abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89216935
Veel plezier bij sint en piet. En fijn dat het geen drama was met weggaan. Dat is hier ook nog steeds de beste methode.

Hoe is het gegaan vannacht bij Kim en ticootje?

En een nudistje O+ Ach, zolang ie het op zijn eigen kamer doet en het niet te koud krijgt, zou het nog kunnen wat mij betreft...
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:08:49 #77
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89217278
Gisteren hebben we 's middags 2 uur geslapen, dus het was wat later gisteren. Ze mocht bij mij in bed omdat mijn wederhelft toch aan het werk was en ze viel rond een uur of 22.00 al in slaap *O*. Na een half uur begon ze te kuchen, en toen werd ze wakker en moest ze spugen. Hierna sliep ze al snel weer, en toen heb ik haar in haar eigen bed gelegd. Wel uitgeslapen tot ruim 9.00 uur, dat scheelt :D.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_89217387
*O* heerlijk Kim, dat is in elk geval een rustige nacht en in haar eigen bed geëindigd. Hoop dat ze snel opknapt.
pi_89222249
Ik was gister avond ook alleen, maar ik had Jen wel op haar bedje gelegd, harry de hond voorgelezen en ze ging zomaar slapen. Alsof ze aanvoelde dat ik echt helemaal op was. Leylaatje lag nog wel wat te pruttelen naast me, maar die sliep op een gegeven moment ook. En toenw erd ik om kwart voor 11 opeens wakker, Jen was wel aan het mopperen in haar droom, Leyla wilde wat eten. Om half 12 ofzo kwam M. thuis en toen kwam Jen lekker bij ons liggen en vanmorgen was het half 8.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89222280
Dus ook een relatief rustige nacht bij jullie Ticootje. in elk geval zonder strijd en dat is ook heel wat waard.
pi_89222370
Ja, het ging wel.
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:02:39 #82
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89234342
Dat klinkt als goede nachten meiden :) Hopelijk deze avond ook zo!
Hier over het algemeen een hele goede slaper, Maarten ging gister al om kwart voor 7 naar bed (was erg vervelend, steeds huilen en boos doen, en ik was ook alleen) en vanmorgen kwart voor 8 was hij wakker, slaapkopje :z

Devin, kleine nudist :)

Hij begint ook al wat naar zindelijk worden te neigen, als hij gepoept heeft komt hij het zeggen en gisteravond stond hij onder de douche, opeens hoor ik wat gepiep en gemiep en toen "poep"... Stond hij met benen wijd te griebelen onder de douche, naar beneden kijkend waar er een dikke drol dreef :D
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_89234751
Tico hopelijk gaat het vanacht ook goed :)

Lila aan het spugen..germ dat is rottig wakker worden! Fijn dat ze wel snel weer verder sliep.

Dana was gister ziek..paar keer spugen en beetje hanger, dus die heeft lekker tussen ons in geslapen. Vandaag was ze weer bijna helemaal oke gelukkig :)

Ze weigerde net trouwens om een luier aan te doen toen ze naar bed moest. Dus nu slaapt ze zonder luier ..als dat maar goed gaat :D
Heb het potje op dr kamertje gezet en gezegd dat als ze vanacht moest plassen ze op het potje moest gaan zitten of mij mocht roepen.

Ow en als update op het zindelijk worden op het kdv. en de wc eng vinden. Dat is over! Geen ongelukjes meer gehad en we hebben voor thuis zo'n trap/wc verkleiner gekocht en daar wou ze vanaf de eerste keer zonder problemen op :)
Dus dat heeft zichzelf snel opgelost
pi_89234808
Ik heb maat 6 luiers gehaald, zit een stuk beter dan 5+, mijn dikbil!
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:19:35 #85
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89234942
Lees ik gewoon over het spugen van Lilah heen, was het eenmalig? Sterkte :*

Bla, wat fijn dat Dana zomaar 'ineens' over haar wc-angst heen is!

Jen al maat 6 luiers, hier nog een maatje 4... Mijn slanke den!
pi_89235098
Wat knap van Dana! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat!

Lotte vond sinterklaas en piet helemaal leuk! Had ik niet verwacht eigenlijk maar ze zat naar ze te roepen, ze kregen een handje, bijna een kus (zwarte piet) en vond het in Ballorig ook heel leuk. Ze kreeg een tinnen theeserviesje en daar heeft ze de hele middag leuk mee kunnen spelen.
Wel was ze vanmiddag en vanavond helemaal kapot, op tijd naar bed gebracht dus

Wow, Jen al maat 6 luiers, bij Lotte past 5+ nog goed volgens mij

Maarten :D
pi_89235337
Maat 5 vond ik krap zitten, 5+ vond ik niet lekker om haar billen passen.. Dan heeft ze gewoon echt een dikke kont.
pi_89238783
Maat 5 hier nog steeds, gister aten we bij de buren toen ze nog even een grote boodschap produceerde, hebben we haar in maat 4+ gepropt, ging nog best.
Fake it till you make it...
pi_89248701
Hier nog met gemak in 4+, bij een van de oma's heeft ze wel eens een 5 aangehad, maar die is eigenlijk nog te groot.

Maar ze is de nacht droog doorgekomen *O*
  zondag 28 november 2010 @ 09:08:17 #90
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89248897
Wat goed van Dana *O* Maat 5 hoef je dus niet eens te kopen :P
pi_89249358
:D nee waarshijnlijk niet nee, tenzij dit een toevalstreffer was ;)
pi_89252777
uch, jullie raden vast niet wie er vannacht de hele nacht in haar kamer heeft geslapen? uch...

De hond lag wel te waken bij haar deur, misschien vond ze dat prettig :D
pi_89255658
Fijn Tico!

Wij waren naar de kinderboerderij en op de terugweg liepen de meisjes (mijn dochter en een 6-jarig buurmeisje) vooruit. Ik riep 'wachten bij het hek dames' en die van 6 luistert sowieso. Hoewel mijn dochter eigenlijk ook altijd heel goed luistert bij dat soort dingen, besloot ze ineens door te lopen. En ondanks mijn geroep (steeds strenger) bleef ze stug doorlopen. Het was nog zo'n 10 meter tot een vrij drukke weg. Ze bleef doorlopen. Ik durf dan nooit te gaan rennen, omdat ik dan bang ben dat ze helemaal niet meer oplet en als een soort spelletje nog harder doorloopt/-rent. Dus ik bleef roepen: "S stoppen nu! Daar rijden auto's, dat is gevaarlijk!" Ik had mijn hart in mijn keel zitten, ik was zo bang dat ze de straat op zou gaan. Opeens besloot een meneer toch te gaan rennen. Toen vlogen mijn haren helemaal overeind (van angst en woede). S besloot net op tijd te stoppen. Ik zit nog na te trillen. Ik ben echt zo geschrokken.

S heeft daarna trouwens echt lang onbedaarlijk gehuild toen ik haar streng toesprak. Volgens mij is zij weer erg van mij geschrokken. :{
pi_89257468
Oeh Groof, dat is schrikken :{ :*
Fake it till you make it...
pi_89258617
Ja, ik kreeg het gewoon mijn systeem niet uit, de schrik. Maar nu is het wel wat gezakt, gelukkig.
  zondag 28 november 2010 @ 21:03:20 #96
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89271914
Hè getver, Groofs, dat is echt mijn ergste nachtmerrie, dat Maarten vooruitloopt en niet luistert... Gelukkig goed afgelopen!
pi_89272328
Ow wat schrikken Groof! Gelukkig is het goed afgelopen :*

Ik geloof dat wij een oplossing hebben gevonden voor het douche drama, mevrouw wilde nooit douchen want dat vond ze eng. Inmiddels ging het in het zwembad al wel redelijk goed, maar thuis niet. Nu wilde ze gisteren weer eens met mij mee douchen (de interesse was er wel) en toen we de douche een stuk zachter zetten qua straal en haar de douchekop zelf lieten vasthouden vond ze het helemaal geweldig. Nooit aan gedacht 8)7
pi_89272384
Ja bah! Jen luistert normaal ook heel goed, maar sommige vinden het blijkbaar eng dat ze gewoon zelf oversteekt op mijn aanwijzingen. Dat een meneer haar een keer zo bij de jas pakte, toen had ik meteen drama, want ze houdt er echt niet van als vreemden haar aanraken. Maar die meneer vond het zo eng dat ze alleen liep...
pi_89287017
mopske is ziek ;(
tegen de 39 graden koorts aan, dus ik hou haar thuis. nu mist ze sinterklaasbootjes maken op school ;(

duimt iedereen mee dat ze mij niet aansteekt als het waterpokjes blijken te zijn?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89287871
Groofsken :o jezus, kan me voorstellen dat je echt even van de schrik moest bekomen.

Mrien, fijn dat dat een oplossing blijkt te zijn :) Hier is het dat niet ghehe..zeis panisch voor die douchekop..leuk met haren wassen }:|

En Dana heeft er weer een droge nacht opzitten :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')