quote:
Je krijg dan toch ook nog 2 keer stufi?quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Whehe ik dacht dat ik rijk was maar ik was vergeten dat de zorgverzekering van november én december nog afgeschreven moeten worden en ik moet vrijdag lowlandskaartjes kopen.Jammerrrrr.
Nee had geen geld op mijn rekening staan en automatisch incasso dus kreeg een aanmaning hihi.quote:Op dinsdag 23 november 2010 18:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je krijg dan toch ook nog 2 keer stufi?
Ik quote jou wel.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:06 schreef MASD het volgende:
Ik quote je trouwens op het moment niet omdat dat te intiem zou worden.
Fijne foto.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Trommelmeneer van Vampierwweekend!
Dat dacht ikquote:
Vanavond wel gelukkig GT5 tijdquote:
Kreeg gisteren om omstreeks middernacht ineens telefoon van een neef; 'zin om ff de licences te komen unlocken in GT5?' Ik volledig in de waan nog dat 'ie de 24e uit kwam, niet dusquote:
De persoon in kwestie had bij het uitkomen van de PS3 dat ding aangeschaft puur en alleen omdat GT5 op die console uit zou komenquote:
Al een heeeele tijdquote:Op woensdag 24 november 2010 11:38 schreef livalo het volgende:
Sinds wanneer is het zo extreem rustig hier in de SC?
Feyenoord is ook al zo lekker bezigquote:Op woensdag 24 november 2010 12:09 schreef robr0 het volgende:
[..]
ik heb de hoop al opgegeven woeiiiiiiiiiiiiiii
als ajax zich met dit feyenoord gaat vergelijken hang ik wss in een strop aan de kuipquote:Op woensdag 24 november 2010 12:24 schreef x3ro het volgende:
[..]
Feyenoord is ook al zo lekker bezig
Stemmen?quote:Op woensdag 24 november 2010 13:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik een 9 maar die opdracht telde 1/30ste mee.MAAR WEL STEMMEN HE JONGENS!!!!
![]()
![]()
![]()
JA KIJK DANquote:
http://korset-corset.hyves.nl/quote:Op woensdag 24 november 2010 12:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Schatjes willen jullie even op mijn hyves stemmen? Kost niets en als ik 50 stemmen heb krijg ik een gratis kerstmuts twv € 14,95.Dankuzeer kusje!
http://korset-corset.hyves.nl/polls/8053106/GRATIS_KERSTMUTS_8/
xquote:Op woensdag 24 november 2010 12:03 schreef robr0 het volgende:
ajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |