abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 november 2010 @ 21:21:03 #51
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89112828
Het is elke keer wat ja. Ik ben nu aan het proberen of ze zelf d'r campingbed in gaat. Dat gaat al wel aardig. Dan gaan we het straks wel weer met d'r eigen bed proberen :). Ze luistert ook voor geen meter, ik hoop dat dat straks ook weer een beetje normaal gaat worden, dat zou ook al een hoop ellende schelen.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 24 november 2010 @ 21:26:31 #52
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_89113218
Zei iemand hier 'oostindisch'??

Gallisch wordt ik er van :{
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 24 november 2010 @ 21:30:00 #53
14746 k_i_m
pi_89113492
Zou het door het weer komen?
In my life
Why do I smile
pi_89113771
Of misschien door het Sintgebeuren?
Zelfs mijn moeder vond Meike hyper, en dat mag een wonder heten
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89113783
Misschien wel ja.
"Als je zeurt moet je op de gang" doen we maar niet hier. Zo ongezellig als hij dan het merendeel van de tijd op de gang moet zitten... Jaja, het is hier de laatste tijd ook weer enorrrrrrrm gezellig :X
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 24 november 2010 @ 21:35:04 #56
14746 k_i_m
pi_89113844
Hier is sinterklaas niet de oorzaak, het interesseert haar echt niks, alleen de liedjes meezingen vind ze leuk :).
In my life
Why do I smile
  woensdag 24 november 2010 @ 21:35:23 #57
14746 k_i_m
pi_89113872
Jammer voor moeder die elke keer weer die schoen wil zetten ;(.
In my life
Why do I smile
pi_89117417
Sint heeft hier een schoenvulverbod. Sinds ik al 2x om 5 uur wakker ben gemaakt om te kijken of er iets in haar schoen zat en 's nachts vaak wakker om te vregen of de man al geweest is, was ik het een beetje zat :@ Dus vrijdag weer schoen zetten dan kan ik het weekend wat meer hebben :+

Bij zeuren en zaniken om niks gaat ze maar even lekker op haar kamer tegen de beer teuten. :@ Als er iets is om te prima, maar 20 minuten zeuren omdat je 1 staart in je haar hebt ipv 2 terwijl je er zelf echt maar 1 wilde... tsja dat trek ik slecht
pi_89118056
Linde, spannend he?
Hier ook zo vroeg wakker nu. En vanmorgen wist hij nog dat hij zijn schoen niet gezet had, maar wilde hij om 6:15 toch even kijken of er niet per ongeluk toch wat in zijn schoen zat. Nee dus, pech gehad!
Which reminds me: ik moet nog schoentjes vullen :o
2 stuks, dat kleine broertje heeft het getroffen met de huidige hype.... <O) 8}
pi_89118118
"MAAR IK WILDE DE TANDPASTA OPEN DRAAIEN* :( :'( "
*boterham smeren/ mickey mouse t-shirt aan/ als eerste in de woonkamer zijn / mijn zomer schoenen aan / het spelletje winnen / vierkante doperwtjes, of welk ander in de ogen van ouders zinloos punt.
Gevolgd door een mega zeur/krijsbui liefst incl stampvoeten, op de grond neerstorten en een "ik vind jou niet meer lief".

Leuk he peuters ;)
pi_89118272
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 22:35 schreef p_iglet het volgende:
"MAAR IK WILDE DE TANDPASTA OPEN DRAAIEN* :( :'( "
*boterham smeren/ mickey mouse t-shirt aan/ als eerste in de woonkamer zijn / mijn zomer schoenen aan / het spelletje winnen / vierkante doperwtjes, of welk ander in de ogen van ouders zinloos punt.
Gevolgd door een mega zeur/krijsbui liefst incl stampvoeten, op de grond neerstorten en een "ik vind jou niet meer lief".

Leuk he peuters ;)
He luister jij wel eens stiekem mee hier in huis? :o
pi_89118329
Whahaha p_iglet, vierkante doperwtjes _O-
pi_89121881
Oh ja boos worden om dingen die gewoon zo zijn.
Het ging wat beter vanavond, ze had ook even geslapen dat scheelt echt heel erg.
Papa moest werken dus ik moest haar naar bed brengen. Toch wat raar enzo, maar ze ging wel. Had ze liggen wachten tot hij thuis kwam. Roepen, en toch weltrusten gaan zeggen. En toen was het toch weer raak. Ik had echt even geen puf voor een drama, kind in m'n bed gelegd en m'n biertje, dat ik echt net had opengemaakt voor die leuke film, opgedronken en naar bed gegaan.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89127030
Oei kim. Dat is niet fijn. Het enige wat ik je nog als tip evt. kan geven is wat we met Fleur gedaan hebben. Eerst weer rust in het campinbed en daarna het campingbed naast d'r grote bed. En uiteindelijk kroop ze toen een keer zelf in het grote bed.

Het is nu ook niet zo'n lekkere tijd met ziek zijn en sinterklaas stress. Maar,ja wanneer dan wel heb ik me weleens afgevraagd.

Succes in elk geval! ook voor ticootje.

Oh, en die opsomming van P-iglet. Zo ontzettend herkenbaar en om jullie een hart onder de riem te steken (of juist wanhopig te maken) het gaat niet spontaan over als ze 4 worden.
pi_89127723
mijn broertje is al 22 en doet nog steeds zo ;(
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_89133999
Wat een dwarskoppies O+ :P

Chris is er ook niet helemaal vrij van. Maar heb het idee dat het vooral komt door alle drukte. We gaan het weekend naar Pake en Beppe, maar hij wil eigenlijk nu. En hij zeurt er ook niet over door. Maar het lijkt wel onrust te geven. Dus de kalender voor het slapen samen ingevuld, en hopelijk kan hij daarmee alle cadeautjes/logeerpartijes stress beter aan..
pi_89139366
Hier geen dwarskop maar gewoon echt een draak! Afgelopen week had hij op het KDV een kindje gebeten, zomaar. En een ander geslagen, zomaar. :{
Douchen, eten, naar bed gaan.. allemaal een drama op het moment. Zo te horen heerst het.
Het excuus van mijn peuter voor het niet luisteren: Sorry mama, ik had mijn oren nog uitstaan. }:|
pi_89140412
Oeh, appelsap.. ook al zo'n storm-in-de-kop-peuter..

Chris slaapt nog steeds. Nu zo'n 3 uur bijna.. Dan is hij in ieder geval weer iets bijgetankt.
pi_89140969
Zit er iets in de lucht ofzo?
pi_89141095
Sneeuw en cadeautjes oO/
pi_89145127
Voor de moeders met slecht slapende kindjes.
Hier werkt zeggen dat ze op haar kamertje mag spelen heel goed.
En dat als ze moe is ze in bed moet gaan liggen.
En dan laat ik de lamp aan.. Binnen 30 minuten slaapt ze _O-

Ze wil de laatste dagen dat ik er bij kom liggen maar dat gaat echt niet meer.
Dit was de oplossing *O*
pi_89145775
Nee, het was gister raak omdat papa er niet was en ze had liggen wachten op hem.. Vanavond weer..
  donderdag 25 november 2010 @ 19:04:35 #73
14746 k_i_m
pi_89146762
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:01 schreef chacama het volgende:
Oei kim. Dat is niet fijn. Het enige wat ik je nog als tip evt. kan geven is wat we met Fleur gedaan hebben. Eerst weer rust in het campinbed en daarna het campingbed naast d'r grote bed. En uiteindelijk kroop ze toen een keer zelf in het grote bed.

Zoiets had ik zelf ook bedacht :Y. Met een extreem niet meewerkend kind is elke stap er één!
In my life
Why do I smile
pi_89216250
We hebben een nudistje :o
Van de zomer liep hij vanwege het zindelijk worden vaak zonder onderbroek rond hier in huis, daar is het volgens mij mee begonnen. Sinds een paar weken vraagt hij ook weer vaak of zijn broek en onderbroek uit mogen. Vind ik niet goed, veel te koud. Maar nu is het al de zoveelste keer dat we hem 'ochtends in zijn blote billen aantreffen, met zijn pyjamabroek en onderbroek door de kamer geslingerd :')
pi_89216277
quote:
Op donderdag 25 november 2010 18:43 schreef Ticootje het volgende:
Nee, het was gister raak omdat papa er niet was en ze had liggen wachten op hem.. Vanavond weer..
Hoe is het gegaan ?
En bij k_i_m ?

Devin kleine nudist :D

Gisteravond had ik een etentje en was ik dus weg, normaal is het een drama als ze me ziet weggaan. Nu weggegaan toen ze het niet door had (had wel van te voren verteld enzo) en totaal geen drama. Volgens manlief had ze niet eens gevraagd waar mama was...okee
Straks sinterklaasfeest van de pv van mijn werk, ben benieuwd hoe ze op sint en piet zal reageren!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')