En jij denkt meteen dat dat om jou is? Tsss, narcist!quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:16 schreef lezzer het volgende:
Dat wat ik er boven zei
Het ging er meer om dat het stil viel
Waar staat dat precies?quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:18 schreef Avey het volgende:
[..]
En jij denkt meteen dat dat om jou is? Tsss, narcist!
Een paar jaar geleden zou ik zeggen "stel je niet zo aan" maar ik vond die vier weken Nederland ook best langquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:31 schreef Avey het volgende:
Hmm. Vriendin kan naar Canada voor 3 maanden om daar te studeren. Ik ben heel blij voor d'r, maar om haar zo lang niet te zien gaat wel zwaar worden
Oh ik ga ook zeker niet zeggen dat ze niet moet gaan hoor, alleen dat ik haar heel erg ga missenquote:Op dinsdag 23 november 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden zou ik zeggen "stel je niet zo aan" maar ik vond die vier weken Nederland ook best lang
Kan ik me goed voorstellen! Ik ben zelf 2x voor langere tijd naar het buitenland geweest tijdens dat ik een relatie had. 't Is moeilijk, vooral voor de thuisblijver denk ik. Zij wordt wel bezig gehouden, maar jouw leven gaat precies hetzelfde verder, maar dan zonder haar.quote:Op dinsdag 23 november 2010 21:02 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh ik ga ook zeker niet zeggen dat ze niet moet gaan hoor, alleen dat ik haar heel erg ga missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: wat een baggerserie!Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
Jaquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:51 schreef Avey het volgende:
Volgens mij is het tegenwoordig pas nieuws als iemand je voor een vrouw aanziet geloof ik.
Volgens mij zijn jij en je vrouw enorm lief samen.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:54 schreef lezzer het volgende:
Je leest dan wel eens dat lesbiënnes zo ontzettend aan elkaar hangen en emotioneel afhankelijk worden. Maar ik ben toch blij dat mijn vrouw en ik echt niet bang hoeven te zijn dat de ander 3 maanden in weet-ik-waar gaat studeren o.i.d.
Ik zou echt gék worden denk ik.
quote:
Koningsquote:Op dinsdag 23 november 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
Bij de kapper (ietwat ingekort):
Kapster: Ga je nog wat leuks doen met de feestdagen?
wonderer: Waarschijnlijk bij mijn schoonouders eten.
Kapster: Zijn jullie al lang getrouwd?
wonderer: Vijfenhalf jaar.
Kapster: Kinderen?
wonderer:![]()
Kapster: Wat doet ze voor werk?
wonderer: Hij is software engineer.
Kapster: ...![]()
Vindt ie dat leuk werk?
![]()
Mijlpaal
Ja, volgens mij welquote:Op dinsdag 23 november 2010 23:06 schreef Bakfiets. het volgende:
Volgens mij zijn jij en je vrouw enorm lief samen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |