reken op 30 euroquote:Op maandag 22 november 2010 16:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Als het maar die 22 euro nog wat ofzo is.. dan kan ik het deze maand zelfs wel betalen denk ik!
Daar ben ik nog slechter in dan grapjes maken.quote:
Miran, maak jij het totaal bedrag over of hoe werkt dat? Dan maak ik mijn deel alvast over naar jou of degene die het geld verzamelt.quote:Op maandag 22 november 2010 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ik heb alvast even betaling huisje apart gezet
niet het totale bedrag, maar mijn gedeelte
Bespreek ik vanavond even met Siepiequote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Miran, maak jij het totaal bedrag over of hoe werkt dat? Dan maak ik mijn deel alvast over naar jou of degene die het geld verzamelt.
Moeten we ook iets van een geldpot voor het eten maken?
Ok, ik hoor of zie het welquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bespreek ik vanavond even met SiepieAls ze vanavond tijd heeft
Ik denk dat het wel goed komt!quote:Op maandag 22 november 2010 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
http://www.roompotparken.(...)rt=20110318&period=1
Totaal ¤ 318,93 / 12 = ¤ 26,58
Ja voor jou altijdquote:Op maandag 22 november 2010 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bespreek ik vanavond even met SiepieAls ze vanavond tijd heeft
quote:
quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echten, hmm. Dat is nog geen halfuurtje rijden vanaf m'n ouders, misschien kom ik dan nog wel even langs.
We bellen welquote:Op maandag 22 november 2010 16:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is jammer dat je kindjes op tijd naar bed moeten, anders hadden we even bij mij thuis kunnen bespreken
quote:Op maandag 22 november 2010 16:48 schreef Fir3fly het volgende:
Echten, hmm. Dat is nog geen halfuurtje rijden vanaf m'n ouders, misschien kom ik dan nog wel even langs.
Hihi,quote:Op maandag 22 november 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja met mijn blocnote op schoot
nabespreking in msnKomt helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |