Gewoon in meegaan als ze er zelf om vraagt (zou je waarschijnlijk ook doen met tekenen, zingen of fietsen o.i.d.).quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
(..)
Zo is Meike zo druk met letters, zegt het hele alfabet op, en nu is het steeds:
Kkkkkkkkkkkkkerstboom......dat begint met een k he mama?
Of, [kerst] [boom] kerstboom! hakken en plakken...![]()
Moeilijk vind ik, of je daar in mee moet gaan of niet....ze vindt het heel erg leuk, maar het is nog wel vroeg....het is gewoon al voorbereidend lezen!
Zie het straks op de basisschool wel, daar hebben ze vast wel adviezen daarover.
Of K-P misschien wel?
Juf KP meldt zich !quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Beterschap voor Maarten! Zo sneu als ze ziek zijn!
Wat leuk, Damian aan het bowlen! Zulke zware ballen optillen joh, dan moet je wel een hele gespierde peuter zijn zeg!!
(peuter.....tjonge, onzen zijn bijna kleuters!)
Zo is Meike zo druk met letters, zegt het hele alfabet op, en nu is het steeds:
Kkkkkkkkkkkkkerstboom......dat begint met een k he mama?
Of, [kerst] [boom] kerstboom! hakken en plakken...![]()
Moeilijk vind ik, of je daar in mee moet gaan of niet....ze vindt het heel erg leuk, maar het is nog wel vroeg....het is gewoon al voorbereidend lezen!
Zie het straks op de basisschool wel, daar hebben ze vast wel adviezen daarover.
Of K-P misschien wel?
Ow wat heb je toch ook twee mooierdsquote:Op zaterdag 18 december 2010 15:09 schreef Pvoesss het volgende:
Xje kan het nog wel.. Maar is voor V. zegt ze.![]()
Als ze iets wil doen of dat ik iets voor haar doe zegt ze automatisch er achteraan maar V. eerst borstje.
Ze kreeg een cadeau van oma en zocht ook iets uit voor hem en trots dat ze was op wat ze had uitgezocht![]()
een knal en knalblauw shirt met sterren hahaha![]()
Gister zei ze: Ik vind je heel lief baby V. en een paar dagen terug zei ze je bent mijn vriendje![]()
Ik heb echt een heerlijke peuter![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dit doet ze echt uren als ze de kans krijgt, bij hem liggen en kussen![]()
Alvast welkom diaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |