Oh, jij barmhartige samaritaanquote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Aardig topic, deze laat ik open.
Dat lees ik elke dag wel een keer. Dat maakt 365 users die voor het eerst om mijn topic lachen per jaar. Keer tien jaar is 3650 Fokkers die een keer voor de eerste keer om een Tong-topic hebben gelachen Arcee is er een user met betere cijfers ?quote:Op maandag 22 november 2010 17:49 schreef honkeytonk het volgende:
Een van de eerste waarom ik kan lachen trouwens
Oké, bedankt voor de info, maar ik denk niet dat ik om je volgende topic zal lachenquote:Op maandag 22 november 2010 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat lees ik elke dag wel een keer. Dat maakt 365 users die voor het eerst om mijn topic lachen per jaar. Keer tien jaar is 3650 Fokkers die een keer voor de eerste keer om een Tong-topic hebben gelachen Arcee is er een user met betere cijfers ?
En dan heb ik het nog niet gehad als ze voor de tweede keer om een Tong topic moeten lachen.
Moeten moet je overdrachtelijk zien.
Ik dwing niemand.
Ben je ongesteld ?quote:Op maandag 22 november 2010 17:57 schreef SuperwormJim het volgende:
Aardig topic, deze laat ik open.
Het regent anders droge humor in dit topic.quote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 18:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het regent anders droge humor in dit topic.
Helaas had jij wel een moeder die baarde.quote:Op maandag 22 november 2010 18:04 schreef SuperwormJim het volgende:
En mannen hebben helemaal geen baarmoeder.
Die heb ik nog steeds hoor, een moeder die baarde. Maar wat is nu je punt?quote:Op maandag 22 november 2010 18:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Helaas had jij wel een moeder die baarde.
Dat je even komt melden dat dit topic open blijft.quote:Op maandag 22 november 2010 18:06 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds hoor, een moeder die baarde. Maar wat is nu je punt?
Laat ik een topic van je open, is het weer niet goed.quote:Op maandag 22 november 2010 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat je even komt melden dat dit topic open blijft.
En het wel een aardig topic is.
Waarom kom je dat melden ?
Ten eerste is het een briljant topic. Ik beken dat niet ieder topic van mij briljant is. Maar 9 van de 10 zijn geniaal.
Dan sluit je ze alsnog
Stan Laurel en Oliver Hardy waren 40 jaar succesvol. Van André van Duin krijg je al 40 jaar hetzelfde, Viola Holt klaagt al 30 jaar dat ze niet wordt begrepen. Ik keek tien jaar lang uit naar de knipoog van Meneer de Uil. Wat is er mis met voorspelbaarheid ?quote:Op maandag 22 november 2010 18:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Laat ik een topic van je open, is het weer niet goed.![]()
Maar dat 9 van de 10 topics van jou geniaal zijn, is jouw mening. Bovendien, als je zoveel topics opent, gaat het effect een beetje verloren en worden ze erg voorspelbaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |