SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatst bijgewerkt op dinsdag 26 oktober door douche-eendje
Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
En de dating-deskundige is er ook dit deel weer bij.
Ik zou modder gooien, maar dat kan niet vanaf hier..quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
Cursus? Boeken?quote:Op maandag 22 november 2010 18:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
iemand deze cursus gedaan?
http://www.masterflirt.nl/
Moet nog het cursusboek hier ergens hebben liggen
Wanneer je heel arrogant denkt te weten wanneer andere mensen van jouw geslacht het fout doen, omdat je ieder karakter van het andere geslacht kent blijkbaar.quote:Op maandag 22 november 2010 18:24 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Wanneer ben je een deskundige? Heb zelf 25+ dates achter mn naam staan...
Sta er zelf al een tijdje niet meer op maar wie weet op den duur weer wel.
Sterker nog, die ís er al: http://www.datingcollege.nl/quote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Cursus? Boeken?
Het is een kwestie van tijd voordat er een opleiding internetdaten komt?!
Ik ben zelf vrijgezel dus ik begrijp niet helemaal waar jouw waardeoordeel vandaan komt...quote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wanneer je heel arrogant denkt te weten wanneer andere mensen van jouw geslacht het fout doen, omdat je ieder karakter van het andere geslacht kent blijkbaar.
Dit bestaat al meer dan 10 jaar.. (heb althans een jaar of 10 geleden aan een tv programma mee gedaan waarin dit besproken werdquote:Op maandag 22 november 2010 18:25 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Cursus? Boeken?
Het is een kwestie van tijd voordat er een opleiding internetdaten komt?!
Wauw...quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit bestaat al meer dan 10 jaar.. (heb althans een jaar of 10 geleden aan een tv programma mee gedaan waarin dit besproken werd)
Van de reacties als iemand 2 mailtjes stuurt..quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik ben zelf vrijgezel dus ik begrijp niet helemaal waar jouw waardeoordeel vandaan komt...
Ik kan je niet helemaal volgen... verklaar je naderquote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Lamon het volgende:
[..]
Van de reacties als iemand 2 mailtjes stuurt..
Oh, dan kan je het wel vergeten...onzin..
Nou ja, jij zegt wauw met een mooie sarcastische blik, maar ik sta er eigenlijk wel versteld van dat er toch nog zo veel animo voor is schijnbaar dat het al zo lang bestaat.quote:
Jeetje wat een negativiteit allemaal, ik ben niet sarcastisch en ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar dat uit moet blijken. Kennelijk was ik niet op de hoogte van dit soort dingen...quote:Op maandag 22 november 2010 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou ja, jij zegt wauw met een mooie sarcastische blik, maar ik sta er eigenlijk wel versteld van dat er toch nog zo veel animo voor is schijnbaar dat het al zo lang bestaat.
Oooh nee, ik vond alleen het woord "wauw" redelijk sarcastisch overkomen. Maar dat is mijn interpretatie geweest. My bad.quote:Op maandag 22 november 2010 18:30 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Jeetje wat een negativiteit allemaal, ik ben niet sarcastisch en ik begrijp eerlijk gezegd ook niet waar dat uit moet blijken. Kennelijk was ik niet op de hoogte van dit soort dingen...
zeg jij nou maar niks.quote:Op maandag 22 november 2010 18:07 schreef Silenus het volgende:
Neem Lamon maar niet al te serieus, heeft wat moeite met zijn identiteit.quote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen... verklaar je nader
Adviezen aan anderen, met name om te melden dat ze het wel kunnen vergeten, tamelijk irritant...quote:Op maandag 22 november 2010 18:28 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik kan je niet helemaal volgen... verklaar je nader
Ben alleen benieuwd hoe en wat er nu leeft. Tis een tijd terug voor mij, stond op RP en ook een tijdje op Paiq.quote:Op maandag 22 november 2010 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oooh nee, ik vond alleen het woord "wauw" redelijk sarcastisch overkomen. Maar dat is mijn interpretatie geweest. My bad.
Welk advies heb ik gegeven dan?quote:Op maandag 22 november 2010 18:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Adviezen aan anderen, met name om te melden dat ze het wel kunnen vergeten, tamelijk irritant...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |