Op dinsdag 23 november 2010 01:07 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

gast :{

May hoort er gewoon helemaal bij hoor.
hoewel in mindere mate als die andere 2 zijn zijn een aantal opmerkingen van hem ronduit briljant :D
pi_89365255
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:36 schreef Breekfast het volgende:
Top Gear specials zijn helemaal baas. _O_
Heb me echt kapot gelachen om die special in Bolivia :P
"Richard Hammond is now the smallest living organism for miles"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')