Lens is praktisch nieuw. 75 euro?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:03 schreef Daan89 het volgende:
Wat wil je voor de lens alleen hebben?
Praktisch nieuw, met garantie?quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:07 schreef Springvogel het volgende:
[..]
Lens is praktisch nieuw. 75 euro?
Zeer goede vraag, vrees dat ik de bon niet meer kan vinden na mijn verhuizing.... Bedoelde meer nieuw in de zin van bijna niet gebruikt en het feit dat hij qua uiterlijk niet van nieuw te onderscheiden is.quote:
Hmm, dat komt nog niet echt in de buurt.quote:
Ligt heel erg aan de gebruikte lens en evt. gebruik van externe flitser. T/m ISO 800 is met deze camera goed te doen. Ik heb hem echter vaak voor buitensport gebruikt.quote:Op donderdag 16 december 2010 13:00 schreef zomoetdat.nl het volgende:
Een kleine vraag:
Hoe is deze camera met betrekking tot sportfoto's (in een sporthal?) want ben op zoek naar een camera voor dit soort foto's (basketbal)
Groetjes,
Ik verkoop in principe alleen nog alles als set.quote:Op maandag 20 december 2010 09:26 schreef manga het volgende:
Die remotes, heb je daar meer gegevens van voor me? Mits je ze los verkoopt wil ik er een overnemen als ze tenminste werken op een Canon 450D.
De TS wil er vanaf 125 over na gaan denken dus denk dat je met je 150 wel goed zit hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef rubje het volgende:
Ik doe een beginbod voor alles van 150 euro.Of het wat is of wordt zie ik wel,geen haast want tijd heeft nooit haast.
Ik stuur je even een PMquote:Op woensdag 22 december 2010 13:46 schreef rubje het volgende:
Ik doe een beginbod voor alles van 150 euro.Of het wat is of wordt zie ik wel,geen haast want tijd heeft nooit haast.
Die van jou, maar dat vind ik helaas te weinig...quote:Op maandag 27 december 2010 19:22 schreef Trusten het volgende:
Wat is het hoogste bod momenteel? Mijn bod staat nog:p
Zonder de tas vind ik het goedquote:Op donderdag 13 januari 2011 19:15 schreef Trusten het volgende:
Ik heb nog steeds wel interesse voor mijn laatste bod;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |