abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89063131
Vraagje voor de RP mensen hier. Ik heb een week geleden een reeks interesseberichtjes (hartjes) rondgestuurd in de veronderstelling dat dat enige kans van slagen had. Ondertussen weet ik dat het een kansloze actie was.

Ergens vorige week kreeg ik een uitgebreid bericht van iemand met telefoonnumer en al. Dat vond ik een beetje raar. Ik heb even afgewacht, de volgende dag was haar profiel weg, en haar bericht ook. Oplichterus of iets dergelijks dus.

Gisteren kreeg ik een berichtje van één van de vrouwen waar ik een hartje heen had gestuurd, dat het haar leuk lijkt wat van me te horen + email adres.
Meteen na het ontvangen kon ik het profiel bekijken, maar een paar uur daarna kon dat niet meer (foutmelding waarin iets stond van geen interesse in nieuwe contacten of iets dergelijks). Vandaag staat er de melding dat ze geen lid meer is als ik het profiel probeer te bekijken.

Moet ik er nu vanuit gaan dat dit ook een of ander bullshitprofiel was die maar een partij aan het rondspammen was? Maken de andere RP gangers wel eens zoiets mee?
pi_89063445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:20 schreef After_Dark het volgende:
Vraagje voor de RP mensen hier. Ik heb een week geleden een reeks interesseberichtjes (hartjes) rondgestuurd in de veronderstelling dat dat enige kans van slagen had. Ondertussen weet ik dat het een kansloze actie was.

Ergens vorige week kreeg ik een uitgebreid bericht van iemand met telefoonnumer en al. Dat vond ik een beetje raar. Ik heb even afgewacht, de volgende dag was haar profiel weg, en haar bericht ook. Oplichterus of iets dergelijks dus.

Gisteren kreeg ik een berichtje van één van de vrouwen waar ik een hartje heen had gestuurd, dat het haar leuk lijkt wat van me te horen + email adres.
Meteen na het ontvangen kon ik het profiel bekijken, maar een paar uur daarna kon dat niet meer (foutmelding waarin iets stond van geen interesse in nieuwe contacten of iets dergelijks). Vandaag staat er de melding dat ze geen lid meer is als ik het profiel probeer te bekijken.

Moet ik er nu vanuit gaan dat dit ook een of ander bullshitprofiel was die maar een partij aan het rondspammen was? Maken de andere RP gangers wel eens zoiets mee?
Wel eens gehad ja, maar nu reageer ik enkel op mailtjes van leden, werkt beter. Bij interesseberichtjes stuur ik of niets terug, of een melding dat ik niets met interesseberichten doe, tenzij ik echt denk, dit is wel wat..

RP doet ook aan valse profielen om je te lokken...
Gewoon het verschil herkennen.
  dinsdag 23 november 2010 @ 19:30:33 #128
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_89063656
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:26 schreef Lamon het volgende:

RP doet ook aan valse profielen om je te lokken...
Niet op letten, After Dark. Dit is Lamon, die ziet overal complotten.
Overal verstand van.
pi_89063877
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:30 schreef macondo het volgende:

[..]

Niet op letten, After Dark. Dit is Lamon, die ziet overal complotten.
Och, helemaal beledigd omdat ik een "Wat gij niet wilt dat u geschiedt"-je deed bij jullie 2? :+
pi_89064041
No worries, ik ben beveiligd tegen aliens, straling en complotten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel nog of ik ga antwoorden, misschien maar eens vragen waar dat profiel zo snel gebleven is. Wie weet is ze ontvoerd door een nigeriaan en is er dringend hulp nodig.
pi_89064180
Ben je zelf betaald lid After_Dark? Zoniet dan kun je er vanuit gaan dat het een nep profiel is, in de hoop dat je geld neerlegt voor een betaald lidmaatschap.

Overigens kun je als man sowieso beter een maandabbo nemen, want als gratis member kun je t eigelijk wel vergeten daar...

Edit; die vrouw die reageerde op jouw hartje... gewoon toevoegen op msn en dan kom je er vanzelf achter :P
pi_89064321
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef GlenSpey het volgende:
Ben je zelf betaald lid After_Dark? Zoniet dan kun je er vanuit gaan dat het een nep profiel is, in de hoop dat je geld neerlegt voor een betaald lidmaatschap.
Nee, dan zoek je overal een complot in als je dat zegt. :+
Terwijl het allang bewezen was. :D
pi_89064917
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 19:40 schreef GlenSpey het volgende:

Overigens kun je als man sowieso beter een maandabbo nemen, want als gratis member kun je t eigelijk wel vergeten daar...

Edit; die vrouw die reageerde op jouw hartje... gewoon toevoegen op msn en dan kom je er vanzelf achter :P
Ik moet tot mijn schaamte toegeven dat ik wel betaald lid ben, terwijl ik er erg op tegen was (vorige week :P). Ik was van plan het eerst bij paiq te houden, maar ik kon het niet laten om de nieuwe matches te bekijken, en daar zat er een bij die ik persé een berichtje wilde sturen. Dus, lid voor de komende drie maanden.

Toen ik dat interesseberichtje stuurde was ik nog geen lid, maar toen ik de reactie daarop kreeg wel. Ik gebruik geen IM software, dus msn laat ik even zitten. Kijken wat ik terug krijg op m'n mailtje.
pi_89066463
Gaat lekker trouwens vanavond. Heb gruwelijk veel berichten zitten versturen (althans voor mijn doen... teller staat nu op een stuk of 10 voor vandaag :P) en al 2 interesses terug. Het zijn maar oppervlakkige interesseberichtjes maar toch na de afgelopen dagen word ik er direct weer positief van :D

Ow w8, ik zie net de foto bij interessebericht nummer 2... :')

[ Bericht 7% gewijzigd door GlenSpey op 23-11-2010 20:29:49 ]
pi_89067313
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:11 schreef love_sharon het volgende:

[..]

Achja soms kan een smsje net zo fijn zijn als in het echt.
Ga je nu met hem het samenzijn even vieren of wat? :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_89069258
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 november 2010 20:24 schreef GlenSpey het volgende:

Ow w8, ik zie net de foto bij interessebericht nummer 2... :')
Haar had je toch zelf een bericht gestuurd? :P
"The problem with common sense is that most people are morons."
pi_89069537
Knuz profieltekst van een vrouw:

quote:
Ik ben gestopt met drinken en heb nu dus heel wat tijd over. Zin om wat van mijn tijd in te nemen?
... oh lord..
This is what I love, and can't stop lovin'.
Get wasted at party's, from 9 till 7 in the morning.
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:28:05 #138
57047 macondo
pi_89077032
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

GlenSpey wil eerst verliefd worden per internet met een heel speciale vrouw. En daarna pas daten. Maar verder maakt het niet uit kennelijk.. zo veel mogelijk berichtjes sturen is zijn devies :)
Overal verstand van.
pi_89077278
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 21:17 schreef Lolaatje het volgende:

[..]

Foto stond 'op verzoek' :P dus de aap kwam pas later uit de mouw.
Overigens geef ik haar gewoon een kans hoor, had haar idd zelf een bericht gestuurd dus dan had ik t ook kunnen verwachten.
pi_89077321
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:28 schreef macondo het volgende:

[..]

GlenSpey wil eerst verliefd worden per internet met een heel speciale vrouw. En daarna pas daten. Maar verder maakt het niet uit kennelijk.. zo veel mogelijk berichtjes sturen is zijn devies :)
Ah onzin. Al mijn berichtjes zijn persoonlijk gericht. Ik stuur er alleen wat meer nu omdat driekwart toch niet reageert ;)
  dinsdag 23 november 2010 @ 23:36:13 #141
57047 macondo
pi_89077452
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Ah onzin. Al mijn berichtjes zijn persoonlijk gericht. Ik stuur er alleen wat meer nu omdat driekwart toch niet reageert ;)
Je kan je energie misschien beter steken in dat leuke meisje met wie je al contact hebt, stel voor om wat te gaan drinken.
Overal verstand van.
  woensdag 24 november 2010 @ 10:20:02 #142
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89085319
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 23:36 schreef macondo het volgende:
Je kan je energie misschien beter steken in dat leuke meisje met wie je al contact hebt, stel voor om wat te gaan drinken.
Speltip 5: Spreid je kansen :)
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 november 2010 @ 11:16:18 #143
57047 macondo
pi_89087091
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 10:20 schreef Catbert het volgende:

[..]

Speltip 5: Spreid je kansen :)
Speltip 6: Je moet schieten, anders kun je niet scoren :)
Overal verstand van.
pi_89090568
Ha gisteren het bewijs geleverd dat het prima mogelijk is een echt mooi meisje te kunnen daten via zon site.
Gisteren mee in de kroeg afgesproken.
Dermate aantrekkelijk dat je bij jezelf afvraagt: hoe kan jij nou vrijgezel zijn en hoezo heb jij überhaupt zon site nodig???
Je weet dat dat prima kan maar die automatische gedachten spelen toch op.

Keerzijde van de medaille: nu boeit het je heelveel en ga je echt balen mocht zij geen 2e date willen.ze had al aangegeven dat ze onwijs veel reacties op die site kreeg en nog een paar dates in de planning heeft, verbaasde me allerminst niet maar blijft toch vervelend.
  woensdag 24 november 2010 @ 13:06:47 #145
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89091337
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Homey het volgende:
Ha gisteren het bewijs geleverd dat het prima mogelijk is een echt mooi meisje te kunnen daten via zon site.
Nou maar hopen dat ze ook verder leuk is ;) Heb een date gehad met iemand van RP wat op ongeveer een relatie van 6 maanden uitgelopen is, was ook een erg mooie meid, maar die had echt best wel daddy-issues.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 24 november 2010 @ 13:43:07 #146
57047 macondo
pi_89092853
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Homey het volgende:
Gisteren mee in de kroeg afgesproken.
Dermate aantrekkelijk dat je bij jezelf afvraagt: hoe kan jij nou vrijgezel zijn en hoezo heb jij überhaupt zon site nodig???
Je weet dat dat prima kan maar die automatische gedachten spelen toch op.

Keerzijde van de medaille: nu boeit het je heelveel en ga je echt balen mocht zij geen 2e date willen.ze had al aangegeven dat ze onwijs veel reacties op die site kreeg en nog een paar dates in de planning heeft, verbaasde me allerminst niet maar blijft toch vervelend.
Drie kleine vraagjes. Hoe oud ben je eigenlijk? En schrijf je net zulke fraaie mailtjes als hier op het forum? En is er nou gezoehoend?
Overal verstand van.
pi_89093137
Heeft RP soms weer die drie dagen gratis volledig lid actie ? Zie opeens een heleboel profielen met goldmember...
  woensdag 24 november 2010 @ 14:00:48 #148
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_89093560
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:50 schreef GlenSpey het volgende:
Heeft RP soms weer die drie dagen gratis volledig lid actie ? Zie opeens een heleboel profielen met goldmember...
Niks binnen zien komen :)
  woensdag 24 november 2010 @ 14:16:27 #149
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_89094100
Ow auch ik had nog een afspraak voor vandaag staan die ik helemaal vergeten ben af te zeggen totdat ik een heel geirriteerd smsje kreeg
pi_89094189
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:43 schreef macondo het volgende:

[..]

Drie kleine vraagjes. Hoe oud ben je eigenlijk? En schrijf je net zulke fraaie mailtjes als hier op het forum? En is er nou gezoehoend?
eind 20
Nee niet gezoend. Ook niet geprobeerd. Wil hier toch meer uithalen, dan moet je niet gelijk gaan zoenen. Zij was ook niet het type wat zomaar gaat zoenen. Je hebt van die meisjes die wel weten hoe goed ze in de markt liggen en dus je geduld gaan testen. Zon meid moet je ook niet te snel uitnodigen voor een 2e date.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')