quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dus hetzelfde als Latte macchiato eigenlijk
Ja, dat is de moderne naam. Come on, je wist dus serieus niet wat een koffie verkeerd was?quote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja zoals iedereen het jaren noemde maar dankzij die koffie verpester van starbucks heet dat nu dus zoquote:Op maandag 22 november 2010 22:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zoals iedereen het jaren noemde maar dankzij die koffie verpester van starbucks heet dat nu dus zo_!
quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is de moderne naam. Come on, je wist dus serieus niet wat een koffie verkeerd was?That's like oldskool jeweetd
![]()
daarom blijf ik het ook koffie verkeerd noemenquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja zoals iedereen het jaren noemde maar dankzij die koffie verpester van starbucks heet dat nu dus zo_!
dank uquote:Op maandag 22 november 2010 22:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
* Enfermera geeft ook een grote bak aan gf
[..]
* Enfermera maakt nog een zwart sterk bakkie![]()
[..]
*geeft*
[..]
Voor mij? Half melk, half koffie.en 2 suiker.
quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
daarom blijf ik het ook koffie verkeerd noemen
slaap lekker trevquote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
Bis later en slaap lekker![]()
![]()
Slaap lekker trevviequote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
![]()
al die nieuwe popiejopie namenquote:
latte frape decaf mocca licht met kazelnootquote:
ik noem het koffie mishandelingquote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
daarom blijf ik het ook koffie verkeerd noemen
trsute treviie bevviequote:Op maandag 22 november 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens![]()
![]()
Nee mên ik drink allee koffie GOED.quote:Op maandag 22 november 2010 22:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, dat is de moderne naam. Come on, je wist dus serieus niet wat een koffie verkeerd was?That's like oldskool jeweetd
![]()
Kofie! Graagquote:Op maandag 22 november 2010 22:05 schreef Enfermera het volgende:
Koffiieeeeeverkeerd, of course
Iemand ook?
Ja, ik snap dat ook niet zo. Idd vast allemaal door strarbucks. Zou niet weten wat alles betekendquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
al die nieuwe popiejopie namen
HAHAHAHHA jaquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
latte frape decaf mocca licht met kazelnoot_!
drink dan gewoon aanmaak limonade joh
[..]
ik noem het koffie mishandeling![]()
[..]
trsute treviie bevvie
Zwart dus? XDquote:Op maandag 22 november 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mên ik drink allee koffie GOED.
Of ik noem het "melk".
Ik had al een zwart bakkie gezet, heb nog genoeg voor jouquote:Op maandag 22 november 2010 22:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Kofie! Graag. Maar dan wel zwart
...
famequote:
Dankjewel zuster Enfermerelquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo. Idd vast allemaal door strarbucks. Zou niet weten wat alles betekend![]()
[..]
HAHAHAHHA jaIdd, dat soort namen
Wtf
Net als in Miss Congeniality, dat ze allemaal van die koffie's besteld, met van die namen en dan zegt; no wait... I want .. en dan weer een heel andere bestelling doen, die mensen achter de counter zuchten XD
[..]
Zwart dus? XD
[..]
Ik had al een zwart bakkie gezet, heb nog genoeg voor jou![]()
*geeft*
can i have latte decaf, non fat milk, extra foam, extra cinnamon, no sugar large with caramel syrupquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet zo. Idd vast allemaal door strarbucks. Zou niet weten wat alles betekend![]()
[..]
HAHAHAHHA jaIdd, dat soort namen
Wtf
Net als in Miss Congeniality, dat ze allemaal van die koffie's besteld, met van die namen en dan zegt; no wait... I want .. en dan weer een heel andere bestelling doen, die mensen achter de counter zuchten XD
[..]
Zwart dus? XD
[..]
Ik had al een zwart bakkie gezet, heb nog genoeg voor jou![]()
*geeft*
quote:
Ja, iddquote:Op maandag 22 november 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
can i have latte decaf, non fat milk, extra foam, extra cinnamon, no sugar large with caramel syrup_!
die zogenaamde koffie experts daar weten niet eens wat een ristretto isquote:Op maandag 22 november 2010 22:17 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja, idd![]()
___! Heerlijk. XD
Als ik in Amerika ben ga ik denk ik een keer een 'a wrong coffee' bestellen, kijken of ze dat kennenhehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |