Kan je in de pauze naar die vet hippe hangplek die daar is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef golfer het volgende:
Ga je bij het PWN in Velserbroek werken, CF?
quote:Op maandag 22 november 2010 22:19 schreef Bluezz het volgende:
Goezo, de ouders zijn je dankbaar Sun
Ik vond het altijd heel fijn die 1015 min. gesprekken en heb het nooit meer zo gezellig gehad op de kinderfabrieken die VMBO heten
McDrive zit er ook om de hoek.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef RacerDKB het volgende:
Kan je in de pauze naar die vet hippe hangplek die daar is.
Door jou zeker?quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Velserbroek ook wel Velserbronxx geheten...
Goed excuus om eens langs te komen danquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.... Geen TTinspiratie
Nog nooit in Delft geweest btw.![]()
Irritant.. Net als 'schrijf een betoog van minimaal 1a4 over'. Soms kan het toch kort en bondig?quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
terwijl we gemiddeld 8 minuten nodig hadden.. maar goed..
Gemiste kansquote:Op maandag 22 november 2010 22:16 schreef borisz het volgende:
.... Geen TTinspiratie
Nog nooit in Delft geweest btw.![]()
Wij zijn er vorig jaar even geweest! Middagjequote:Op maandag 22 november 2010 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed excuus om eens langs te komen dan
Ook wel Velserbrooklyn hier.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef borisz het volgende:
Velserbroek ook wel Velserbronxx geheten...
Veel te kortquote:Op maandag 22 november 2010 22:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij zijn er vorig jaar even geweest! Middagje
ik heb het van m'n oma ge-erfd!quote:Op maandag 22 november 2010 22:22 schreef Bluezz het volgende:
Hier nog liefhebbers van boerenbont servies?
We gaan morgen de garage weer autoproof maken en ik heb nog een hele doos staan (van mijn moeder) morgen maar eens op de pica en op marktplaats zetten
quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
Ik hoorde over mensen die hele koffers meenamen naar DH
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |