quote:Op woensdag 24 november 2010 12:19 schreef lezzer het volgende:
Die foto's van Jennifer Beals
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vond mezelf anders heeeeel erg leuk toen ik die laatste postte.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik vond jou heel leuk tot je die laatste postte.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
Ik vond mezelf anders heeeeel erg leuk toen ik die laatste postte.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:13 schreef Bakfiets. het volgende:
Al lijkt deze wel een beetje op
[ afbeelding ]
deze
Pfsh.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Qebbel het volgende:
[..]
![]()
Ik vind haar nog steeds een Bambi. Leuk voor een hertje. Jammer voor een mens.
Ergens (ver weg) heeft ze ook wel iets van Faya Laurens. Alleen vind ik haar wel leuk.
[ afbeelding ]
Ik ben jeugd!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Pfsh.
Die jeugd van tegenwoordgi...
GMTAquote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik vond jou heel leuk tot je die laatste postte.
Hij heeft het Syndroom van Asperger.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Vanyel het volgende:
Is je autist echt een autist? Dan kan t ook nog zomaar dat ie echt niet doorheeft waarom ie zichzelf onmogelijk maakt met die opmerkingen. Duidelijk uitleggen. Als dat niet werkt, knijpen waar het pijn doet
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik vond jou heel leuk tot je die laatste postte.
Kijk, Qebbel vindt me wel leukquote:
Ik zie geen foto's in je fobo a.d.h. waarvan we dat kunnen beoordelen...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:42 schreef Brittie het volgende:.
Val ik dan niet binnen de jeugd-van-tegenwoordig categorie?
Dit ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's in je fobo a.d.h. waarvan we dat kunnen beoordelen...
Nee stimmt, ik heb m'n foto weggehaaldquote:Op woensdag 24 november 2010 12:43 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie geen foto's in je fobo a.d.h. waarvan we dat kunnen beoordelen...
Ja, dat denk ik dan ook!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:58 schreef Vanyel het volgende:
Die 14-jarigen van tegenwoordig hebben toch zeker allemaal smartphones
Ik vind dat zo'n vooroordeel, maar Polen rijden echt als idiotenquote:Op woensdag 24 november 2010 13:49 schreef Vanyel het volgende:
Ze schijnen dan ook een stuk meer te drinken icm verkeer..
Denkt nou iedereen hetzelfde eigenlijk?quote:Van die film zou echt heeeel naar zijn!
Ik denk het wel. Das toch zo'n anti climax bij homogerelateerde filmsquote:Op woensdag 24 november 2010 13:52 schreef lezzer het volgende:
Denkt nou iedereen hetzelfde eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of nog ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |