Dat vraag je toch niet aan een 14-jarige.quote:
Dumpen die hap. Mag je bij mijn Emma Watson altaartje wonen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo hard lachen dat mijn lief zich afvraagt wat de hel er aan de hand is.
En als ik dan zeg dat het o.a. over Emma Watson gaat, krijg ik de rolleyes.![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 23:15 schreef Bakfiets. het volgende:
Dumpen die hap. Mag je bij mijn Emma Watson altaartje wonen.
Natuurlijk! En een EW dekbedovertrek, EW kussens, EW handdoeken, EW handpoppen, EW pruiken, EW handpoppen, EW snorren, EW dildo's, EW's haarplukken, EW's kauwgom, EW en EW.quote:Op maandag 22 november 2010 23:20 schreef Brittie het volgende:
[..]
Lekker knus
Hebben we dan een E.W. behangetje ook, enzo?
quote:Op maandag 22 november 2010 23:14 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik moet steeds zo hard lachen dat mijn lief zich afvraagt wat de hel er aan de hand is.
En als ik dan zeg dat het o.a. over Emma Watson gaat, krijg ik de rolleyes.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op maandag 22 november 2010 23:24 schreef Qebbel het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nice.
Ik niet. Maar ja, dat spreekt vanzelf.
Maar goed. Ik wil ook best over Missy Peregrym gaan kwijlen hoor als mensen dat leuker vinden?
Je weet toch zichzellef.
ik ookquote:
doe dan Heather Peace...quote:Op maandag 22 november 2010 23:26 schreef Brittie het volgende:
[..]
![]()
nice.
Ik niet. Maar ja, dat spreekt vanzelf.
Maar goed. Ik wil ook best over Missy Peregrym gaan kwijlen hoor als mensen dat leuker vinden?
[ afbeelding ]
HEATHER PEACE.quote:Op maandag 22 november 2010 23:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook
[..]
doe dan Heather Peace...
quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef Brittie het volgende:
Mjaaaaaaaaa ik vind dan Missy Peregrym mooier. Maar vooruit. Omdat ik zo obnoxious ben geweest met mijn Emma Watson obsessie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Fiets moet even doorgesmeerd worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:32 schreef Brittie het volgende:
[..]
Fiets moet even doorgesmeerd worden?
Jij welquote:Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben vandaag erg hormonaal geloof ik.
Cadeautje voor op je desktop:quote:Op maandag 22 november 2010 23:36 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ben vandaag erg hormonaal geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet toch zichzellef.
quote:Op maandag 22 november 2010 23:39 schreef Brittie het volgende:
[..]
Cadeautje voor op je desktop:HOU OP IK KAN NIET MEERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |