abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89045816
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:08 schreef Kersjes het volgende:
Leuk Flowerbox! Van papier-mache? ;)
:o Ja! Hoe weet jij dat? <O)
Of heeft half NL dezelfde surprises dit jaar? :')
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_89045864
Oehh, echt? Dat wilde ik van het weekend ook doen met Devin, klooien met papier mache op ballon enzo, maar ik durfde niet...
Toen zijn we maar pepernootjes gaan maken, dat was een groot succes!
En gegarandeerd een stuk minder schoonmaakwerk na afloop!
.... met gevoel voor drama....
pi_89046029
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 11:17 schreef Kersjes het volgende:
Oehh, echt? Dat wilde ik van het weekend ook doen met Devin, klooien met papier mache op ballon enzo, maar ik durfde niet...
Toen zijn we maar pepernootjes gaan maken, dat was een groot succes!
En gegarandeerd een stuk minder schoonmaakwerk na afloop!
Dat van dat schoonmaakwerk klopt idd. Het hele aanrecht eronder en beetje veel lijm erop. De ballonnen zijn nu nog niet droog en ze moeten nog een 2e keer en afgeverfd.
Nou ja het is wel gezellig.
Vorige week hebben we koekjes gebakken en volgende week gaan we dan wel pepernoten doen. Niet te veel willen in 1 week 8}
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:04:09 #29
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_89065452
Vandaag maar weer een nieuwe aanpak. Beppie gaat steeds uit d'r bed als ik ernaast ga zitten, dus ik ben naar beneden vertrokken. Nu staat ze bovenaan het hekje te trekken en te roepen dat ze naar beneden wil :'). *adem in, adem uit* :%.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:06:06 #30
14746 k_i_m
pi_89065548
Zoiezo is er iets grondig mis met haar oren de laatste tijd :(. Ze gaat onverstoorbaar door met wat ze aan het doen is, wat je ook tegen haar zegt :(.
In my life
Why do I smile
pi_89065927
Jeetje k_i_m, wat kan het toch lastig zijn hè :* . Dat lieve kleine elfje van je :D .
pi_89066060
K_i_m dat van die oren klinkt heel bekend... Ik heb wel het idee dat ze soms ook heel erg opgaat in wat ze aan het doen is ofzo en daardoor dingen niet hoort. Maar dat het ook wel gewoon "niet willen horen" is...
Fake it till you make it...
pi_89067075
Ik krijg een jahaahaaaaaa ik ben bezig!! :')
En na even doorvragen of ze iets wil doen dan komt er vanzelf een "ja hoor" of "even wachten" :+
  dinsdag 23 november 2010 @ 20:51:29 #34
14746 k_i_m
pi_89067819
Hier is het vooral heel erg oostindisch.
In my life
Why do I smile
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:01:54 #35
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_89072086
Oostindisch ja..tis een fase :X

Mijn dochter heeft het trucje door hoor..elke avond moet er een schoen gezet worden. En een suikerklontje erbij (waar ze eerst zelf ff aan likt, eet smakelijk Klaas :P ) en een liedje zingen. Iets met schoen en laars en veel lalalalaaaa :D
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_89072387
Hier hebben we al dagen een heel vervelend meisje. Alleen maar huilen, drammen en gillen. Dat begint zodra ze opstaat en houdt op als ze gaat slapen. Wilt niets eten, behalve chocola en danoontjes.
Vanmorgen was het half 7 toen ze begon met gillen, ik ik ben gevaarlijk als je me voor 7 uur wakker maakt en zeker als madam gilt om niets, dus die heb ik naar haar kamer geplempt, deuren dicht, je zoekt het maar uit. Om 8 uur verliet ze gillend het huis met M. Op het kdv was ze heel leuk aan het spelen, ik had haar opgehaald en boodschappen doen. We stappen het huis binnen en het begint weer. Pffff.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_89072919
Pfff tico, dat valt niet mee he
Leuk hoor, dat ze zichzelf durven te zijn thuis, maar het is wel vervelend
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_89082414
Tico, gezellig :{ :*.
  woensdag 24 november 2010 @ 08:38:24 #39
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89082632
Oef Tico... -O- Hoe was ze vanmorgen?
pi_89082828
Zelfde. Drammen, dreinen. Niets willen. Strijd bij de boterham, de melk, de kleding, schoenen, haren, tanden poetsen.
  woensdag 24 november 2010 @ 08:48:39 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89082876
Oef, arme jij...
Het zal wel met een ontwikkelingsstap te maken hebben wrsch, iets van peuterPMS ofzo, maar men wat rot zeg...
pi_89082909
Nee arme m. Ik hoor alles vanuit m'n bed. Ik mag nog ff blijven liggen.
pi_89082937
Ach, jeetje Ticootje en M. wat een rotfase is dat ook. Sterkte!

O+ TF zo met de Sint begaan....

Kim, hoe is de avond verlopen?
  woensdag 24 november 2010 @ 08:52:23 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_89082950
Oh, arme M. dan idd...
pi_89084601
PeuterPMS bestaat dat ook al en hoe lang duurt dat?
Mijn peuter is ook niet in een opperbeste stemming vandaag... Alles is Neeeheeee en janken, brullen, dreinen. Jammergenoeg vandaag geen psz dag...
  woensdag 24 november 2010 @ 19:58:04 #46
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_89108064
PeuterPMS, gelukkig is dat een meisjeskwaal, jongetjes hebben daar natuurlijk geen last van O-)
Sterkte Ticoo :*

Hier een jongetje dat echt aan het uitdagen is, de godganse dag lang... De leidster op het kdv heeft hem een paar keer straf gegeven, maar het doet het helemaal niets (uiterlijk).
Vanavond was ik alleen met Maarten thuis, W. is uit eten met een buitenlandse zakenrelatie. Ik was aan het koken en hij was met zijn autootjes aan het spelen. Op een gegeven moment had hij een boek in zijn handen, en toen ik zei dat hij die niet mocht hebben, gooide hij hem weg. Toen mocht hij in de hoek zitten op het krukje, in eerste instantie deed het hem ook niets, daagde nogmaals uit door op te staan, maar uiteindelijk na 3 keer (ofzo) teruggezet te hebben, vond hij het toch niet zo leuk.. Ik ben blij dat het nu wel over ging komen en Maarten het toch door heeft wat het betekend om straf te krijgen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_89112095
Dana kreeg maandag ook voor het eerst "straf" bij oma. Ze moest op de gang gaan zitten tot ze klaar was met zeuren. Nou prima ze was klaar met zeuren en huilen en kwam sorry tegen oma zeggen en een kus geven.

De dag daarna waren we s'middags even daar en dana was aan het spelen terwijl wij aan het vertellen waren, doet ze ineens de gang deur open. Dus ik vraag wat ze gaat doen :"Dana gaat even op de gang zitten want Dana moet even zeuren" :D
  woensdag 24 november 2010 @ 21:17:07 #48
14746 k_i_m
pi_89112556
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 08:51 schreef chacama het volgende:
Ach, jeetje Ticootje en M. wat een rotfase is dat ook. Sterkte!

O+ TF zo met de Sint begaan....

Kim, hoe is de avond verlopen?
Net naast me in bed in slaap gevallen. Ik wacht nog even met overtillen :') Haar eigen grote bed is niet gebruikt de laatste dagen, ze zit helemaal vol met snot en is niet lekker. Gisteren lag ze net een half uur in d'r campingbed, en toen begon ze te hoesten. Na 5 keer hoesten hoorde ik al dat het de verkeerde kant op ging, en toen moest ik met haar naar de badkamer rennen omdat ze moest spugen -O-. Daarna was ze natuurlijk wakker, en wilde ze niet meer slapen :').
In my life
Why do I smile
pi_89112570
Dana :D

Devin houdt er absoluut niet van om geschminkt te worden en is daar heel stellig in. Gisteren waren we hier in het winkelcentrum en kon je je ergens laten schminken. Wilde hij dus ook niet, een spinnetje op zijn hand (Spiderman) wilde hij echter wel. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik vanavond een Pietje zag, hadden ze Zwarte Piet gespeeld op het kdv 8}
Hij vertelde dat hij een groene cape om kreeg en dat zijn vriendje Noah Sinterklaas mocht spelen, compleet met witte handschoen en mijter op zijn hoofd. Is weer eens wat anders dan samen voetballen en boeven vangen!
pi_89112679
Jemig Kim...
Zo krijg je natuurlijk ook een vicieuze cirkel -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')