De moeder van Jan!quote:
nee effe serieus... wie is dat..quote:
ow... COOL !!!quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
Twee mannen die vanwege hun gewelddadige vrouw naar een blijf van m'n lijf-huis moesten. Dadelijk op DWDD.
Nou... op z'n minst interessant.quote:
Die Belg dan die jaren is getreiterd, gemarteld bijna door zijn collega's.quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
Twee mannen die vanwege hun gewelddadige vrouw naar een blijf van m'n lijf-huis moesten. Dadelijk op DWDD.
Ja, en ook onvoorstelbaar hè, dat je dat dan doet met z'n allen tegen een. Jarenlang. Lafbekken.quote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Belg dan die jaren is getreiterd, gemarteld bijna door zijn collega's.
Dat vond ik echt zo zielig!
Ja ik had het ook !quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Gert het volgende:
Konden jullie net ook FOK! even niet op?
Het is dezelfde melding als dementor al een tijd geleden had (en nu weer).
Raar volk, mensen,quote:Op maandag 22 november 2010 20:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ook onvoorstelbaar hè, dat je dat dan doet met z'n allen tegen een. Jarenlang. Lafbekken.
effe denken Haks, schiet me nu zo niet ineens iets te binnenquote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
FANN, help me eens.
Ik zoek een groep, dacht 2 zangeressen, de leadzangeres viel op door haar grote neus, een engels groepje dacht 2 hits, in de clip had ze rode jurk aan of was een rode achtergrond ( kan ook)
blond meisje met kort haar, uit de tijd van Duran Duran en meer van die engelse groepjes.
( zit al weken te zoeken naar een nummer, ligt op puntje van me tong en zit in me hoofd scandall of zo heet het nummer, ppfffttt typ dat in op joetoep ook niet. Dus Helppppppp
Je hebt een missie.quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef Leandra het volgende:
Oeh, met een beetje gevoel voor timing zou het wel moeten lukken om in SC # 1000 te bevallen
O... ik heb gewoon even een paar minuten gewacht.quote:Op maandag 22 november 2010 20:15 schreef anufri het volgende:
[..]
Ja ik had het ook !![]()
![]()
ik heb opnieuw opgestart en nu ben ik er weer ...
Ja, en dan een werkgever hebben die die beelden ook nog even vrijgeeft.... dan ben je echt begaan met je personeelquote:Op maandag 22 november 2010 20:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Die Belg dan die jaren is getreiterd, gemarteld bijna door zijn collega's.
Dat vond ik echt zo zielig!
En thuis vertelde hij ze niets omdat hij ze niet ongerust wilde maken.quote:
Niet alleen ik uiteraard, vanaf het moment dat de weeën beginnen heb ik geen invloed meer op de snelheid waarmee een SC volgebaggerd wordtquote:
#fok werkt ook prima.quote:Op maandag 22 november 2010 20:18 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga altijd gelijk op IRC kijken of het aan mij ligt of niemand erop kan. verslaafde als ik ben,
Toch niet Bananarama hè? Dat waren er driequote:Op maandag 22 november 2010 19:58 schreef Toverheks het volgende:
![]()
![]()
![]()
FANN, help me eens.
Ik zoek een groep, dacht 2 zangeressen, de leadzangeres viel op door haar grote neus, een engels groepje dacht 2 hits, in de clip had ze rode jurk aan of was een rode achtergrond ( kan ook)
blond meisje met kort haar, uit de tijd van Duran Duran en meer van die engelse groepjes.
( zit al weken te zoeken naar een nummer, ligt op puntje van me tong en zit in me hoofd scandall of zo heet het nummer, ppfffttt typ dat in op joetoep ook niet. Dus Helppppppp
Maar dan moetje wel de mogelijkheid hebben te melden dat ze begonnen zijn. En misschien Ian inschakelen als we nog 5 topics moeten ofzo.quote:Op maandag 22 november 2010 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen ik uiteraard, vanaf het moment dat de weeën beginnen heb ik geen invloed meer op de snelheid waarmee een SC volgebaggerd wordt
Hey, jij betaalt er tenminste niet voorquote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef Dementor het volgende:
Ik dacht even dat ik weer de sjaak was maar omdat de rest van de pagina niet ingeladen kon worden verscheen die draak van een foutmelding m.b.t. javascript en adblockers.
Echt lik m'n *****, ik word gek van dat gezeik.
Ik kijk naar ads en heb in het verleden voor voldoende content gezorgd.quote:Op maandag 22 november 2010 20:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, jij betaalt er tenminste niet voor
Mwah, bij Jr. begonnen de (allereerste) weeën op zondagmiddag en hij werd de nacht van maandag op dinsdag om 02.45 geboren, dus ik zou er niet al te veel haast mee maken op het moment dat de eerste weeën er zijn...quote:Op maandag 22 november 2010 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar dan moetje wel de mogelijkheid hebben te melden dat ze begonnen zijn. En misschien Ian inschakelen als we nog 5 topics moeten ofzo.
nah... nee dat ook weer nietquote:
Neeee... dat gaat Coos niet doenquote:Op maandag 22 november 2010 20:31 schreef Leandra het volgende:
Is het Coos?? Die noemt Gert ook altijd Greet, en is hier al veel te lang niet geweest
Coos is een vieze ouwe man op een brommert.quote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef anufri het volgende:
[..]
Neeee... dat gaat Coos niet doen![]()
weet ik zeker !
Nou wij worden geen vriendinnenquote:Op maandag 22 november 2010 20:33 schreef Gerda het volgende:
[..]
Coos is een vieze ouwe man op een brommert.
\ik heb er niets tegen in ieder geval..quote:
Ohja, zo erg, zo'n medelijden.quote:Op maandag 22 november 2010 20:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En thuis vertelde hij ze niets omdat hij ze niet ongerust wilde maken.
Wat een leven.
Gewoon lekker thuisquote:
Kloontjes verouderen ook hoor.quote:Op maandag 22 november 2010 20:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Teun met een account van 7 bijna 8 jaar oud en amper 50 posts?? Neuh...
Ja, maar Teun is pas ergens in 2007 op FOK! gekomen, dus een kloon van 2003 gaat m dan niet worden... plus dat Gert vrolijk reageert als hij Gerda ziet, dat effect heeft Teun niet op Gertquote:
Gert en Teun zijn toch stiekem vriendjes?quote:Op maandag 22 november 2010 20:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar Teun is pas ergens in 2007 op FOK! gekomen, dus een kloon van 2003 gaat m dan niet worden... plus dat Gert vrolijk reageert als hij Gerda ziet, dat effect heeft Teun niet op Gert
maar we hadden het dus niet over Coos...quote:
Neuh, dat denk ik niet....quote:Op maandag 22 november 2010 20:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gert en Teun zijn toch stiekem vriendjes?
Net zoals wij dat zijn.
Wellicht met camera toezicht.quote:Op maandag 22 november 2010 20:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Neuh, dat denk ik niet....
Denk niet dat Gert en Teun zich ooit langdurig in dezelfde gedoogzone zullen bevinden, laat staan dat ze gewoon op elkaar kunnen reageren
ja klopt, er stond bij mij error en iets met adblockers??/quote:Op maandag 22 november 2010 20:11 schreef Gert het volgende:
Konden jullie net ook FOK! even niet op?
Het is dezelfde melding als dementor al een tijd geleden had (en nu weer).
ik zoek online thuiszorg.quote:Op maandag 22 november 2010 20:41 schreef anufri het volgende:
[..]
maar we hadden het dus niet over Coos...
We hadden het over jou Gerda !
vertel, wat kom je doen?
Ja, met de wetenschap dat er sancties volgen (inschrijfgeld a ¤ 10.000,= niet terugkrijgen) als men over de schreef gaatquote:
Ik ben voor Huu.. Gert.quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, met de wetenschap dat er sancties volgen (inschrijfgeld a ¤ 10.000,= niet terugkrijgen) als men over de schreef gaat
voor wat?quote:
dit zit er in zing het even in je hoofd,quote:Op maandag 22 november 2010 20:16 schreef anufri het volgende:
[..]
effe denken Haks, schiet me nu zo niet ineens iets te binnen
Dat stond er bij iedereen, en daaronder stond dat de servers het niet aankonden...quote:Op maandag 22 november 2010 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja klopt, er stond bij mij error en iets met adblockers??/
quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit zit er in zing het even in je hoofd,
you don`t live where are you living, ta ta ta, tatatatatata, hahaha zoiets hahaa
segt me echt helemaal niks Haksquote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
you don`t live where are you living, ta ta ta, tatatatatata, hahaha zoiets hahaa
nee die ook niet ppffftt zoek nog steeds, moet en zou het hebben vanavond he, anders kan ik niet slapenquote:Op maandag 22 november 2010 20:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Toch niet Bananarama hè? Dat waren er drie
Misschien die van : it aint what you do it's the way that you do it?quote:Op maandag 22 november 2010 20:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja wist je dat niet, ik ook, ik moet nog een week of driequote:
stoma verwisselen is er nu bijgekomen.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, toen zocht ze hulp met haar steunkousen aantrekken
Als klap op de vuurpijl staat die afbeelding op huubfeedsyourhead.quote:Op maandag 22 november 2010 20:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze daar nog spijt van hebben? Achteraf dan...
da's een lekker ploatjequote:Op maandag 22 november 2010 20:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien die van : it aint what you do it's the way that you do it?
Staat ie hier tussen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Britse_meidengroepquote:Op maandag 22 november 2010 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee die ook niet ppffftt zoek nog steeds, moet en zou het hebben vanavond he, anders kan ik niet slapen
dank je Remlof even zoeken daar.quote:Op maandag 22 november 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Staat ie hier tussen? http://nl.wikipedia.org/wiki/Categorie:Britse_meidengroep
Ja, ik zag de url van de foto toen ik je post quote, en moest wel even lachen...quote:Op maandag 22 november 2010 20:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als klap op de vuurpijl staat die afbeelding op huubfeedsyourhead.
En dat het goed fikt..quote:Op maandag 22 november 2010 20:52 schreef Laysa het volgende:
Wist je....dat er een hoop kokosmatten fabrieken in Genemuiden zitten
Dat was een Wham! spinn-off:quote:Op maandag 22 november 2010 20:51 schreef Leandra het volgende:
2 meiden waarvan een kort blond haar, zou ik zeggen Pepsi and Shirlie, maar een grote neus kan ik daar dan weer niet bij plaatsen.
Het zit je ook niet echt mee hequote:Op maandag 22 november 2010 20:49 schreef Gerda het volgende:
[..]
stoma verwisselen is er nu bijgekomen.
ja ik ben ook geil, maar dat mag ik niet meer zeggen van de zuster.quote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het zit je ook niet echt mee he![]()
Maar gelukkig blijf je er opgewekt onder en schrijft zelfs bij je ui: neem me! dus je hebt nog zin in dingen zal ik maar zeggen
Nee dat wil ik er niet mee doen...wel mn voeten dr aan afvegenquote:
Neem mequote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar gelukkig blijf je er opgewekt onder en schrijft zelfs bij je ui: neem me! dus je hebt nog zin in dingen zal ik maar zeggen
Er staat heel veel niet online bij die zaken.quote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat wil ik er niet mee doen...wel mn voeten dr aan afvegen
ik dacht dat de praxisgammaintratuin ook wel van die matten hadden maar kan ze niet vinden online
Kijk nu komen we ergens...quote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Gerda het volgende:
[..]
ja ik ben ook geil, maar dat mag ik niet meer zeggen van de zuster.
hahahaquote:Op maandag 22 november 2010 20:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan Struin in morgen er even binnenquote:Op maandag 22 november 2010 20:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er staat heel veel niet online bij die zaken.
De Hornbach heeft ze iig wel, maar of die ze ook online hebben weet ik dan weer niet...quote:Op maandag 22 november 2010 20:56 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee dat wil ik er niet mee doen...wel mn voeten dr aan afvegen
ik dacht dat de praxisgammaintratuin ook wel van die matten hadden maar kan ze niet vinden online
Steunkousen hek ook maar geen stomaquote:Op maandag 22 november 2010 20:57 schreef anufri het volgende:
[..]
Kijk nu komen we ergens...
Gerda heeft steunkousen een stoma EN is nog Geil ook
Die zit niet in mijn buurtquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
De Hornbach heeft ze iig wel, maar of die ze ook online hebben weet ik dan weer niet...
ow... Haks ... ik heb er ook een paarse bijgekochtquote:
da's dan toch iets minder geil seg maarquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Steunkousen hek ook maar geen stoma
lekker warm hequote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef anufri het volgende:
[..]
ow... Haks ... ik heb er ook een paarse bijgekocht![]()
zitten lekker die dingen, tering
Ikea wel? Die heeft ze, maar die vind ik dan weer minder geschikt omdat ze allemaal een rubberen achterkant hebben, en dat vind ik niet handig voor buiten (dan blijft er water instaan) maar als het voor binnen is, dan kan het natuurlijk best.quote:
ik ga morgen gewoon ff wat winkels afquote:Op maandag 22 november 2010 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb mijn deurmat ook gewoon bij de Karwei hoor lays, hebben ze wel.
ja maar ik heb dan wel een hele geile grote medicijnpompquote:Op maandag 22 november 2010 20:59 schreef anufri het volgende:
[..]
da's dan toch iets minder geil seg maar
Ik heb hem nu aan... MET mijn snuggelsloffenquote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lekker warm heja had ook gekocht voor in huis zo een huispak, wilde eerst zo een skippypak hoe heet dat ook alweer met die mouwen hahahaa nee hoor.
Ja maar ik heb dan weer zo'n niet ikea maat....moet er van de week naar toe voor de vloer dus als ik morgen niets vind dan kijk ik daarquote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ikea wel? Die heeft ze, maar die vind ik dan weer minder geschikt omdat ze allemaal een rubberen achterkant hebben, en dat vind ik niet handig voor buiten (dan blijft er water instaan) maar als het voor binnen is, dan kan het natuurlijk best.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef anufri het volgende:
[..]
Ik heb hem nu aan... MET mijn snuggelsloffen![]()
tja Geil is anders
![]()
maar WEL lekker warrum
Ik koop deurmatten altijd bij de turk om de hoek. Die turkse winkeltjes hebben alles voor in en om huis.quote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik ga morgen gewoon ff wat winkels af![]()
Da's ook weer waar, Jij wintquote:Op maandag 22 november 2010 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
ja maar ik heb dan wel een hele geile grote medicijnpomp
Met een beetje mazzel zit er wat bij met de juiste maatquote:Op maandag 22 november 2010 21:01 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja maar ik heb dan weer zo'n niet ikea maat....moet er van de week naar toe voor de vloer dus als ik morgen niets vind dan kijk ik daar
quote:Op maandag 22 november 2010 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
Heksje, je kan je vraag ook hier stellen: Help, ik zoek .... #299
First, they say they want youquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik gelijk doen, wordt er helemaal gestoort van zit nu bij neil diamond. ohhhhh dat was een hele mooie film, geloof dat ik er ook om gehuild had toen
Neilquote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga ik gelijk doen, wordt er helemaal gestoort van zit nu bij neil diamond. ohhhhh dat was een hele mooie film, geloof dat ik er ook om gehuild had toen
dat overkomt je ook niet meerquote:Op maandag 22 november 2010 21:08 schreef remlof het volgende:
[..]
First, they say they want you
They haven't really need you
Suddenly you find you're out there
Walking in the storm
And When they know they have you
Then they really have you
Nothing you can do or say
You've got to leave, just get away
We all know the song
![]()
![]()
Waarom niet?quote:Op maandag 22 november 2010 20:55 schreef Gerda het volgende:
[..]
ja ik ben ook geil, maar dat mag ik niet meer zeggen van de zuster.
C zei dat het met een C begint ???quote:Op maandag 22 november 2010 21:15 schreef hondjes het volgende:
Waarom zei C..s dat het met een C begint.
Nu wil ik het weten
Gerda is dus C????????????????????//
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, dat zei C...quote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef anufri het volgende:
[..]
C zei dat het met een C begint ???
ik snap het niet meer
![]()
ah.... Fuck Gerda![]()
ik ga effe ploatjes luisteren
Ja! Daar zou je haar een plezier mee doenquote:Op maandag 22 november 2010 21:16 schreef anufri het volgende:
[..]
C zei dat het met een C begint ???
ik snap het niet meer
![]()
ah.... Fuck Gerda![]()
ik ga effe ploatjes luisteren
Zat ik ook aan te denken, was t ook niet Human league?Zat ook zangeres in...quote:
Zo kwam Heksie op dat nummer, via clipje van The Human League - The Lebanonquote:Op maandag 22 november 2010 21:21 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Zat ik ook aan te denken, was t ook niet Human league?Zat ook zangeres in...
Aaaah leuk plaatje toendertijd....quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kwam Heksie op dat nummer, via clipje van The Human League - The Lebanon
Het waren toch niet The Belle Stars?
Thanxquote:Op maandag 22 november 2010 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit er wat bij met de juiste maat
http://www.ikea.com/nl/nl/search/?query=deurmat
ze lijkt wel op dat meisje uit je clip Remlof, maar dacht dat ze duitsers waren met een perfecte engelse uitspraak.quote:Op maandag 22 november 2010 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo kwam Heksie op dat nummer, via clipje van The Human League - The Lebanon
Het waren toch niet The Belle Stars?
euh.....wat was de vraag ook alweer?quote:Op maandag 22 november 2010 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Waarom niet?
Heeft die liever dat de oudjes ach en wee klagen over al hun kwaaltjes? Of zeuren dat ze havermoutpap met klonten willen in plaats van daT moderne brinta gedoe?
Of moeten jullie gewoon helemáál je bek houden?
Bow Wow Wow dan? Of Duits? dan toch niet Boney M hè?quote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze lijkt wel op dat meisje uit je clip Remlof, maar dacht dat ze duitsers waren met een perfecte engelse uitspraak.
echt he wordt helemaal gestoort hier moet hem echt hebben hoor.
Doe maar, zitten veel muziekliefhebbers daar en hoe meer mensen er mee denken hoe groter de kans dat je het vindt voor vannacht.quote:Op maandag 22 november 2010 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Kud ik zit ook te youtuben en moet Bones kijken....quote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Bow Wow Wow dan? Of Duits? dan toch niet Boney M hè?
ga nog even door zoeken staat zo stom zo onsamenhangend ja ik zoek een blond meisje met grote neus hahahaquote:Op maandag 22 november 2010 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe maar, zitten veel muziekliefhebbers daar en hoe meer mensen er mee denken hoe groter de kans dat je het vindt voor vannacht.
nee ook niet echt ik vind hem wel, al moet ik tot vannacht 4 uur hier zitten maar vinden zal ik hemquote:Op maandag 22 november 2010 21:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Bow Wow Wow dan? Of Duits? dan toch niet Boney M hè?
quote:Op maandag 22 november 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga nog even door zoeken staat zo stom zo onsamenhangend ja ik zoek een blond meisje met grote neus hahaha
Ow wacht, nu gaat me eenquote:Op maandag 22 november 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee ook niet echt ik vind hem wel, al moet ik tot vannacht 4 uur hier zitten maar vinden zal ik hem![]()
schiet me nog wat te binnen, werd een song over gemaakt door die groep naar aanleiding van dat schandaal in engeland, politiek kopstuk en een callgirl.
en zo schiet dit topic ook wel weer op he zo snel lekker vol
Propaganda ?quote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze lijkt wel op dat meisje uit je clip Remlof, maar dacht dat ze duitsers waren met een perfecte engelse uitspraak.
hahahha ga je niet menen hahha zie me al zitten neurienquote:Op maandag 22 november 2010 21:37 schreef liesje1979 het volgende:
Er was toch ook zon site dat je een nummer kon neuriën? Of de maat aan kon geven door middel van klappen ofzo.
Duitsers met een blonde zangeres.. hebbes!quote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Helpt de naam Christine Keeler?quote:Op maandag 22 november 2010 21:34 schreef Toverheks het volgende:
schiet me nog wat te binnen, werd een song over gemaakt door die groep naar aanleiding van dat schandaal in engeland, politiek kopstuk en een callgirl.
quote:
Zomg, dat is een Duitse band inderdaadquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
yesssssssssss dank je wel dat is hem he he
Remlof we hebben hem gevonden![]()
dank zij jou kan ik weer heerlijk slapen vannacht.
Teruglezen ouwe rimpelkut. Ben je zuster niet.quote:Op maandag 22 november 2010 21:25 schreef Gerda het volgende:
[..]
euh.....wat was de vraag ook alweer?
Die neus en duitsers waren de beste hintquote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien pullup ook effe bedanken?quote:Op maandag 22 november 2010 21:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet hem ook nog ergens hebbenquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien pullup ook effe bedanken?![]()
Ik heb de LP trouwens. Kopuh?
ja zei ik ze hebben 2 goede nummers uitgebracht deze vind ik ook topquote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, dat is een Duitse band inderdaad
je bent een schatjequote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Die neus en duitsers waren de beste hint
had Pullup al bedankt hoor, maar nu ff extraquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien pullup ook effe bedanken?![]()
Ik heb de LP trouwens. Kopuh?
Gerda heeft ook last van haar korte geheugen, kun je haar niet aanrekenen.quote:Op maandag 22 november 2010 21:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Teruglezen ouwe rimpelkut. Ben je zuster niet.
The first cut won't hurt at allquote:Op maandag 22 november 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zei ik ze hebben 2 goede nummers uitgebracht deze vind ik ook top
slaap lekker BQquote:Op maandag 22 november 2010 21:42 schreef beequeen het volgende:
Slaap lekker heksje.![]()
Pullup is ook lief hoor.![]()
zal ik het ff vertalen, gewoon uit de losse pols.quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef remlof het volgende:
[..]
The first cut won't hurt at all
The second only makes you wonder
The third will have you on your knees
You start bleeding I start screaming
quote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik het ff vertalen, gewoon uit de losse pols.
De eerste kut doet het zeerst
De volgende zal je alleen verbazen
De 3e zit onder je knieen
Jij gaat bloeden, ik huil![]()
me engels gaat vooruit hahaha
quote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zal ik het ff vertalen, gewoon uit de losse pols.
De eerste kut doet het zeerst
De volgende zal je alleen verbazen
De 3e zit onder je knieen
Jij gaat bloeden, ik huil![]()
me engels gaat vooruit hahaha
quote:
lik me kleutenquote:
Voor mij hoef je niet weg hoor!quote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef anufri het volgende:
slaat helemaal nergens op
![]()
ik weet het...
ik gaat wel weg
Haten is verlaten.quote:Op maandag 22 november 2010 21:47 schreef Noek het volgende:
Ik ga ook boxershorts batikken. Lekker arty farty. Kweenie hoor maar ik mag toch hopen dat daar geen subsidie naartoe gaat hè? Anders ga ik ook 15 km verderop de grens over!
binnenkort ga ik weer een boyband-avondje houden. Helemaal los, whoooot.quote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja! I crucify toch?
Nu ga ik zoeken.
nee ik ben normaal bezig hier, met mijn engelse vertalingenquote:Op maandag 22 november 2010 21:52 schreef anufri het volgende:
slaat helemaal nergens op
![]()
ik weet het...
ik gaat wel weg
oh zei had een verhouding met de Zweedse koning, een stiekume hequote:
Ik vind deze zweedse leukerquote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh zei had een verhouding met de Zweedse koning, een stiekume he
Oh ja? Die viel zeker op haar grote tieten ogenquote:Op maandag 22 november 2010 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh zei had een verhouding met de Zweedse koning, een stiekume he
Feuten kan je online kijken: http://feuten.bnn.nl - dan kan je meteen de volgende aflevering (5) al zienquote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
Bleeh! Feuten is al geweest, ik dacht dat het om 22:00 was altijd.
Dan maar New Kids kijken zo.
dit vind ik ook zo een mooi nummer van haar.quote:
Ahh... die film wil ik wel weer eens een keer zien. Heerlijk.quote:Op maandag 22 november 2010 21:45 schreef Lavenderr het volgende:
en die nurse Ratshit gunt het haar niet
oh hoop het wel voor de ouders, eindelijk maar nog niet officieel bevestigtquote:Op maandag 22 november 2010 22:13 schreef hondjes het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)ruba-van-Natalee.ece
over N. Holloway.
Ja heftig! Beetje Love Parade achtig alleen dan op een brug. En een stuk meer doden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:03 schreef Gert het volgende:
Meer dan 300 doden bij een festival in Cambodja. Zo van het voetbalgelul naar het nieuws, hoppa.
En dan meteen Kim Wilde in het hoofd.![]()
veel vrouwen en kinderenquote:Op maandag 22 november 2010 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heftig! Beetje Love Parade achtig alleen dan op een brug. En een stuk meer doden.
Wat lijkt mij dat verschrikkelijk om mee te maken.
De PVV tegen zinloos geweld?quote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef Toverheks het volgende:
Willen ze dan Lucassen voordragen als spreker tegen zinloos geweld De Telegraaf
![]()
![]()
![]()
![]()
PVV wil dag voor slachtoffers zinloos geweld DEN HAAG
- De derde zaterdag van september moet een nationale herdenkingsdag worden voor de slachtoffers van zinloos geweld. Dat gaat de PVV deze week voorstellen bij de behandeling van de begroting van het Ministerie van Veiligheid en Justitie.
Lilian Helder van de PVV gaat zich ook sterk maken voor de 'Muur tegen geweld', een monument dat in de Drentse gemeente De Wolden moet verrijzen. Het is een initiatief van de organisatie Aandacht doet Spreken. Met de muur moeten slachtoffers van zinloos geweld worden herdacht en hun nabestaanden worden gesteund.
Staatsbosbeheer heeft al een plekje voor de slingerende muur naar het ontwerp van Irene Fortuyn, maar het budget is nog steeds ontoereikend, aldus Helder. Ze gaat het ministerie van Veiligheid en Justitie 35.000 euro vragen om het gat te dichten. Helder heeft goede hoop dat haar plan wordt gesteund en gehonoreerd en dat het monument dan nog slechts een kwestie van tijd zal zijn.
Ja. Ik denk dat het met dat soort dingen gewoon is dat er een soort overlevingsdrang over je komt en je alleen bezig bent jezelf uit die situatie te redden en dan geen rekening houdt met anderen. En dat lijkt mij echt gewoon heel naar.quote:
niet gezienquote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Gert het volgende:
Het was totaal niet boeiendquote:
moest gelijk aan jou denken, van wat zou remlof wel niet hier over zeggenquote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
De PVV tegen zinloos geweld?
Laat ze dan eerst eens stoppen met zinloos gescheld
ja je hebt helemaal gelijk, je kan het jezelf niet voorstellen he wat je zou doen, denk ook dat je knop omzet en alleen wil overleven dan moeten de zwakken eronder lijden.quote:Op maandag 22 november 2010 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja. Ik denk dat het met dat soort dingen gewoon is dat er een soort overlevingsdrang over je komt en je alleen bezig bent jezelf uit die situatie te redden en dan geen rekening houdt met anderen. En dat lijkt mij echt gewoon heel naar.
Laat ze maar een ouderenhangplek openen voor de slachtoffers van Lucassen in Haarlemquote:Op maandag 22 november 2010 23:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moest gelijk aan jou denken, van wat zou remlof wel niet hier over zeggenze zijn echt gek aan het worden in de PVV
met of zonder hondenuitlaatplekquote:Op maandag 22 november 2010 23:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat ze maar een ouderenhangplek openen voor de slachtoffers van Lucassen in Haarlem
Speciaal voor jou dan :quote:Op maandag 22 november 2010 21:19 schreef Toverheks het volgende:
ben nog steeds ff in de Neil Diamond, ohhh zwijmel de zwijmel![]()
ondertussen eet ik me misselijk aan minstroopwaffels met chocola en zit weer verder te speuren naar me nummertje
Jaaaah dat was m, mooie tijd.....quote:
Al menigmaal gezien.....superfilm!!!quote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ahh... die film wil ik wel weer eens een keer zien. Heerlijk.![]()
[ afbeelding ]
jij ook fijne dag Liesje, ja ik moet op * gesprek * vandaag, heb me aangemeld ( samen met vriendin/buurvrouw ) verderop bij de regenboog.quote:Op dinsdag 23 november 2010 07:59 schreef liesje1979 het volgende:
Ja er moet weer gewerkt worden, gelukkig late dienst anders had ik een half uur geleden al moeten beginnen.
Goedemorgen Heks, fijne dag!
oh Annie wat een nummer he, en ja zit helemaal in me hoofd, werd vanmorgen wakker was het eerste wat ik * hoorde* hij staat nu aan, en het is niet eens echt een wereldnummer maar het heeft wel iets, voor mij dan hahahaquote:Op dinsdag 23 november 2010 08:14 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jaaaah dat was m, mooie tijd.....
ja ze gooien met granaten, zijn ook rare gasten hoor daar, dat land scheiden laat staan fam. die niet eens elkaar kunnen bezoeken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:08 schreef hondjes het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)d-Korea__.html?p=1,1
Niet zo mooi...ruzie tussen N.Korea en Z.Korea
jeequote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Femke Halsema stopt als lijsttrekker GroenLinks
Dat is geen nieuws.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja zeker spannend, Leandraquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:34 schreef hondjes het volgende:
Leandra, sterkte vandaag, spannend....
goedemorgen, nat??? regent het bij jou, hier niet hoorquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws.
Goeienattemorgen.
Dat is wel nieuws.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het begon te regenen toen ik op het station op de trein stond te wachten. Dus heb ik snel m'n pet ipv m'n muts opgezetquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgen, nat??? regent het bij jou, hier niet hooris lekker weer alleen beetje koud.
en die wordt niet natquote:Op dinsdag 23 november 2010 09:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Het begon te regenen toen ik op het station op de trein stond te wachten. Dus heb ik snel m'n pet ipv m'n muts opgezet
Ik zit niet intern bij ons Fem dus ik wist het niet. Ik werkte eens op een groep dementen en er was één boertje en die zei op alles wat je zei:"Old nijs!" Om gek van te worden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:41 schreef Toverheks het volgende:
ze heeft er intern nooit een geheim van gemaakt dat ze vertrekt.
staat in de krant he, hebben jullie niet van mij hoor, geen inside roddel en achterklap bij GroenLinks van mij, weet ook niet alles![]()
ja, wist je dat niet, overal te koop hoorquote:
Ze is nu toch al een termijn langer lijsttrekker dan "toegestaan" is bij GL?quote:Op dinsdag 23 november 2010 09:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als het aanrecht droog was, viel het nog mee. Een fles olijfolie is echt erg.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is nu toch al een termijn langer lijsttrekker dan "toegestaan" is bij GL?
Geen wonder dat ze moest stoppen, ze had al gestopt moeten zijn.
En thnx dames, vanmiddag om 14.20 heb ik de controle... dus ik doe verder vandaag helemaal niets, ik ben al druk genoeg geweest nadat de suikerpot uit m'n handen viel en het hele aanrecht onder zat
wat een zooitje drab is dat he die olie hahaha volgende keer zout op strooien is makelijker afnemen dan.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Als het aanrecht droog was, viel het nog mee. Een fles olijfolie is echt erg.![]()
Ik weet nog dat ik er eerst een kwartier naar heb gekeken en gewoon niks kon bedenken.
Ja, ik kon het ook met de stofzuiger af, maar dan nog... het stond niet in de planning van voor de controlequote:Op dinsdag 23 november 2010 10:17 schreef Noek het volgende:
[..]
Als het aanrecht droog was, viel het nog mee. Een fles olijfolie is echt erg.![]()
Ik weet nog dat ik er eerst een kwartier naar heb gekeken en gewoon niks kon bedenken.
Dat heb ik buiten op de tegels laten flikkeren. Het trok er ook gelijk in.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:23 schreef CarOnline het volgende:
Wat dacht je van vloeibaar frituurphat
Hele weekend plezier van gehad.
Maar suiker is ook erg hoor
quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Jullie mogen ook met mij meepuffen, ik krijg vanmiddag mijn Baby![]()
Keep it cool!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik kon het ook met de stofzuiger af, maar dan nog... het stond niet in de planning van voor de controle
Ja, zo heet ze!quote:
Oeh, je baby-Benz.... heb je al een naam voor haar bedacht?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:25 schreef CarOnline het volgende:
Jullie mogen ook met mij meepuffen, ik krijg vanmiddag mijn Baby![]()
Baby Pang-ang Mercedes.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, je baby-Benz.... heb je al een naam voor haar bedacht?
Tof! je eigen auto, en nog een echte Duitse ook. Mét Duits nummerbord. Du bist intergriert!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, zo heet ze!
Oh ik wil een LEUK autopapierenmapje.
Met bloemen. Of strikjes.
Roze. Voor de meisjesauto. Niet een donkerblauwe met de naam van de garage!
Oke, was doen. Kan ik vanmiddag tuffen
LOL, ik dacht al toen ik teruglas... je had Baby met een hoofdletter geschrevenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:41 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Baby Pang-ang Mercedes.
Roepnaam: Baby. Net als in Dirty Dancing.
Nobody puts Baby in the corner!
Tot vanmiddag
Met het verschil dat jij wel een wijntje bij de lunch kunt nemenquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:48 schreef Copycat het volgende:
Wat een spanning allemaal hier!
Bij mij zit de spanning vooral in mijn hoofd.
Straks lunchen met een hoop oud-collega's, dat is zo'n beetje het hoogtepunt van mijn dag, ben ik bang.
Bij H&M geweest?quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
Ik heb 2 shirtjes van de Lanvin collectie. Nou, als dat geen hoogtepunt is..
Ik zag gisteren die commercial een paar keer langskomen. Alleen frocks (...) geen shirts ... Dus laat zien!quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:53 schreef Noek het volgende:
Ik heb 2 shirtjes van de Lanvin collectie. Nou, als dat geen hoogtepunt is..
Ze zijn vast lelijk want het zijn de enige krengen die nog niet uitverkocht zijn. Ik vond ze uiteraard wel leuk.quote:Op dinsdag 23 november 2010 10:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zag gisteren die commercial een paar keer langskomen. Alleen frocks (...) geen shirts ... Dus laat zien!
Nee okay, ik ben ook alleen van het drinken tussen vier en vier (16.00 en 04.00) maar alleen het idee dat het kan is zo lekkerquote:Op dinsdag 23 november 2010 10:51 schreef Copycat het volgende:
Ik en nog twee ontslagen kneusjes. Maar ik laat de alcohol lekker staan met dat bonkhoofd van me. Sowieso ben ik niet echt van de liquid lunches.
Ging dan ook lekker met het bedrijf.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:01 schreef Noek het volgende:
Mijn vorige baas zoop zich gewoon de tering tijdens de lunches. Die had er geen enkele moeite mee. Rest van de dag had je er ook geen tiet aan maar het was best gezellig! Ik mis de werkplek nog dagelijks.
Haha en elkaar wél wijsmaken dat je er zo creatief van werd?quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Met degene die me toentertijd had aangenomen, ging ik soms blowlunchen. Dat deed ook verdomd weinig voor de werklust 's middags. Zat je drie kwartier op een stomme zin te zwoegen
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:00 schreef Copycat het volgende:
Laat ik het er maar op houden dat ik heel blij voor jou ben!
Voor mij is het iets teveel applique gezellig mee.
Ik ben uiteraard reuze benieuwd naar de FBfoto's straks!
En ik maar FOK!ken. God, wat waren we snel aan de beurt toen de crisis daar was.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ging dan ook lekker met het bedrijf.![]()
Ik moet geen twee glazen wijn of meer gaan drinken bij de lunch want dan ga ik daarna echt siesta doen.![]()
Tenzij dat gewoon kán, siesta. Spanje!![]()
![]()
Dat zijn toch de leuke werkplekken!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:07 schreef Copycat het volgende:
Met degene die me toentertijd had aangenomen, ging ik soms blowlunchen. Dat deed ook verdomd weinig voor de werklust 's middags. Zat je drie kwartier op een stomme zin te zwoegen
Dat was niet eens de opzetquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:08 schreef Gert het volgende:
Haha en elkaar wél wijsmaken dat je er zo creatief van werd?![]()
Da's zelfs op een vrije dag nog best ambitieus, laat staan onder werktijd.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was niet eens de opzet.
Daarvoor legde hij wel een lijntje, om elf uur in de ochtend. Dan bedankte ik toch voor de eer
.
Ja echt hè!quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
En ik maar FOK!ken. God, wat waren we snel aan de beurt toen de crisis daar was.
Een tijdje flink de weg kwijtgeweest. Maar nu gaat ie weer hartstikke goed, bij een ander bureau en volgens mij zonder white power. We gaan wellicht over een maandje of wat weer samenwerken aan iets, dus dan zal ik hem wel weer over de streep trekken ...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:14 schreef Gert het volgende:
Da's zelfs op een vrije dag nog best ambitieus, laat staan onder werktijd.
Hoe is het nu met 'm?
"Samenwerken"... hee, blowlunchen in de stomme baas z'n tijd a lá, maar jij bent je eigen baas nu hè.quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een tijdje flink de weg kwijtgeweest. Maar nu gaat ie weer hartstikke goed, bij een ander bureau en volgens mij zonder white power. We gaan wellicht over een maandje of wat weer samenwerken aan iets, dus dan zal ik hem wel weer over de streep trekken ...
Op het kantoor bij zijn nieuwe baas ...quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
"Samenwerken"... hee, blowlunchen in de stomme baas z'n tijd a lá, maar jij bent je eigen baas nu hè.
Elke dag iets minder. Ik loop nu al wat minder scheef dan gisteren. Nog twee-en-een halve week inspanning voorkomen. Ik snoep ook af en toe een morfinetableltje en dat scheelt ook.quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:58 schreef hondjes het volgende:
Laten we hopen dat je eens van die pijn afkomt..
Zou harstikke fijn zijn
Na ongeveer 6-8 weken moet ik weer in orde zijn!quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat zijn toch de leuke werkplekken!De crisis heeft alles verpest.
Ze doen bij jullie ook niet aan vloeibare lunches?quote:
Doe dat nu niehietquote:Op dinsdag 23 november 2010 11:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een tijdje flink de weg kwijtgeweest. Maar nu gaat ie weer hartstikke goed, bij een ander bureau en volgens mij zonder white power. We gaan wellicht over een maandje of wat weer samenwerken aan iets, dus dan zal ik hem wel weer over de streep trekken ...
'Wij' verdienen aan de crisis, das nog erger.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze doen bij jullie ook niet aan vloeibare lunches?
Nou ja, je hebt iig nog een baan na de crisis, dat is dan weer het voordeel
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
'Wij' verdienen aan de crisis, das nog erger.
Ik neem nog net geen zeis mee naar mijn werk.
Ik merk wel dat het iets lastiger gaat dan vorig jaar om deze tijd maar het is nou ook weer niet zo dat alles op z'n gat ligt.
Tsja, de een z'n dood....quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
'Wij' verdienen aan de crisis, das nog erger.
Ik neem nog net geen zeis mee naar mijn werk.
Ik merk wel dat het iets lastiger gaat dan vorig jaar om deze tijd maar het is nou ook weer niet zo dat alles op z'n gat ligt.
Bedrijf bestond al lang voordat er sprake was van een crisis en als ik zo kijk naar de toekomstplannen zit dat wel goed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tsja, de een z'n dood....
Als je maar kunt blijven verdienen als het geen crisis meer is.
en dan moet je blijven en meteen inleiden?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
Ja, maar ik heb nu m'n zinnen gezet op 1 december... dus ik ga eens even kijken of we tot een besluit kunnen komen volgende week dinsdag te gaan inleiden, dan zou het zomaar kunnen dat het idd woensdag 1 december wordt
Maar goed, dan moet m'n bloeddruk zometeen wel acceptabel zijn, anders kan ik dat schudden
And gay!quote:But the child who is born on the Sabbath Day
Is bonny and blithe and good and gay.
Nou, misschien dat ik dan nog naar huis mag om m'n spullen te halen, maar dat was het de vorige keren wel (blijven dan), en gezien ik nu 38+1 ben zou ik ook mogen bevallen, dus dan wordt het waarschijnlijk idd ook inleiden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:40 schreef Marrije het volgende:
[..]
en dan moet je blijven en meteen inleiden?
Die vind ik niet inhalig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik werk niet bij de belastingdienst.
Heeeeel vele sterkte, ik hoop voor je dat alles ok is en dat je het kunt uitstellen maar zo niet: you go girl!quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, misschien dat ik dan nog naar huis mag om m'n spullen te halen, maar dat was het de vorige keren wel (blijven dan), en gezien ik nu 38+1 ben zou ik ook mogen bevallen, dus dan wordt het waarschijnlijk idd ook inleiden.
Is dat zo?quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:49 schreef Noek het volgende:
Hij is vast heel gay. Dat zijn ze altijd.
Nou ja, gay is vrolijk hè. In '83 iig nog wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Is dat zo?
Downies in het algemeen, ook bij mensen?
I have no fear! Natuurlijk, ik wil naar Centro Oberhausen maar CarO negeert me.quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:08 schreef Dementor het volgende:
Zouden jullie het nog aandurven om naar een groot winkelcentrum/kerstmarkt te gaan in Duitsland?
Wordt het aanzienlijk witter, ja?quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, gay is vrolijk hè. In '83 iig nog wel.
Visine werkt. I can see clearly nog. God weet wanneer ik blind word door die zooi.
quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:08 schreef Dementor het volgende:
Zouden jullie het nog aandurven om naar een groot winkelcentrum/kerstmarkt te gaan in Duitsland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |