Sorry maar ik zal Ajax als groninger nooit maar dan ook nooit aanmoedigenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor de country ranking van de uefa hebben we punten nodig, dus laten we ajax aanmoedigen.
Ajax aanmoedigen?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
voor de country ranking van de uefa hebben we punten nodig, dus laten we ajax aanmoedigen.
Muziek freaks ..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:00 schreef Cee het volgende:
Jongens, ik ga me opgeven voor het Popduel on Tour, iemand nog leuke teamnaam-suggesties? We zijn een groepje van 4 meiden. En ja, eentje is blond. Dus 4 Non Blondes kan niet.
Zoiets, maar dan korter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
the bitches die loves fucking music..
?
of mischien de beginletters van de voornamen ofzo..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh misschien iets als 4fmmes. (4 Femmes).
Dan krijg je Sjac of Jacs.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
of mischien de beginletters van de voornamen ofzo..
Mwah, ben nog niet overtuigd. Moeilijk, dit (alsof het verdere verloop van de quiz ervan af hangtquote:
Doe het dan zoals the Donnas vroeger. Die noemden zichzelf Donna <eerste letter van hun eigenlijke achternaam>quote:
Tja, dan weet ik het niet..quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwah, ben nog niet overtuigd. Moeilijk, dit (alsof het verdere verloop van de quiz ervan af hangt).
Ik sms'te net m'n zusje (die ook meedoet). "Iets van Sjac of zo" zegt ze. Ik ben nog steeds niet voldaan, wil inderdaad wel iets triviaals. Misschien wel Loesoe in de sky.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe het dan zoals the Donnas vroeger. Die noemden zichzelf Donna <eerste letter van hun eigenlijke achternaam>
Weet je meteen wie je concurrenten zijn, nl. de mensen die 'em snappen.
Ooit heb ik in een familiedagteam gevoetbald met de naam "kuthoeren". Die naam was puur gekozen omdat we het wel wat vonden hebben dat "kuthoeren" minstens 4 keer uit de speakers over het mudvolle sportpark klonk. Voor zoiets kan je ook kiezen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik sms'te net m'n zusje (die ook meedoet). "Iets van Sjac of zo" zegt ze. Ik ben nog steeds niet voldaan, wil inderdaad wel iets triviaals. Misschien wel Loesoe in de sky.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ooit heb ik in een familiedagteam gevoetbald met de naam "kuthoeren". Die naam was puur gekozen omdat we het wel wat vonden hebben dat "kuthoeren" minstens 4 keer uit de speakers over het mudvolle sportpark klonk. Voor zoiets kan je ook kiezen.
En uitgesproken met het nodige aplomb natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:21 schreef Cee het volgende:
Ja, het wordt Chapeau Chapeau! (met uitroepteken).
quote:Popduel
Hartelijk dank voor je aanmelding voor KRO Radradio Popduel op 2 december in Tilburg.
* We verwachten jullie vanaf 19.00 uur bij Poppodium 013, Veemarktstraat 44, 5038 CV Tilburg.
* Om 20.00 uur gaan we beginnen dus zorg ervoor dat jullie er dan helemaal klaar voor zitten.
* We spelen 5 ronden en hebben tussendoor nog een korte pauze.
* Om ongeveer 22.00-22.30 uur is de winnaar bekent.
* Onze band zal daarna nog even lekker doorspelen dus blijf vooral nog even om te chillen.
Verhinderd?
Mochten jullie onverhoopt toch niet kunnen die dag meld je dan in ieder geval even bij ons af. Dit kan via popduel@kro.nl Omdat we een beperkt aantal teams toe kunnen laten en er eventueel teams op een wachtlijst kunnen staan is het wel zo prettig als jullie ons even iets laat horen als jullie niet kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |