quote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Wacht eens ff.. Betekent dit dat je niet AP bent..
Foto ter bewijs:quote:Op maandag 22 november 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Goh, nee, echt? Dat wist ik nog niet, joh. Maak er een topic over zou ik zeggen, wat een wereld schokkend nieuwsHey, echt bedankt dat je het even meldt
Het schrokt me gewoon.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
was ook het eerste wat me opvielquote:
TT met spelfauten worden vaker bekeken.quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
was ook het eerste wat me opviel
gaat het ook om, maar de TS ontwijkt het ware onderwerp...quote:Op maandag 22 november 2010 21:23 schreef Kloonscanner het volgende:
Ik dacht dat dit topic over eten zou gaan
Scherpquote:Op maandag 22 november 2010 21:23 schreef Anon4c het volgende:
[..]
TT met spelfauten worden vaker bekeken.
Honkeytonk akaquote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wie de neuk is die gaylord op die foto btw?
quote:
zozo, da's koninklijk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Guitar93 het volgende:
............................................________........................
....................................,.-...................``~.,..................
.............................,.-...................................-.,............
.........................,/...............................................:,........
.....................,?......................................................\,.....
.................../...........................................................,}....
................./......................................................,:`^`..}....
.............../...................................................,:........./.....
..............?.....__.........................................:`.........../.....
............./__.(.....~-,_..............................,:`........../........
.........../(_....~,_........~,_....................,:`........_/...........
..........{.._$;_......=,_.......-,_.......,.-~-,},.~;/....}...........
...........((.....*~_.......=-._......;,,./`..../............../............
...,,,___.\`~,......~.,....................`.....}............../.............
............(....`=-,,.......`........................(......;_,,-...............
............/.`~,......`-...............................\....../\...................
.............\`~.*-,.....................................|,./.....\,__...........
,,_..........}.>-._\...................................|..............`=~-,....
.....`=~-,_\_......`\,.................................\........................
...................`=~-,,.\,...............................\.......................
................................`:,,...........................`\..............__..
.....................................`=-,...................,%`>--==``.......
........................................_\..........._,-%.......`\...............
...................................,<`.._|_,-&``................`\..............
Ik vind ze echt werkelijk prachtigquote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn hawaii slingers? Speciaal voor Beach omgedaan!
Dankje, en ik vind dat dit topic open moet blijven.quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind ze echt werkelijk prachtig
eerst een correcte TT, dan mag er een T'tje bijquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankje, en ik vind dat dit topic open moet blijven.
En hij moet een TTT krijgen
Uiteraard!quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankje, en ik vind dat dit topic open moet blijven.
En hij moet een TTT krijgen
Ik vind dat ze goed bij je gayheid passenquote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef honkeytonk het volgende:
Wat vinden jullie van mijn hawaii slingers? Speciaal voor Beach omgedaan!
Tof.quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik vind dat ze goed bij je gayheid passen
Ook tofquote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Gronkel het volgende:
Die bureaublad onderlegger heb ik ook.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Ik vind dat ze goed bij je gayheid passen
Ontopic blijven.quote:Op maandag 22 november 2010 21:46 schreef Dhaha het volgende:
Nou Anne, hoe kom je dan aan AP op msn?
dat bedoel ikquote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar een vriendin![]()
En ze heet Anne?quote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar een vriendin![]()
Ja hij gaat ff dr achternaam posten, zodat jullie als een stel eckte eckte 4chan autisten haar kunnen gaan bashenquote:
Zoals ik al eerder zei: TT met spelfouden worden meer gelezen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
eerst een correcte TT, dan mag er een T'tje bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |