quote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nog maar een keer dan![]()
[ afbeelding ]
Faas, je hebt toch niet in de vuilniszak gezeten hé ?
[ afbeelding ]
Nee hoor![]()
[ afbeelding ]
Zucht heb je dr weer![]()
[ afbeelding ]
ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk..![]()
[ afbeelding ]
ik doe gewoon mn ogen dicht, dan zie ik je niet, en dan doe ik een koe na
Oh maar mijnes zijn in huis niet zo druk hoor, dat hele drukke spelen doen ze alleen in de gang.quote:Op maandag 22 november 2010 14:28 schreef Belana het volgende:
ow sowieso nu niet nee, net wat je zegt, 1 pup is druk genoeg!
Hoewel Noes al een stuk rustiger is inmiddels, die leonbergers zijn best slome duikelaars
En uberhaupt hoor, ik vind 1 zo'n grote hond wel genoeg in ons gezin, zo groot wonen we nou ook weer niet en anders wordt het wel erg crowded.
En ik denk dat ik helemaal gek zou worden van dat gedraaf zoals jouw chineesjes dat hebbenMaar dat komt dan ook weer omdat ik al 2 drukke mannetjes in huis heb rond rennen
Speciaal voor jou hequote:Op maandag 22 november 2010 14:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je was me al voor, ze zijn zo poepig, en wat een beeldige modellen
![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 14:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Speciaal voor jou heJa ze zijn er zo dol op
tis dat hun pootjes niet zover buigen en ze geen duim hadden anders stonden ze alle 3
op de foto
Wanneer Fa Shi me plechtig belooft, met dr pootje op dr hart, dat ze niet in de trein zal pissen en schijtenquote:Op maandag 22 november 2010 14:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wanneer kom je nou es met Faas bij me wandelen
Oh.quote:Op maandag 22 november 2010 15:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Wanneer Fa Shi me plechtig belooft, met dr pootje op dr hart, dat ze niet in de trein zal pissen en schijten, en dat ze niet als een debiel gaat zitten bibberen en piepen de hele weg, komen we gezellig wandelen
quote:Op maandag 22 november 2010 15:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh.
Das tegelijk als dat ik met die van mij naar jou kom dus, zelfde voorwaardes als Sjon
Oh ik ging zooooooooo graag met de trein met die van mij.quote:Op maandag 22 november 2010 15:14 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Ja tis echt een avontuur hoor Faasje met het OV
Ze zetten je echt voor lul hoor, the dramah is helemaal compleet als er iemand zegt "acchhhh wat zielig he, ben je zo bang ?"quote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik ging zooooooooo graag met de trein met die van mij.
Tot ik Sjon kreeg , ik durf echt niet
Sjon zit twee keer per dag in de bus, al 10 maanden lang, en nog steeds staat ie af en toe te gillen, en die reis duurt 8 minutenquote:Op maandag 22 november 2010 15:27 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Ze zetten je echt voor lul voor, the dramah is helemaal compleet als er iemand zegt "acchhhh wat zielig he, ben je zo bang ?"
toen heb je die junks ook een ram gegeven ?quote:Op maandag 22 november 2010 15:35 schreef oh-oh het volgende:
Sjon kreeg vanmorgen nog een ram voor zn bakkes omdat ie zo stond te gallen in de bus.
Kreeg ik t nog bijna aan de stok met 2 junks
quote:Op maandag 22 november 2010 15:44 schreef Nonneke het volgende:
[..]
toen heb je die junks ook een ram gegeven ?
kijk es wat ik vond![]()
[ afbeelding ]
Wat zijn ze toch mooierds, die van jou Nonnekequote:Op maandag 22 november 2010 14:43 schreef Nonneke het volgende:
Nog maar een keer dan![]()
[ afbeelding ]
Faas, je hebt toch niet in de vuilniszak gezeten hé ?
[ afbeelding ]
Nee hoor![]()
[ afbeelding ]
Zucht heb je dr weer![]()
[ afbeelding ]
ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk naar mn cavias en zie jou niet....ik kijk..![]()
[ afbeelding ]
ik doe gewoon mn ogen dicht, dan zie ik je niet, en dan doe ik een koe na
Wat een lieverdquote:
Donequote:Op maandag 22 november 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
@ oh-oh, je moet alleen nog even deeltje 34 ipv 33 in de OP zetten
Oh oepsquote:Op maandag 22 november 2010 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Done![]()
En aan Duracellpower had ik het ook al gevraagd om ze nog es te posten
Fiew zegquote:Op maandag 22 november 2010 12:03 schreef oh-oh het volgende:
Dirk is alweer terecht http://www.telegraaf.nl/b(...)terecht__.html?p=2,1
Forum Opties | |