Haren wassen is en blijft drama denk ik, net zoals de kapper.quote:Op maandag 29 november 2010 09:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Mrien, fijn dat dat een oplossing blijkt te zijnHier is het dat niet ghehe..zeis panisch voor die douchekop..leuk met haren wassen
![]()
En Dana heeft er weer een droge nacht opzitten
Lees je een boekje voor bij het nachtritueel? Of andere attributen? Lievelingsknuffel, uiteraard.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef mrien het volgende:
TF![]()
Even een stomme vraag misschien. Ik ben bezig met het pakken van een koffertje voor Lotte voor als de baby komt. Ze is nog niet eerder 's nachts uit logeren geweest dus ik zit een beetje met wat ik mee moet geven.
Heb sowieso al luiers + doekjes in de koffer zitten. Kleertjes (compleet) voor een dag. Knuffel + speen gaan dan op dat moment mee, als ik die nu inpak is het drama
Vergeet ik nog wat? Haar dekentje en kussen kunnen zo meegenomen worden.
Laat haar zelf wat spulletjes erin doen.quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:46 schreef mrien het volgende:
Thx! Zie je dat ik gewoon dingen vergeet! Pyama, niet aan gedacht! Net als tandenborstel, oeps
Slaapzak slaapt ze niet meer in. Foto vind ik een goeie!
Hopelijk is het logeren niet nodig en kan ze 's avonds gewoon weer lekker thuis slapen, maar ja..het moet wel klaar staan natuurlijk.
Doe ik inderdaad!quote:Op woensdag 1 december 2010 08:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Als ze al met kussen slaapt mischien dr eigen kussen meenemen
Ik verlengde de slaapzakken met kussenslopen. Ze hebben er echt nog lang in kunnen liggen op die manier, heerlijk warm en geen geklim en geklauter uit bedden.quote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef mrien het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad!
Arme Dana, hopelijk wordt ze gewoon weer vrolijk wakker!
Zeg ik gisteren dat ze zonder slaapzak slaapt, gisteravond wilde ze hem weer aan. Begint wel te klein te worden, eens kijken tot welke maat die dingen gaan!
Onderkant openmaken, stuk kussenloop eraan vastnaaien. Zoiets.quote:Op woensdag 1 december 2010 11:33 schreef mrien het volgende:
Fijn bla!
Hoe doe je dat dan KP? Kan me er even geen voorstelling bij maken![]()
De rits maakt ze zelf open, het ritsdingetje stoppen we dan ook maar naar binnen
Pien is helemaal zindelijk. Floor poept nog vaak in haar broek, ze geeft ook nooit aan dat ze moet plassen.quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Slim KP! hoe is het met de poepperikelen?
Simmu, wij scheppen ook niet apart op voor Meike, we maken haar eten als eerste klaar en dan mag ze zelf blazen als het te heet is.
Slecht nieuws Simmu... zo dienen wij het eten nog steeds op voor Lindequote:Op woensdag 1 december 2010 09:24 schreef simmu het volgende:
nog wat peutern00bvraagjes:
vanaf hoe oud mogen kindjes eigenlijk met een kussen slapen? en hoe doen jullie het met eten? ik schep voor selene altijd vast op in de keuken zodat het wat af kan koelen, vanaf wanneer hoeft dat niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |