Oh die komt hier geregeld ook voor helaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, help. Frustratiepuntje van mijn kant en stiekem vraag ik me af of ik het anders kan of moet aanpakken dan ik doe.
De telefoon gaat, F. Ik heb een kort gesprekje en hang op.
Sasha: Wie was dat.
Ik: Papa.
Sasha: Nee, dat was opa.
Ik: Nee, dat was papa.
Ik: Ok, dat was opa.
Sasha: Neehee, dat was papa.
Ik:
En ik kan me daar zo over opvreten.
Wat moet ik daar nou mee? Hij doet het namelijk ook bij gebruiksvoorwerpen bijvoorbeeld waarvan ik vind dat ik hem op zijn minst iig 1 keer moet vertellen wat het echt is. Het lijkt me niet handig als ik meteen mee ga met 'ok, wat jij wil'.
Iemand een idee?
Ik zou er ook een grapje van maken:quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:17 schreef Brighteyes het volgende:
Ok, help. Frustratiepuntje van mijn kant en stiekem vraag ik me af of ik het anders kan of moet aanpakken dan ik doe.
De telefoon gaat, F. Ik heb een kort gesprekje en hang op.
Sasha: Wie was dat.
Ik: Papa.
Ik: Ok, dat was opa.
Sasha: Neehee, dat was papa.
Ik:
En ik kan me daar zo over opvreten.
Wat moet ik daar nou mee? Hij doet het namelijk ook bij gebruiksvoorwerpen bijvoorbeeld waarvan ik vind dat ik hem op zijn minst iig 1 keer moet vertellen wat het echt is. Het lijkt me niet handig als ik meteen mee ga met 'ok, wat jij wil'.
Iemand een idee?
En? Gekregen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik krijg trouwens voor sinterklaas (denk ik) dat boek van 'how to talk to kids' of iets dergelijks. Ik ben echt zo benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |