quote:Op maandag 22 november 2010 20:33 schreef appelsjap het volgende:
Oke ik ook niet dus ik heb m ook niet nodig.
Zijn die SpongeBob dvd's niks voor jou?quote:Op maandag 22 november 2010 20:33 schreef appelsjap het volgende:
Oke ik ook niet dus ik heb m ook niet nodig.
Bied gerust.quote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef appelsjap het volgende:
Zat er aan te denken maar ik vind de vraagprijs te hoog. Ik ga maar weer eens twitteren.
Prima! Past wel in een envelopje, ik stuur je wel een PM.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:28 schreef Mandebiel het volgende:
Ik bied 20euro voor de audioswitch, geluidskaart en het geheugen.
Haarlem, kom dagelijks in Amsterdam.quote:
Zal helaas als pakketpost moeten, dat is dus ¤6,75.quote:
Woon of kom je wel eens in eindhoven? Catastrofaal slecht gelezen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:22 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Prima! Past wel in een envelopje, ik stuur je wel een PM.
[..]
Haarlem, kom dagelijks in Amsterdam.
[..]
Zal helaas als pakketpost moeten, dat is dus ¤6,75.
Ik hoor wel een bod
Naar mijn weten zijn ze allemaal NL gesproken, ga ze nu even testen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:29 schreef Willaaam het volgende:
[..]
Woon of kom je wel eens in eindhoven? Catastrofaal slecht gelezen.
Kweetniet, twee tientjes? Maar ze moeten wel NL gesproken zijn uiteraard, die engelse stemmen zijn ruk.
In principe verkocht aan Mandebiel maar indien hij niet reageert hoor je van me.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
12,50 Euro incl verzenden voor het geheugen.
Tof. Ik PM je mijn adres als jij me ff je rekeningnummer en echte naam PM'ed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Naar mijn weten zijn ze allemaal NL gesproken, ga ze nu even testen.
En 20 incl is prima
edit: film is NL,EN,FR (audio + ondertiteling), de afleveringen zijn NL,EN,FR,SP.
Totale speelduur 945 minuten
PM terug gestuurd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 14:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
In principe verkocht aan Mandebiel maar indien hij niet reageert hoor je van me.
Verkocht aan Mandebielquote:Op woensdag 24 november 2010 23:16 schreef contactdoos het volgende:
Hoi![]()
Is de geluidskaart er nog?![]()
Zo ja, 7,50 incl verzending?
Hoor het wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |