Dankjewelquote:
SCHAT!quote:Op maandag 22 november 2010 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
godver wat is het saai op school..
Ik ga Lutte maar even PM sturen
haha okee Succesquote:Op maandag 22 november 2010 14:39 schreef Lutte het volgende:
Wat een toffe PM!
Ik stuur vanavond iets terug, moet nu echt weer aan de gang!
HALLOOOquote:
dan ga ik nu wel schuilenquote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hai CC
ze hebben me weer vrijgelaten
Ben je zo stout dan?quote:Op maandag 22 november 2010 14:49 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hai CC
ze hebben me weer vrijgelaten
Was het maar!quote:Op maandag 22 november 2010 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Al klaar met wat je moest doen?
Vraag aan SwJ of hij je huiswerk wilt makenquote:Op maandag 22 november 2010 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was het maar!Het is echt vreselijk. Scheikunde.
Oeh, aan knopjes zittenquote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vond het leuk om aan de knopjes te zitten
Hihihi ik ook hoorquote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vond het leuk om aan de knopjes te zitten
Graagquote:
Wat. Over wat voor knopjes denk je dat ik het heb?quote:
over die van je moeder??quote:Op maandag 22 november 2010 15:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wat. Over wat voor knopjes denk je dat ik het heb?
Nog 6 dagen!quote:
Lol.quote:Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
over die van je moeder??
ow ja ik dacht aan andere knoppen maar dat is ook goedquote:Op maandag 22 november 2010 15:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Lol.
Nee, ik heb het over een mengpaneel. Muziekjes maken babe
FOEIquote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
had 48 uur
[..]
Lutte
ik jou ook
ben nu btw aan het werk met the prodigy op de achtergrond
Hmm ik zei gisteren iets tegen jou over rectorkamertjequote:Op maandag 22 november 2010 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOEI![]()
leuk, ik zit op school en verveel me dood, er is geen reet te doen
Ja maar daar zitten zoveel ramen inquote:Op maandag 22 november 2010 15:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hmm ik zei gisteren iets tegen jou over rectorkamertje![]()
ik weet het, ben stout geweestquote:Op maandag 22 november 2010 15:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
FOEI![]()
leuk, ik zit op school en verveel me dood, er is geen reet te doen
Sinterklaas is boos op jequote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik weet het, ben stout geweest
kreeg ook geen pepernoten
Dat vermoeden had ik al. Oversekste puberquote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow ja ik dacht aan andere knoppen maar dat is ook goed
Pendulum bro.quote:Op maandag 22 november 2010 15:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
ben nu btw aan het werk met the prodigy op de achtergrond
Heuj, een krullebolquote:
Dankje voor het complimentquote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Oversekste puber
[..]
Pendulum bro.
Immersion
Leuk vind ik het zeker! Ben er ook niet heel slecht in, maar ik raak enorm gefrustreerd als iets maar niet wil lukken.quote:Op maandag 22 november 2010 15:04 schreef tdrone het volgende:
ik vond scheikunde altijd wel een leuk vak...
ik weet hetquote:Op maandag 22 november 2010 15:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Sinterklaas is boos op je
One love & voodoo peoplequote:
Ik kan je een hand geven!quote:Op maandag 22 november 2010 15:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Leuk vind ik het zeker! Ben er ook niet heel slecht in, maar ik raak enorm gefrustreerd als iets maar niet wil lukken.
Graag gedaan hoor. Ik doe het met liefdequote:Op maandag 22 november 2010 15:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dankje voor het compliment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |