quote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nog maar een keer dan![]()
[ afbeelding ]
Faas, je hebt toch niet in de vuilniszak gezeten hé ?
[ afbeelding ]
Nee hoor![]()
[ afbeelding ]
Zucht heb je dr weer![]()
[ afbeelding ]
ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk..![]()
[ afbeelding ]
ik doe gewoon mn ogen dicht, dan zie ik je niet, en dan doe ik een koe na
Oh maar mijnes zijn in huis niet zo druk hoor, dat hele drukke spelen doen ze alleen in de gang.quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Belana het volgende:
ow sowieso nu niet nee, net wat je zegt, 1 pup is druk genoeg!
Hoewel Noes al een stuk rustiger is inmiddels, die leonbergers zijn best slome duikelaars
En uberhaupt hoor, ik vind 1 zo'n grote hond wel genoeg in ons gezin, zo groot wonen we nou ook weer niet en anders wordt het wel erg crowded.
En ik denk dat ik helemaal gek zou worden van dat gedraaf zoals jouw chineesjes dat hebbenMaar dat komt dan ook weer omdat ik al 2 drukke mannetjes in huis heb rond rennen
Speciaal voor jou hequote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was me al voor, ze zijn zo poepig, en wat een beeldige modellen
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heJa ze zijn er zo dol op
tis dat hun pootjes niet zover buigen en ze geen duim hadden anders stonden ze alle 3
op de foto
Wanneer Fa Shi me plechtig belooft, met dr pootje op dr hart, dat ze niet in de trein zal pissen en schijtenquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer kom je nou es met Faas bij me wandelen
Oh.quote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wanneer Fa Shi me plechtig belooft, met dr pootje op dr hart, dat ze niet in de trein zal pissen en schijten, en dat ze niet als een debiel gaat zitten bibberen en piepen de hele weg, komen we gezellig wandelen
quote:Op maandag 22 november 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh.
Das tegelijk als dat ik met die van mij naar jou kom dus, zelfde voorwaardes als Sjon
Oh ik ging zooooooooo graag met de trein met die van mij.quote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Ja tis echt een avontuur hoor Faasje met het OV
Ze zetten je echt voor lul hoor, the dramah is helemaal compleet als er iemand zegt "acchhhh wat zielig he, ben je zo bang ?"quote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ging zooooooooo graag met de trein met die van mij.
Tot ik Sjon kreeg , ik durf echt niet
Sjon zit twee keer per dag in de bus, al 10 maanden lang, en nog steeds staat ie af en toe te gillen, en die reis duurt 8 minutenquote:Op maandag 22 november 2010 15:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze zetten je echt voor lul voor, the dramah is helemaal compleet als er iemand zegt "acchhhh wat zielig he, ben je zo bang ?"
toen heb je die junks ook een ram gegeven ?quote:Op maandag 22 november 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kreeg vanmorgen nog een ram voor zn bakkes omdat ie zo stond te gallen in de bus.
Kreeg ik t nog bijna aan de stok met 2 junks
quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toen heb je die junks ook een ram gegeven ?
kijk es wat ik vond![]()
[ afbeelding ]
Wat zijn ze toch mooierds, die van jou Nonnekequote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Faas, je hebt toch niet in de vuilniszak gezeten hé ?
[ afbeelding ]
Nee hoor![]()
[ afbeelding ]
Zucht heb je dr weer![]()
[ afbeelding ]
ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk..![]()
[ afbeelding ]
ik doe gewoon mn ogen dicht, dan zie ik je niet, en dan doe ik een koe na
Wat een lieverdquote:
Donequote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
@ oh-oh, je moet alleen nog even deeltje 34 ipv 33 in de OP zetten
Oh oepsquote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Done![]()
En aan Duracellpower had ik het ook al gevraagd om ze nog es te posten
Fiew zegquote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Dirk is alweer terecht http://www.telegraaf.nl/b(...)terecht__.html?p=2,1
Die wangetjes op de 2e foto, wat leuk!quote:Op maandag 22 november 2010 18:26 schreef Crazy-M het volgende:
ff wat slaap fotos, beginnend met 1tje net wakker:
[ afbeelding ]
Op de bank aan het slapen en werd net wakker.
[ afbeelding ]
Dan maar onder de tafel slapen.
En uiteindelijk tijdens het eten, zoals gewoonlijk zeer fijn onder mijn benen:
[ afbeelding ]
Normaal ligt hij helemaal uitgerekt onder de tafel als we gaan eten, nu was het een opgerolde rolmops meer.
gaat dat goed met die cavia's ,of word het als snack gezien ?quote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ik laat hem er niet bijquote:Op maandag 22 november 2010 19:42 schreef zeeeend het volgende:
[..]
gaat dat goed met die cavia's ,of word het als snack gezien ?
Zal het hem zeggenquote:
Nee, de ene is zwart de ander bruinquote:Op maandag 22 november 2010 16:36 schreef oh-oh het volgende:
Ruwharige Duitse staande toch?
Volgens mij is het twee keer dezelfde hond![]()
Wat leuk!quote:Op maandag 22 november 2010 22:34 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
deze dame komt binnenkort ons huis afbreken
quote:Op maandag 22 november 2010 20:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee, de ene is zwart de ander bruin
Precieze leeftijd weten we niet, de dierenarts heeft haar geschat op 8 maanden.quote:Op maandag 22 november 2010 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!En wat een alerte snuit
Mooie hond
Hoe oud is ze?
Husky?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:02 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Precieze leeftijd weten we niet, de dierenarts heeft haar geschat op 8 maanden.
Ze komt uit het asiel, ze hebben haar een aantal weken terug, zwervend op straat, gevonden.
Hmm, arm beessie...quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Husky?
Dan kom je wel aan je kilometers .
Truus loopt al een week te hoesten. (Jongste herder )
[ afbeelding ]
Begon donderdagochtend ,na laten kijken bij de DA.
Slijmvorming luchtwegen ,longen klonken goed .
Spuit erin (antibiotica) en twee maal daags 200 mg doxycycline.
Tevens drie maal daags hoestdrank .
Het word niet erger ,maar het word ook niet minder .
Kuur loopt in het weekend af ,DA adviseerde als het erger word terugkomen .
Dat doet het dus niet maar over is het ook niet .
Weer een shot antibiotica staat me ook tegen .
Wat zou je zelf doen ?
Ze hebben naar de longen hart geluisterd en dergelijke,en het was enkel der keel.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:30 schreef oh-oh het volgende:
Als het niet verbeterd zou ik voor het weekend wel ff teruggaan.
Kuchen is vervelend, ik denk meteen aan hartklachten en zo, tis ieg niks waarmee ik al te lang door zou sukkelen, maar ik heb dan ook een kuchendehondentrauma![]()
Maar die AB moet wel aanslaan, en die andere rommel ook.
Wat een geweldige foto zo met die knijnen
leuke hondquote:
Ik vind dat altijd zo'n eng gezicht he, van die hangende oogledenquote:Op woensdag 24 november 2010 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[ afbeelding ]
Hij wist niet of hij bij het baasje moest gaan liggen, of bij mij.
Dus dan maar tussen ons in
mja, is vooral als hij ligt en half alles bekijktquote:Op woensdag 24 november 2010 20:08 schreef Nonneke het volgende:
Truusje met de knijne![]()
Jill
[..]
Ik vind dat altijd zo'n eng gezicht he, van die hangende oogledenMaar tis wel een lief cockertje
Kruising Saarlooswolfhond/husky.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:27 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Husky?
Dan kom je wel aan je kilometers .
Dat heb ik haar in de uren die we met haar door hebben gebracht op t asiel ook nog niet horen doen.quote:Op woensdag 24 november 2010 21:56 schreef oh-oh het volgende:
Nou husky's kunnen dr wat van hoor, die loeien vaak
Jeugdige onbezonnenheid,goed dat ze daar dus even niet meer los gaat .quote:Op vrijdag 26 november 2010 18:01 schreef Belana het volgende:
zow zeg, vanmorgen Noes bijna onder een auto. ze liep los in het park, daar loopt een weg langs en aan de overkant zag ze een hond....
Ik dacht dat ik het begaf zeg...
ze luistert gewoon absoluut niet als ze een andere hond ziet
lijkt wel alsof ze al in de pubertijd zit wat dat betreft.
ze gaat daar dus even niet meer los.
Ik vindt de Gentle leader of een Halti een manier om het probleem uit de weg te gaan en niet oplossen.quote:Op vrijdag 26 november 2010 19:57 schreef Belana het volgende:
ja dat is ook wat ik bedoel hoor, dat ze daar even niet meer los gaat, in een ander park bij het IJsselmeer kan ze geen wegen oversteken dus gaat ze gewoon los natuurlijk!
Opgegeven voor de cursus, start pas in januari...
en dat trekken begint echt vervelend te worden. ik ben echt consequent in het teruglopen, maar het interesseert haar niet lijkt wel, het kwartje valt niet.
andere commando's gaan best goed (zit, af) maar volg begrijpt ze geen barst van.
het wandelt niet prettig, want ze wordt natuurlijk ook nog eens hartstikke sterk.
Daarnaast kan je niet rustig langs mensen lopen, want dan springt ze tegen ze op.
het is zomaar even een moeilijke periode lijkt wel.
iemand ervaringen met zo'n speciale riem? gentle leader heten ze geloof ik?
Elke hond is anders ja.quote:Op vrijdag 26 november 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Frits liep altijd aan een tuigje, en het was idd handig dat ik hem er goed aan kon optakelen.
Nu ben ik blij dat ik tuigvrij ben, want wat ik nu heb lopen is allemaal makkelijker te corrigeren met een gewone halsband dan met een tuig
Nou sinds vandaag geen kuchje meer gehoord .quote:Op vrijdag 26 november 2010 22:36 schreef oh-oh het volgende:Kees wil ook niks aan, die zet geen stap meer, en ik zou het zo handig vinden op die laatste ronde in de zeikende regen voor ze het bed in duikt!
Hoest het je hoestertje trouwens?
wij hebben ook een tuigje (wel kunnen zien op meerdere fotos)quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:17 schreef Belana het volgende:
vandaag een tuig gekocht, we gaan zien hoe dat gaat!
quote:Op zondag 28 november 2010 21:55 schreef Belana het volgende:
leuk filmpje, kan ik eens zien hoe groot (klein) Puck eigenlijk is!
en wat leuk dat het zo goed gaat met de kat!
Ik moet hier eens plaatjes schieten van Noes en CLiff, das een apart stel inmiddels
Noes vreet Cliff bijna op regelmatig en Cliff schijnt het lekker te vinden
Mooi geworden en wat is het een klein droppie zo zegquote:Op zondag 28 november 2010 20:26 schreef Miss_Isis het volgende:
En uiteindelijk toch nog een redelijke foto geschoten
[ afbeelding ]
Och wat een liefie en mooi die kleuren zo verdeeldquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef ralfie het volgende:
Na ruim 16 en een half jaar hebben we vandaag afscheid genomen van onze hond, Astra. Vanwege de vele, op zich minimale maar samen toch vele lichamelijke gebreken is ze vandaag rond 10 uur rustig ingeslapen bij de dierenarts. Met pijn in ons hart is deze beslissing genomen om verder toekomstig leed te verkomen. Na vanochtend een normale wandeling tegen haar zin uit haar luie stoel geplukt en naar de dierenarts gegaan om haar in te laten slapen. Toen mijn grootouders overleden geen traan gelaten, ben nu echter radeloos wat te doen.
Verschrikkelijk hoe leeg en stil het huis nu is... Astra, wat moeten we zonder jouw???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astra, 1-4(?)-1994-29-11-2010
quote:Op maandag 29 november 2010 11:21 schreef Belana het volgende:
ik moet nodig even foto's uploaden he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu ging ze alleen achter haar dummy aan en ze vond het helemaal geweldig.
Ze had niet eens tijd voor een plas en een poep.
Nu is ze een bot fijnmalen op haar kussen en aan het opdrogen voor de verwarming.Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
Bos en Duinquote:Op maandag 29 november 2010 18:44 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Beterschap Nordy.
@ Belana... wij wonen in Kaatsheuvel... met de Loonsche en Drunense duinen op loop- en fietsafstand. Grootste zandstuifvlakte van Europa en aan 'onze' kant een mooie hondenloslooproute [van de Roestelberg naar de ijsbaan, en weer terug].
Heel veel sterkte de komende tijdquote:Op maandag 29 november 2010 11:50 schreef ralfie het volgende:
Na ruim 16 en een half jaar hebben we vandaag afscheid genomen van onze hond, Astra. Vanwege de vele, op zich minimale maar samen toch vele lichamelijke gebreken is ze vandaag rond 10 uur rustig ingeslapen bij de dierenarts. Met pijn in ons hart is deze beslissing genomen om verder toekomstig leed te verkomen. Na vanochtend een normale wandeling tegen haar zin uit haar luie stoel geplukt en naar de dierenarts gegaan om haar in te laten slapen. Toen mijn grootouders overleden geen traan gelaten, ben nu echter radeloos wat te doen.
Verschrikkelijk hoe leeg en stil het huis nu is... Astra, wat moeten we zonder jouw???
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Astra, 1-4(?)-1994-29-11-2010
Alleen nog een kerstboomquote:Op maandag 29 november 2010 16:19 schreef Belana het volgende:
gezelligheid!
[ afbeelding ]
belachelijk groot al
[ afbeelding ]
omg die puppyfotoquote:Op maandag 29 november 2010 19:31 schreef blup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ons kleine man word echt snel groot...
[ afbeelding ]
Wij hebben er 2, 1 voor in de auto en 1 voor uitlaten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 07:59 schreef Belana het volgende:
ervaringen met tuigen gevraagd, wat zijn goeie? we hebben nu een uitprobeersel, maar ik vind hem niet prettig verder en het is van dat nylon spul, ook niet echt prettig lijkt me.
ik denk zelf de eerste die ik liet zien (die wij in de auto gebruiken)quote:Op dinsdag 30 november 2010 11:17 schreef Belana het volgende:
ja jeetje, maar ik kan toch niet maar allerlei tuigjes gaan kopen![]()
wat zit er dan lekker bij een grote (half)langhaar?
Die gevoerde tuigen zijn prachtig, alleen werpen ze een hoop troep op met die grote voeten.quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:44 schreef Belana het volgende:
een autotuig? waarom dat dan?
ik heb deze bijvoorbeeld gezien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja onderste dan loopt er een band over haar borstquote:Op dinsdag 30 november 2010 13:43 schreef Belana het volgende:
zeeeend dankjewel!
heb je misschien een voorbeeld van zo'n stepin dan? Is dat zoals dat onderste plaatje?
wij hebben trouwens een auto met een hekwerk achter de achterstoelen. de hele achterbak is voor haar zeg maar. (mercedes ML 270)
lang leven zn coole patta'squote:
mjahquote:
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:44 schreef Belana het volgende:
en enfin, patta's zijn dus die schoentjeslekker blont he
Je merkt het vanzelf ,gaan ze hobbelen (rot lopen)quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:52 schreef Belana het volgende:
Noes lijkt gelukkig nergens last van te hebben vooralsnog!
ik ookquote:Op woensdag 1 december 2010 12:59 schreef Belana het volgende:
mijn zoon vind Nordy een beetje eng kijken
Zal jou eierstokken eens verwijderenquote:Op woensdag 1 december 2010 13:41 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ik ook![]()
ik hou idd ook niet van blauwe ogen, vind dat ze daar een hele nare blik van krijgen
Daar krijgt ze nog altijd geen andere kleur ogen vanquote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zal jou eierstokken eens verwijderen
quote:Op woensdag 1 december 2010 14:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Zal jou eierstokken eens verwijderen
Ging meer over het eng kijken ,grapje .quote:Op woensdag 1 december 2010 14:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
liever niet
maar ze zal die ogen niet gekregen hebben van de operatie
Dit is de achtertuin bij me vriendin, het is geen werk en hij heeft het ook niet geleerd.. Puur instinctief die schapen opdrijven en dat laag lopenquote:Op maandag 29 november 2010 20:13 schreef Nonneke het volgende:
omg die puppyfotomooi koppie !
Is dat zn werk, of gewoon een kudde die jullie tegenkwamen tijdens het wandelen
Had je dat niet ff kunnen zeggen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:07 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik smeer vaseline op Lara's zooltjes. Niet tegen de sneeuwsloffen, maar tegen het prikken van het strooizout.
Lara heeft ook altijd kapotte zooltjes als ze veel door het strooizout heeft gelopen. Een lik vaseline er aan, zorgt er voor dat het in ieder geval niet prikt. Insmeren gebeurt trouwens altijd op de oprit, ik hoef die zooi ook niet binnen op de tegelvloer.
En bij thuiskomst gewoon een gietertje lauw water over de pootjes gooien, dat helpt ze wel snel af van die klonters sneeuw.
Och dat is gewoon de flitser, mensen kunnen ook zo op de kiek gezet wordenquote:Op woensdag 1 december 2010 12:51 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nordy en Hektor
kun je mijn maltezer dat ook leren?quote:
wat cool! puut instinct dus!! geweldig!quote:Op woensdag 1 december 2010 21:45 schreef blup het volgende:
[..]
Dit is de achtertuin bij me vriendin, het is geen werk en hij heeft het ook niet geleerd.. Puur instinctief die schapen opdrijven en dat laag lopen
Aaaaw Magic!quote:
quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 13:04 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
wat doe je me aan mens?
[ afbeelding ]
WTF???
[ afbeelding ]
ze vind het best overigens hoor
whahaha, of je let op natuurlijkquote:Op donderdag 2 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Thriller is de mops met de piem0l op de grond![]()
Zichtbaar blij met zijn vriendin hihi
quote:
Och wat heerlijk samenquote:Op donderdag 2 december 2010 15:36 schreef CyclingGirl het volgende:
Thriller met zijn nieuwe vriendin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat schattig, zo'n kleintje in je truiquote:Op donderdag 2 december 2010 15:16 schreef Maes het volgende:
Foto's van gisteravond van Phoebe, ze had het koud, de schat en was in mijn fleecetrui gekropen![]()
of oh-oh is gewoon oversexedquote:Op donderdag 2 december 2010 18:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Ik zag het ook niet, maar ik heb dan ook geen reu dus ik let minder snel op een piemel denk ik
Wat leuk!quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:38 schreef CyclingGirl het volgende:
Thriller's vriendin heet Laura. We hebben haar op proef vanuit het asiel.
Is hij er ook zo dol op?quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:56 schreef Crazy-M het volgende:
onze sammy wou gister weer niet naar binnen in de sneeuw
jah, had vorig jaar van hem ee nfilmpje in de sneeuwquote:
Geloof me, ik let daarop, vooral Frits wilde nog wel es zn lippenstift flashen op foto's, die postte ik echt liever niet als t ff konquote:
jah inderdaad, vanmorgen sms dat alles weer goed was. nacht rustig door gebrachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, ik let daarop, vooral Frits wilde nog wel es zn lippenstift flashen op foto's, die postte ik echt liever niet als t ff kon![]()
Laura lijkt me heel lief, hoe lang hebben jullie haar al en wanneer beslissen jullie?
Crazy, met entingen altijd opletten, ook honden die nooit allergisch waren kunnen het ineens worden, en het kan dodelijk zijn.
Ik laat ze nooit alleen de uren na een enting ieg.
een particuliere fokker. ze mochten ook niet naar achter ofzo.quote:
Nee ,er staat nagenoeg geen wind .quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:11 schreef Qwea het volgende:
Er ligt vet veel sneeuw, zou ik baloe een t-shirt aan moeten trekken?
Jammer dat ze toch kopen als ze niet eens overal mogen kijken en zo...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
een particuliere fokker. ze mochten ook niet naar achter ofzo.
Dus jah, wel gelijk helemaal door dierenarts laten controleren. Was toen alleen de kennelhoes, is wel helemaal van genezen.
jah inderdaad, niet echt slim maar jah.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jammer dat ze toch kopen als ze niet eens overal mogen kijken en zo...
Oh nou, een kennel met zoveel rassen is toch ook echt niet wat ik in gedachten heb bij een goede fokker hoor...quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah inderdaad, niet echt slim maar jah.
Die van ons komt gewoon van een officiele kennel.
Hadden toen we hem gingen halen 3 hondjes in het hoofd.
Een mops hondje, Een franse buldog en sammy.
In de kennel zie je dan gelijk wat je hebt, en sammy kwam gelijk naar mn ouders toe en bleef er rustig bij lopen. Dus was de keuze toen snel gemaakt.
vind ik toch prettiger dan ergens particulier.
mja denk wel voor iemand die net begint met honden wel goed is om de verschillende rassen een keertje gezien te hebben.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nou, een kennel met zoveel rassen is toch ook echt niet wat ik in gedachten heb bij een goede fokker hoor...
Die pup is een Franse bul dus?
Bij alle rashonden zou ik veel moeite doen om een goede fokker te vinden, maar bij zulke rassen met veel gezondheidsproblemen al helemaal, het blijft zo jammer.
Niet voor de mensen die de hondjes kopen en een hoop ellende en kosten erbij krijgen voor niks, dat vind ik niet zo erg, maar al die honden die maar gefokt worden voor het geld en zo, dat blijf ik wel echt heel erg vinden
Ze is ongeveer 2 jaar oud, die naam heeft ze in het asiel gekregenquote:Op vrijdag 3 december 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk!Samen zien ze er in ieder geval veelbelovend uit
![]()
Hoe oud is Laura en wat een geweldige droge naam bij zo'n witte knoeperd
Wat een schatjes!!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
Dit zijn de hondjes trouwens:
[ afbeelding ]
We hebben haar nu een week. Het probleem is dat ze erg dominant is. Ze laat Thriller niet aan zijn botje kauwen terwijl ze zelf ook een botje heeft. Ik wil dit graag oplossen, want Thriller is bang als ze uit valt.quote:Op vrijdag 3 december 2010 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geloof me, ik let daarop, vooral Frits wilde nog wel es zn lippenstift flashen op foto's, die postte ik echt liever niet als t ff kon![]()
Laura lijkt me heel lief, hoe lang hebben jullie haar al en wanneer beslissen jullie?
Crazy, met entingen altijd opletten, ook honden die nooit allergisch waren kunnen het ineens worden, en het kan dodelijk zijn.
Ik laat ze nooit alleen de uren na een enting ieg.
je zou zeggen na een week toch wel gewend zijn.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
We hebben haar nu een week. Het probleem is dat ze erg dominant is. Ze laat Thriller niet aan zijn botje kauwen terwijl ze zelf ook een botje heeft. Ik wil dit graag oplossen, want Thriller is bang als ze uit valt.
Nou ja, Thriller is de reu, als die besluit onderdanig te zijn aan de teef is er niks aan de hand eigenlijk. Als ze elkaar verder wel heel leuk vinden zou ik daar geen groot issue van maken.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:10 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
We hebben haar nu een week. Het probleem is dat ze erg dominant is. Ze laat Thriller niet aan zijn botje kauwen terwijl ze zelf ook een botje heeft. Ik wil dit graag oplossen, want Thriller is bang als ze uit valt.
nu jah lijkt me niet echt correct gedrag als Thriller niet aan zijn eigen bot mag komen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, Thriller is de reu, als die besluit onderdanig te zijn aan de teef is er niks aan de hand eigenlijk. Als ze elkaar verder wel heel leuk vinden zou ik daar geen groot issue van maken.
Dat dus, ik vind het afschuwelijk hoe nonchalant mensen daar over doen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Miss_Isis het volgende:
Heb op mijn vingers gezeten maar ga nu toch typen... ben't echt 100% eens met oh-oh! Nooit!!!! kopen als je niet de ouderdieren mag zien, Nooit!!!! kopen als de hondjes niet in huis opgroeien, Nooit!!!! kopen als er meer dan twee nesten pups aanwezig zijn.... Wordt zo verdrietig van mensen die ongezonde pups kopen of die kopen bij broodfokkers en zo dat soort situaties in stand houden![]()
Pups zouden m.i. bij een liefhebbende fokker vandaan moeten komen die de ouderdieren uitvoerig medisch heeft laten testen, die de pups in huis grootbrengt met alle liefde en aandacht en die zorg draagt voor goede socialisatie. Dus geen semi-professionele situaties waar weet-ik-hoeveel pups zitten te wachten in kennels op een baasje en geen mensen die ergens achter uit een schuur en nest verkopen. En wat mij betreft ook geen lui die maar dom wat aanklungelen en twee honden op elkaar zetten want 'ach dat is zo leuk'. Gewoon iemand die er verstand van heeft en het met liefde doet, en 't liefst ook nog is aangesloten bij de rasvereniging![]()
/einde stokpaardjehondje
Nou ja, dat hebben asielhonden wel vaker hoor, gaat wel over met wat correctie en zo.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu jah lijkt me niet echt correct gedrag als Thriller niet aan zijn eigen bot mag komen.
Wat een leuke bulletjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 10:28 schreef Crazy-M het volgende:
Dit zijn de hondjes trouwens:
[ afbeelding ]
Jij mag Laura wel laten weten dat JIJ die situatie niet tolereert hoor.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef CyclingGirl het volgende:
Ik weet dus niet zeker of straffen wel een goed idee is omdat je dan met de rangorde bemoeit. Maar ze vliegt echt uit tegen hem en hij is echt erg bang.
Thriller is altijd een sociale geweest, heel lief en wat onderdanig, niet naar alle honden maar wel naar de meesten.
Nou eigenlijk wel hij moet toch zijn botje kunnen kauwen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou ja, Thriller is de reu, als die besluit onderdanig te zijn aan de teef is er niks aan de hand eigenlijk. Als ze elkaar verder wel heel leuk vinden zou ik daar geen groot issue van maken.
Wat ben je toch ook een lekker wijf hèquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij mag Laura wel laten weten dat JIJ die situatie niet tolereert hoor.
Dat doe ik ook, als ze lopen te klieren of zo, en het irriteert me, dan is het weg botjes, allemaal een pets op die kont en muil houwen.
Werkt prima
mja ik ben zelf zo ook niet hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Miss_Isis het volgende:
Heb op mijn vingers gezeten maar ga nu toch typen... ben't echt 100% eens met oh-oh! Nooit!!!! kopen als je niet de ouderdieren mag zien, Nooit!!!! kopen als de hondjes niet in huis opgroeien, Nooit!!!! kopen als er meer dan twee nesten pups aanwezig zijn.... Wordt zo verdrietig van mensen die ongezonde pups kopen of die kopen bij broodfokkers en zo dat soort situaties in stand houden![]()
Pups zouden m.i. bij een liefhebbende fokker vandaan moeten komen die de ouderdieren uitvoerig medisch heeft laten testen, die de pups in huis grootbrengt met alle liefde en aandacht en die zorg draagt voor goede socialisatie. Dus geen semi-professionele situaties waar weet-ik-hoeveel pups zitten te wachten in kennels op een baasje en geen mensen die ergens achter uit een schuur en nest verkopen. En wat mij betreft ook geen lui die maar dom wat aanklungelen en twee honden op elkaar zetten want 'ach dat is zo leuk'. Gewoon iemand die er verstand van heeft en het met liefde doet, en 't liefst ook nog is aangesloten bij de rasvereniging![]()
/einde stokpaardjehondje
Oh ja, en wel veel lieve leuke foto's weer hoor![]()
Maar zo te horen komt Sammy ook van een puppykennel, das zo mogelijk nog erger dan een particulier nestje hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja ik ben zelf zo ook niet hoor
Ga liever ergens andeers kopen.
vorig hondje heeft ze ook ergens particulier gekocht maar was wel helemaal verzorgd. 1 nest, ze mochten de rest van het nest zien, kreeg elke dag ook een nieuwe foto van de pup, paspoort en al in orde
wij hebben bij ons thuis ook afgeleerd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:31 schreef CyclingGirl het volgende:
We hebben Laura wel gecorrigeerd maar moeten goed op blijven letten want ze flikt het gewoon weer.
Naja, ik verwen ze heel erg maar er zijn dingen waar ik dan wel heel consequent in ben en dat weten ze dondersgoed, en ik deel wel lijfstraffen uit indien nodig.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lekker wijf hè
maar wel een goed gekeurde kennel.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar zo te horen komt Sammy ook van een puppykennel, das zo mogelijk nog erger dan een particulier nestje hoor
Hoeveel rassen verkochten ze daar?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar wel een goed gekeurde kennel.
Alles netjes gescheiden enzo netjes in orde, en schoner dan bij menig fokker thuis.
Als een kennel er goed uitziet vind ik het goed. Je moet wel vertrouwd zijn met de kennel vind ik.
En ook dat je de honden ziet.
bedoel hondenpensioenquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel rassen verkochten ze daar?
En goedgekeurd, door wie?
Alle honden met stamboom, gezondheidstesten voor de ouders?
Goedgekeurde kennel is een hele vage term.
3 Rassen in 1 kennel is bij mij al reden om te denken laat maar zitten...
Wij zijn ook erg duidelijk en ik denk dat we haar nu maar eens consequent moeten straffen als ze zo bezig blijft. Dat ze dominant is prima, maar Thriller moet ook zijn leven kunnen leiden.quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, ik verwen ze heel erg maar er zijn dingen waar ik dan wel heel consequent in ben en dat weten ze dondersgoed, en ik deel wel lijfstraffen uit indien nodig.
Maar denk maar niet dat ze elkaar onderling vriendelijker corrigeren dan dat ik dat doe, ze zijn wel wat gewend wat dat betreft, das het voordeel van een roedel![]()
ALS ik ingrijp, wat echt sporadisch is, dan doe ik dat snel, goed, en hard want duidelijk![]()
Ik weet hoe je corrigeert maar je formuleert het gewoon weer zo heerlijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
ALS ik ingrijp, wat echt sporadisch is, dan doe ik dat snel, goed, en hard want duidelijk![]()
Ik hoop niet dat Piet Hein Donner dit leestquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij mag Laura wel laten weten dat JIJ die situatie niet tolereert hoor.
Dat doe ik ook, als ze lopen te klieren of zo, en het irriteert me, dan is het weg botjes, allemaal een pets op die kont en muil houwen.
Werkt prima
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:50 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat Piet Hein Donner dit leest
nu hopen dat hij volhoudtquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Sjon is trouwens gisteren voor het eerst weer es 's avonds droog gebleven zonder dat ik m tussendoor voor een pipi het balkon op gestuurd heb
Oh haiquote:Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:23 schreef Miss_Isis het volgende:
/einde stokpaardjehondje
Precies, dat gaat echt niet zomaar als je het goed wilt doen. En geld verdienen doe je er sowieso niet meequote:Op vrijdag 3 december 2010 13:24 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
![]()
Ik ken een paar mensen die echt heel goed en serieus bezig zijn met fokken, daar komt zo ontzettend veel bij kijken.
Bij zulke fokkers is het trouwens ook niet ongebruikelijk om een jaar, of jaren zelfs, op een wachtlijst te staan.
En zij selecteren ook nog zelf de baasjes en bepalen welke pup geschikt lijkt voor hun. Aankomen met geld en wijzen naar een pup met een leuke vlek op zijn koppie werkt bij hun niet.
Oh wat tof, en doe jouw adres dr ook ff bij wil jequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:16 schreef Guess. het volgende:
Ja heerlijk he,ben zo gelukkig met al m'n ventjes![]()
![]()
Ja het ligt hier al ingepakt,loop straks ff naar het postkantoor,hopelijk kan het door de brievenbus,kwam namelijk ook nog een leuke met sterren tegen dus er zitten 2 pyama's in
eigenlijk nog wel het belangrijkstequote:Op vrijdag 3 december 2010 14:13 schreef Miss_Isis het volgende:
[..]
Precies, dat gaat echt niet zomaar als je het goed wilt doen. En geld verdienen doe je er sowieso niet meeIk wil zelf ook graag en nestje fokken met Puck (ja, vooral natuurlijk 'omdat het zo leuk is
' ) Maar dat doen we alleen als:
4. we voldoende tijd, geld en ruimte hebben om de pups op te voeden zoals het hoort, dus in de woonkamer, heel veel thuis zijn, mensen ontvangen die op bezoek willen komen, pups goed socialiseren, etc.
Nou ja dat ligt er nogal aan,ik ben nu veel meer thuis natuurlijk met een baby maar voorheen werkte ik 4 hele dgn en de honden heb daar nooit last van gehad,ze hadden elkaar en in onze vrije tijd veel wandelen enzo.Je hebt genoeg gezinnen met een hond waar heel de dag wel iemand thuis is maar waar 10min met de hond gewandeld word,nou daar word je als hond pas echt niet vrolijk van lijkt me!!quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk nog wel het belangrijkste
Mensen die een hond hebben, en vervolgens maar 3 uur per dag thuis zijn vind ik ook stom, neem dan geen hond.
Ik heb zelf ook gezegd: leuk dat ik nu een hond heb, maar als ik op me eigen ga wonen dan weet ik al dat ik meer weg ben dan thuis zit, Dus jah, dat doe ik een hond niet aan.
Al mis ik dan nog zo erg een hond, ik kan een hond niet de hele dag alleen laten.
Is ook belangrijk jaquote:Op vrijdag 3 december 2010 14:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eigenlijk nog wel het belangrijkste
Mensen die een hond hebben, en vervolgens maar 3 uur per dag thuis zijn vind ik ook stom, neem dan geen hond.
Ik heb zelf ook gezegd: leuk dat ik nu een hond heb, maar als ik op me eigen ga wonen dan weet ik al dat ik meer weg ben dan thuis zit, Dus jah, dat doe ik een hond niet aan.
Al mis ik dan nog zo erg een hond, ik kan een hond niet de hele dag alleen laten.
Naja, 1 hond of meerdere honden is ook een wereld van verschil natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 december 2010 14:54 schreef Guess. het volgende:
[..]
Nou ja dat ligt er nogal aan,ik ben nu veel meer thuis natuurlijk met een baby maar voorheen werkte ik 4 hele dgn en de honden heb daar nooit last van gehad,ze hadden elkaar en in onze vrije tijd veel wandelen enzo.Je hebt genoeg gezinnen met een hond waar heel de dag wel iemand thuis is maar waar 10min met de hond gewandeld word,nou daar word je als hond pas echt niet vrolijk van lijkt me!!
Oh die schoentjesquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:33 schreef oh-oh het volgende:
Meer sneeuwpics:
Mammie , die schoenen zijn wel fijn, en een pyjama onder mn pak is ook heerlijk, maar ik wil ook nog een piem0lwarmer hoor![]()
[ afbeelding ]
PanterBilly:
Aw Guess wat een mooie foto en wat een blij menneke heb jequote:
Nee die had ie al van vorige winter idd, gouden aankoop was het , hij is zo blij als ie ze aan krijgtquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die schoentjes, die had je vorig jaar ook toch? Of zijn dit nieuwe?
En allemaal pantertjes
Ik kan waarschijnlijk een baan krijgen voor 20 uur in Amsterdam en ben al flink aan het puzzelen hoe ik dat nou moet gaan doen. (ze overhalen dat ik de hond mee kan nemen lijkt me het beste!)quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naja, 1 hond of meerdere honden is ook een wereld van verschil natuurlijk.
Kees en Karel zijn 10 uur per dag alleen thuis, maar wel saampjes, en ik gebruik geen benches, ze liggen lekker waar ze willen, en ik stop 's nachts ook geen honden in benches, en als ik 's avonds of in het weekend weg ga, dan gaan ze mee.
Ik weet zeker dat ze meer aandacht krijgen en zich minder vervelen dan de gemiddelde gezinshond
Je hebt kans dat je een nieuwe bank moet gaan kopen als je thuis komt ,........quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:31 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik kan waarschijnlijk een baan krijgen voor 20 uur in Amsterdam en ben al flink aan het puzzelen hoe ik dat nou moet gaan doen. (ze overhalen dat ik de hond mee kan nemen lijkt me het beste!)
Ik heb al contact met een hondenoppas dienst hier, die doen ook uitlaatservice e.d.
wat ze aanbiedt lijkt me wel heel leuk, Noes kan dan lekker met andere honden spelen ook
plassen/poepen Kees en Karel de boel niet onder dan?
dat waren toch prachtige dagen als je zo thuis (of beneden) kwamquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:36 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Je hebt kans dat je een nieuwe bank moet gaan kopen als je thuis komt ,........
Oh.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
De kennel waar we sammy hebben gehaald:
http://www.bolkshof.be/
Ze hebben er idd veel rassen, maar wordt wel elke keer onverwachts gecontroleerd door diverse organisaties of alles goed is enzo
Situatie :Voorraadkast zonder klink maar met ronde aluminium draaiknop.quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor, Kees en Karel zijn prima zindelijk, die doen niks binnen![]()
Chico en Billy ook niet, Sjon, tja![]()
En dr heeft hier nog nooit een hond iets gesloopt ook
vinden julliequote:Op vrijdag 3 december 2010 20:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh.
Dat zijn de ergste plekken, die grote puppyfabrieken waar het echt om niks anders dan het geld draait, helaas ...
Dit soort puppyfarms (want dat zijn het) importeren pups uit oostbloklanden die daar gefokt worden onder vreselijke omstandigheden. Dit zijn dus die beruchte 'broodfokkers' waar mensen het vaak over hebben. Dat jullie tot nu toe twee keer geluk hebben gehad met jullie honden iets niets anders dan dat; - geluk. Echt, geloof maar dat dit foute boel is. Ik kan me voorstellen dat het misschien vertrouwd over komt in zo'n semi-professionele omgeving, maar als je weet waar die pups vandaan komen en hoe er over honden wordt gedacht door zulke mensen... Ik vind het echt heel erg jammer dat zulke bedrijven kennelijk geld blijven verdienen aan mensen zoals jullie die vol vertrouwen afgaan op hun website en uitstraling, terwijl de honden in Polen en Hongarije etc. er uiteindelijk de dupe van wordenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vinden jullie
Voor ons is het een vertrouwde omgeving, plek die weet hoe ze met de dieren omgaan, waar je 100% garantie hebt dat je een goede hond koopt en niet 1 met een verzwegen ziekte of wat dan ook (hond kan altijd ziek worden dat dan weer wel) ook als het alsnog niet klikt of er nog problemen zijn heb je een zeer goede terugval punt waar we gelukkig met 2 honden geen gebruik van hebben hoeven te maken. Ook een compleet starters pakket erbij gekregen met voer speeltjes mand riem
Wat een mooie fotoquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:04 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
Ons monster in de sneeuw.
heb je ook nog een foto van de voorkant ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:06 schreef Joysa het volgende:
[..]
Wat een mooie foto
[ afbeelding ]
Het ik-wil-niet-binnen-drinken monster
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Lastpost het volgende:
Die van ons is ook kampioen gekke bekken trekken trouwens.![]()
[ afbeelding ]
Ook handig dat je ze kan laten thuisbezorgen....soort Whekamp maar dan voor honden.Nee je hebt helemaal gelijk,ideale plek om een hond aan te schaffenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:01 schreef Crazy-M het volgende:
De kennel waar we sammy hebben gehaald:
http://www.bolkshof.be/
Ze hebben er idd veel rassen, maar wordt wel elke keer onverwachts gecontroleerd door diverse organisaties of alles goed is enzo
Guessquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ook handig dat je ze kan laten thuisbezorgen....soort Whekamp maar dan voor honden.Nee je hebt helemaal gelijk,ideale plek om een hond aan te schaffen
Praktisch,moet je ook nog een verwijderingsbijdrage betalen ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ook handig dat je ze kan laten thuisbezorgen....soort Whekamp maar dan voor honden.Nee je hebt helemaal gelijk,ideale plek om een hond aan te schaffen
ow wat een mooie hondquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HiHi.....ik heb es op zo'n site zitten kijken van ook een of andere puppyfarm en daar kon je serieus in termijnen betalenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Praktisch,moet je ook nog een verwijderingsbijdrage betalen ?
[ afbeelding ]
Heyquote:
Ik moet er wel om lachenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:23 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Situatie :Voorraadkast zonder klink maar met ronde aluminium draaiknop.
Box met kliksluiting en voertonnen met deksel met schroefdraad en rubber machet.
10 minuten later :
[ afbeelding ]
Tassen rugzakken ,dozen ,iets op de aanrecht of op de plank erboven .
Niets is veilig,en allemaal zonder schade opengemaakt .
Het mooie is als opoe op strooptocht is gaan die ander in de slaapkamer liggen,die willen er niets mee te maken hebben.
vandaar dat ik dagopvang voor haar wil tegen die tijd. Het is 1 hele dag namelijk. de rest van de uren mag ik zelf verdelen, dan kan ik haar nog uitlaten voor ik weg ga en dan zou ze met een wandeling mee kunnen van de uitlaatservice en daarna ben ik weer thuis.quote:Op vrijdag 3 december 2010 18:41 schreef zeeeend het volgende:
[Bezorgde moeder modes]
Uurtje reistijd heen
uurtje reistijd terug
Aantal werkuren per dag ?
Off topic:Hoe gaat het wisselen trouwens ?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
Wij gingen net ff naar de dierenwinkel, eten kopen.
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Die laatste fotoquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Lastpost het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actiefotoquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:32 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Praktisch,moet je ook nog een verwijderingsbijdrage betalen ?
[ afbeelding ]
Wat een jong snoetjequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:27 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is de meest duidelijke die ik op dit moment kan vinden.
Morgen eens een fatsoenlijke maken.
Klaar, maar ook meenemen hèquote:Op zondag 5 december 2010 09:19 schreef Belana het volgende:
zometeen op bezoek bij de fokker en dus de mama, halfzus en de broer van Noes
en ja, de camera staat klaar![]()
Geweldige foto,die sinterklaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik zie nu pas de schoentjes, dat zijn toch z'n nieuwe nep uggs?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Gebruik die camera ook want anders sturen we je terugquote:Op zondag 5 december 2010 09:19 schreef Belana het volgende:
zometeen op bezoek bij de fokker en dus de mama, halfzus en de broer van Noes
en ja, de camera staat klaar![]()
Ja ik kon dr echt niks aan doen, ik wilde eigenlijk een lekkere sneeuwwandeling gaan maken maar het was echt te koud voor woorden, dus vandaar dat de camera in mn jaszak zat. En dr was verder niemand in de winkel, alleen kwam na Sinterklaas heel toevallig een vriend van me binnen met Thessa, ons hondenmeisje, dus die waren dr ook nog bij, en iedereen lag in een deuk, alle Pieten en de Sint vonden het ook echt geweldigquote:Op zondag 5 december 2010 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zulke dingen maak jij ook alleen mee hè oh-oh
Geweldige foto
Ik vroeg of de Sint ff met m op de foto wilde, nou, hup, staf weg en hij tilde m gelijk opquote:Op zondag 5 december 2010 11:48 schreef Guess. het volgende:
[..]
Geweldige foto,die sinterklaasen dan die piet rechts die de staf vastheeft
Ja maar ze zijn te groot, ze vallen uitquote:Op zondag 5 december 2010 12:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zie nu pas de schoentjes, dat zijn toch z'n nieuwe nep uggs?![]()
En vlammenpakje toch?
Misschien voor Kees?quote:Op zondag 5 december 2010 12:55 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ze zijn te groot, ze vallen uit![]()
Ik heb ze al een maat kleiner besteld op eBay![]()
Nu deze nog ff verkopen
Kees dr pootjes zijn de helft van die van Chico dus dat wordt m niet hoor, en die loopt al niet als je dr een shirt of een jas aan doet, dus schoenen zullen het helemaal niet zijn voor haarquote:
Als mevrouw het zat is zal ze zich wel duidelik maken .quote:Op zondag 5 december 2010 13:23 schreef GimmeGore het volgende:
Nou Nordy is er.
Alleen heeft Hektor nu besloten dat hij de ouwe geilaard uit gaat hangen en hij laat haar geen moment met rust.
[ afbeelding ]
Die heb ik al gezienquote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef Andyy het volgende:
Ik kom weer een plaatje posten hier
[ afbeelding ]
dat was toen nog niet, en hadden we zeker ook niet gedaan dan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:42 schreef Guess. het volgende:
[..]
Gezellige boeltjequote:Op zondag 5 december 2010 20:43 schreef Belana het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
samen met halfzus Lizzy
[ afbeelding ]
Lizzy is zelf nog jong en speelt nog graag mee!
[ afbeelding ]
Noes ligt al sinds vanmiddag op apegapen
eerste paar nachtjes zijn altijd het lastigstequote:Op maandag 6 december 2010 09:28 schreef GimmeGore het volgende:
Vannacht nachtje met Nordy op de bank geslapen.
Vanavond maar eens kijken of ze in de mand wil slapen
Mja ok, een cockers spaniel heeft eigenwijze trekjes, iets wat ik zowel bij onze hond als bij die van mn zus terug zie. Dus daar heb je idd gelijk in. Maar alsnog vind ik dat niet elke hond met betrekking tot karakter met elkaar vergeleken kan wordenquote:Op maandag 6 december 2010 10:02 schreef Belana het volgende:
En er is wel degelijk iets te zeggen over algemene karakter eigenschappen van rassen hoor. Natuurlijk zit er dan verschil in temperament in, maar dat bv een leonberger heel lief voor kinderen is, dat geldt voor iedere leonberger (mits goed behandeld)
Wat een prachtig beest.quote:Op zondag 5 december 2010 23:38 schreef Andyy het volgende:
Ik kom weer een plaatje posten hier
[ afbeelding ]
Ze zeggen soms: Zo hbaasje als hondquote:Op maandag 6 december 2010 10:18 schreef Belana het volgende:
Crazy-M is zelf van een heel eigenwijs ras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |