Beste Fokkers:
Casus:
Mijn ega bezit sinds dit weekend 2 extra jassen, totaal maakt nu 9 jassen (tsja ik weet ook niet waarom) Zelf heb ik er 2

Sinds Zaterdag is onze kapstok officieel te klein geworden..
Dus ik dacht gisteren even snel een nieuwe kapstok te scoren (ja in Den haag kan dat op zondag)
Maar mijn hemel ik schrok van de prijzen, wil jee een grote hangende kapstok dan ga je al snel richting de 150 euro als je een beetje een strak model wenst.. En dan heb je eigenlijk nog helemaal niets.
Omdat er afgelopen weekend al 2 jassen zijn gekocht ga ik niet nog eens 150 euro uitgeven voor een kapstok

:)
Omdat we komend jaar gaan verhuizen is het ook zo dat ik nu niet een dure kapstok wil kopen die volgend jaar misschien niet eens past.
Het plan is dus dat ik vanavond mijn eigen kapstok ga fabriceren, voor minimaal 15 jassen.
Nu heb ik in mn hoofd wel al een plan, maar ben erg benieuwd naar jullie input.
Concreet:
Hoe zou jij zelf een (muur/hangende)kapstok maken als je het maar in 1 avond klaar wilde hebben? (2 avonden mag ook

Budget max 100 euro en al het gereedschap is aanwezig! En nee, een kleine kapstok maken is neit aan de orde, want jassen weggooien vindt mn ega zonde

:)
[ Bericht 0% gewijzigd door RanTheMan op 22-11-2010 16:13:24 ]
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”