abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89649918
Hoi! Ik kom me hier ook maar eens melden. M els is vorige week donderdag twee geworden en is nu ook officieel een peutertje! *O*
pi_89650172
gefeliciteerd *O*
hebben jullie een leuke verjaardag gehad?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89650431
Hoi Bodpa, Welkom hier met je peutertje!!

Die Blasoclase zetpillen werkten hier ook prima. Nu gebruiken we bij kriebelhoest natterman Melrosum/Bronchicum extra sterk. Daar zit codeine in, wat blijkbaar goed helpt.
pi_89664213
Damian, slimpie ;)
Fake it till you make it...
pi_89664547
@Appelsap, een spuitje..dat is mischien een goed idee :) Die kan ik waarschijnlijk wel bij de apotheek halen he..

Ik had gisteravond trouwens het drankje dat ze wijgerde aangelengd met een beetje water en als drinken op de tafel gezet. En toen wou ze een boekje ofzo hebben...dus ik zeg: Neem eerst even een slokje drinken. Dus Dana neemt een slokje, kijkt me aan en zwaait met 2 vingertjes..Nee mama dat is het drankje o|O
:@ whehe dacht ik haar te slim af te zijn :D Naja ze heeft wel nog 2 slokkken genomen daarna zonder drama..beter iets erin als niet erin, toch?

Damian :D whehe

Hoi Bodpa, welkom hier :)
Was het een leuke verjaardag?
pi_89666725
Kun je haar niet omkopen BlaBlaBla. Als er hier iets echt moet wat ze niet wil dan koop ik haar gewoon om. Niet pedagogisch verantwoord maar het werkt wel.
(bijv dat ze dan een stickertattoo op haar arm mag ofzo)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89667382
Ja omkopen lukt met een aantal dingen best goed. Maar niet met dit soort dingen (ik heb echt al vanalles geprobeerd :D)
  woensdag 8 december 2010 @ 11:37:56 #183
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_89669601
Damian, klein bijdehandje :D

Hai Bodpa en vers peutertje :W
.... met gevoel voor drama....
pi_89669957
Ja, hij heeft echt een geweldige verjaardag gehad. Mooie cadeaus, lekkere taart, aardige visite: hij genoot volop. We hebben het woensdag gevierd, vrijdag was t Klaas op het kdv, zondag Klaas thuis, maandag heeft hij zo'n beetje de hele dag uitgeteld op de bank gelegen. Moe.

Hij snapt nog niet echt dat Sinterklaas weer weg is, loopt elke avond nog met zijn schoenen, zet ze klaar, loopt naar de koelkast voor "Klaasje paard" wortels. Ben benieuwd wanneer het doordringt.
pi_89673834
Ik kom me melden met een verse peuter. (ook nog eens vers uit het ziekenhuis)
Hij vond de vlaggetjes bij zijn bedje erg interessant.
Vanavond gaan we even heen en zondag vieren we zijn en Kims (die was maandag jarig) verjaardag.
pi_89673859
Waarom was ie in het ziekenhuis Ingrid?

Welkom in elk geval :)
pi_89673960
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom me melden met een verse peuter. (ook nog eens vers uit het ziekenhuis)
Hij vond de vlaggetjes bij zijn bedje erg interessant.
Vanavond gaan we even heen en zondag vieren we zijn en Kims (die was maandag jarig) verjaardag.
gefeliciteerd *O*

uit school gaan had verdacht veel weg van peuterkegelen hier :{
ik en een andere moeder die een straat verderop woont hebben bekokstoofd dat we bij de volgende batch sneeuw zelf wel even de sneeuw wegruimen voordat het opvriest!
pi_89674422
(c/p van dreumestopic)
Hij was zondagavond na pakjesavond opgenomen. Een zeer flinke buikgriep is de conclusie. Wellicht mede door zijn ziekte erger dan "normaal". Hij is getest en het is iig niet het "standaard" buikgriepvirus. Zondag na het slaapje at hij erg weinig, drinken nog wel. Toen hij weer bij mijn ouders was, at hij niet meer. Ook weer heel veel diarree luiers in korte tijd en zijn billen nog meer kapot. Hap gebeld, kinderarts erbij en hij moest blijven. Ook nog sondevoeding gehad. Die trok hij de volgende ochtend er weer uit. Nu begint hij weer wat te eten en drinken ging gisteren al heel goed. Diarree is eindelijk weg na bijna een week in totaal.
Ze hadden zijn kamer versierd met slingers en hij heeft een cadeautje gehad. Kim heeft ook iets gehad, omdat ze maandag jarig was.
We gaan vanavond heen en zondag vieren we het van hun allebei.

Hier ook glad, erg leuk een klinkerstraat.
pi_89675715
Arme Tyler, beterschap voor je mannetje!!

Dana ging vanmorgen ook 3 keer bijna onderuit, gelukkig had papa dr vast. Maar ze vond het toch wel erg eng
pi_89680810
Ingrid en Tyler, welkom hier.. En veel beterschap voor je jochie!

Bla, dan zijn ze echt niet gek he..
Succes ermee!
pi_89681056
woops.

ik was vergeten dat de kat achter lichtjes aangaat. dan moet je niet de peuter een zaklampje in haar handjes geven he :') het goede nieuws: selene is eindelijk er van overtuigd dat shinnie niet een levend knuffeldingetje is :P het slechte nieuws: de kat kan de peuter omver rennen op jacht naar **het lichtje**
  woensdag 8 december 2010 @ 19:49:22 #192
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_89690317
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 21:09 schreef bodpa09 het volgende:
Hoi! Ik kom me hier ook maar eens melden. M els is vorige week donderdag twee geworden en is nu ook officieel een peutertje! *O*
Hoi !
pi_89691013
Hoi terug KP!

Gefeliciteerd met Tyler Ingrid, fijn dat hij uit een ziekenhuis is.

Het is idd superglad, ik ben vandaag onderuit gegaan met fiets, kind voorop. Ik liep al, dus geen harde klap gelukkig, maar toch best een schrik.
Zo gelachen vanmiddag trouwens: M. rijdt met zijn eigen karretje door de supermarkt, laadt Unox smeerworst in , twijfelt, kijkt nog eens naar het schap, legt Unox terug en pakt Euroshopper smeerworst. Prijsbewust type, die zoon van mij. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 09-12-2010 07:27:19 ]
pi_89692027
Haha Bodpa, een echte Hollander! Die let op de kleintjes!
En wat een schrik, dat je viel met je fiets....die gladheid ook....bah
Zowiezo die vorst, ik ben het alweer helemaal zat
Misschien speelt het mee dat de bouw van ons huis al 2 weken stil ligt....en er nog geen dak op zit

Ingrid, gefeliciteerd met Tyler, wat schrijnend moet het zijn dat hij nu niet bij jullie thuis is. moet je op visite bij je jarige kind....hoe lang gaat dit allemaal nog duren?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89711559
Whehe een prijsbewuste mini :D

En gelukkig dat je al liep zeg..maar evengoed schrikken. Ben blij als die gladheid weer voorbij is!

Ow en de bisalvondruppeltjes krijg ik wel naar binnen! druppeltjes aanlengen met een heel klein beetje water en dan drinkt ze het gewoon op :)

En ik heb een vraagje over de onlastings frequentie van een peuter :)
Dana is al een weekje of wat niet helemaal lekker en heeft vorige week 1x in de 3 dagen gepoept en nu zitten we al weer op de derde dag poeploos. Zondag heeft ze wel gepoept en dit was niet heel stevig dus ik denk niet aan een verstopping. Wanneer moet ik hiermee naar de dokter?
Ze zegt soms wel dat ze pijn in de buik heeft..maar dat zei ze vanmorgen ook .."Dana is ziek, dana heeft pijn aan de buik, dana hoeft dan niet naar de kindjes" Dus ik mijn moeder gebeld omdat ik dr serieus neem. Maar daar bleek er niks aan de hand. Dus heb ik nu al een toneelspelende peuter, of?
pi_89711971
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ingrid, gefeliciteerd met Tyler, wat schrijnend moet het zijn dat hij nu niet bij jullie thuis is. moet je op visite bij je jarige kind....hoe lang gaat dit allemaal nog duren?
Geen idee, dat is het lastige. Volgende week hebben we weer gesprekken.
Bodpa toch wel schrikken zeg! Wel grappig zo prijsbewust. :D
Vanmiddag moet ik Tyler op de fiets terugbrengen. Ik hoop maar dat het nog steeds niet glad is.
  donderdag 9 december 2010 @ 11:48:08 #197
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89712680
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:18 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ze zegt soms wel dat ze pijn in de buik heeft..maar dat zei ze vanmorgen ook .."Dana is ziek, dana heeft pijn aan de buik, dana hoeft dan niet naar de kindjes" Dus ik mijn moeder gebeld omdat ik dr serieus neem. Maar daar bleek er niks aan de hand. Dus heb ik nu al een toneelspelende peuter, of?
Als die van mij d'r zin niet krijgt gaat ze gelijk "AUWWW!! AUWW!!! :'(. :'(. :'(. " gillen :').
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89713953
quote:
10s.gif Op donderdag 9 december 2010 11:48 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Als die van mij d'r zin niet krijgt gaat ze gelijk "AUWWW!! AUWW!!! :'(. :'(. :'(. " gillen :').
Als ik met de borstel aan kom lopen doet Jen hetzelfde. Ik raak je nog niet eens aan!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89714722
ja het mooie is ook dat mijn moeder nog aan dr had gevraagd of ze pijn in dr buik had..en toen zei mevrouw: Nee ik was grapjes tegen mama aan t maken :D

Maargoed, dan nog vindi k het raar dat ze ineens zo weinig poept. Normaal is het minstens 1 x per dag, soms zelfs wel 2 keer
  donderdag 9 december 2010 @ 13:06:39 #200
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89715542
Laatst was er op tv iets over en vlgs mij is 1-2 keer per dag normaal, maar ik kan er ook naast zitten. Dus hier heb je niks aan. :@ :P

Even trots doen, helemaal vergeten nog, maar hier tekende Sasha vorige week zijn eerste koppoter! *O* hij hangt aan de deur te prijken. :Y En het was nog meteen een Sinterklaas ook! Met een kruis middenin de kop! :Y
Dat is toch ook een soort van mijlpaaldinges toch, die koppoters?

:o Dit vind ik al googelend, een sierraad van de eerste koppoter van je kind! O+

Stiekem vind ik dacht echt supermooi! :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')