Bij mij werkt het.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:28 schreef Mdrop het volgende:
Iemand die dit even wil testen?
[ afbeelding ]
https://sourceforge.net/p(...)/FRSdesktop11053.rar
Tot laterquote:
Oh yaaaaay, heel weekend kijken dus , ik vier geen kerst dit jaarquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:32 schreef themauster het volgende:
Ik zie in de December tv schemas dat de djs op Zaterdagmiddag om 14.40 worden opgesloten in het glazen huis![]()
Kerst is ná Serious Requestquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh yaaaaay, heel weekend kijken dus , ik vier geen kerst dit jaar
Ow jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kerst is ná Serious Request.
Hm, ik mag toch hopen dat ze niet heel laat het huis uit gaanquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:45 schreef themauster het volgende:
Finale is van 19.30 tot 22.00 op Nederland 3 op kerstavond, dus dat wordt een lange avond
Bier drinken en TV kijken gaan goed samen hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hm, ik mag toch hopen dat ze niet heel laat het huis uit gaan. Dat zou wel een misser zijn. Mensen hebben op kerstavond nog genoeg te doen.
Bankhangen met hindernissen zou Ekdom zeggen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:50 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Bier drinken en TV kijken gaan goed samen hoor.
Alleen als ik op minimaliseer knop druk dan staat het 'rode kruisje' niet mer op de taakbalk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ah oke, op de een of andere manier heeft hij nog dat gekke installatie ding
.
quote:Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring! Welke dansplaat wil jij horen om half vier?
Kool & The Gang - Celebration
KC & Sunshine band - Give it up
Rick James - Superfreak
Klopt dit wordt nog een optie, we zijn nog niet begonnenquote:Op dinsdag 23 november 2010 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
Alleen als ik op minimaliseer knop druk dan staat het 'rode kruisje' niet mer op de taakbalk.
zolang !!quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:45 schreef themauster het volgende:
Finale is van 19.30 tot 22.00 op Nederland 3 op kerstavond, dus dat wordt een lange avond
YAY jaquote:
Latersquote:Op dinsdag 23 november 2010 13:37 schreef oh-oh het volgende:
VOGUE![]()
[..]
Tot later![]()
![]()
[..]
Oh yaaaaay, heel weekend kijken dus , ik vier geen kerst dit jaar
Ben je met ze op de foto gegaan ?quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laters.
Kesha en Shakira in de sportschool. W00t. Helemaal happy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |