Geef een goede hint dan.quote:Op maandag 22 november 2010 19:01 schreef Sportex het volgende:
Die hint hebben jullie niets aan, had er mee te maken dat ik iemand ken die zo heet
Gewicht?quote:Op maandag 22 november 2010 20:13 schreef Sportex het volgende:
[..]
Een synoniem daarvan is de eerste lettergreep.
Ow, ik bedoel enkele, staat tegenover samenleving = volkquote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef ukga het volgende:
[..]
je zei; enkele / individu. Niet; ik / persoon
Volume is echt totaal GEEN massa
je hints zuigen echt hard
En nu zie je ook dat de hint van de tweede lettergreep gewoon goed is.quote:Volmar
Nou iddquote:
Ja ik ben ook moequote:Op maandag 22 november 2010 22:43 schreef Quarant het volgende:
[..]
Nou idd, hints waren oké, ik sliep gewoon half
Zekerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe eens een linkje naar haar CV?quote:Op maandag 22 november 2010 23:07 schreef Quarant het volgende:
Is de foto zichtbaar? Lijkt wel gephotoshopt. Stond bij haar CV
Ja, duh, anders had de foto meteen haar naam prijsquote:
De letter staat al goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
Zuchtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
quote:
88.888.888
quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:44 schreef Quarant het volgende:
[..]
Zat eerst te denken als Divine of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt mij niet uit hoe ie heet, stuur maar op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |