Nou ja, als je haar outfit vanavond ziet verandert die mening meteen..quote:
Ze is wel wat ziekjes he, dan mag hetquote:Op maandag 4 april 2011 20:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nou ja, als je haar outfit vanavond ziet verandert die mening meteen..
niet geheel onterecht, een dag na de koers.quote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef golfer het volgende:
Wel weer erg veel aandacht voor de Ronde van Vlaanderen.
Tja, ze hebben geen van allen dat toernooi meegemaakt, denk ik. Daar waren ze allemaal te jong voor.quote:
Denk dat het wel een goede beslissing is. Kijkcijfers waren al niet meer top en alles is wel zo'n beetje behandeld.quote:Nooit meer petje op, petje af
Wilfried de Jong stopt met het populaire wekelijkse live-programma Holland Sport. De presentator houdt het voor gezien en is toe aan iets nieuws. De Jong gaat nog wel specials maken onder dezelfde naam.
De Jong is in gesprek met de VPRO over een nieuw programma. 'Acht jaar is een mooie leeftijd voor een programma als Holland Sport, dat als merk zal blijven bestaan. Ik heb het altijd met veel plezier gemaakt en doe dat nog steeds, maar ik heb zin om wat nieuws te gaan doen,' aldus de presentator op de website Mediajournaal.nl.
De Jong gaat nog wel af en toe specials maken onder dezelfde naam, maar dat worden documentaireseries rond speciale evenementen, zoals de Olympische Spelen.
Holland Sport is in 2003 begonnen met Wilfried de Jong en Matthijs van Nieuwkerk. In 2005 wonnen ze de Zilveren Nipkowschijf. Van Nieuwkerk verliet het programma drie jaar geleden, om dagelijks DWDD te gaan doen.
De laatste aflevering van het live-programma is 6 juni, een speciale extra lange aflevering met diverse sporters.
(Ali Haselhoef)
Leuke vent, inderdaad.quote:
Hij weet ook nog aardig wat van andere sporten.quote:
Lief knulletje.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
De Jong is gewoon lekker enthousiast. Karl is een mooie kerel, soms een tikje chauvinistisch, maar het zij hem vergevenquote:Op maandag 18 april 2011 22:05 schreef marcodej het volgende:
De Jong lijkt ineens een onbehouwen schreeuwer, zo naast die stijlvolle, bescheiden Vannieuwkerke.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |