drink je halve liters cola danquote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Onorgineel het volgende:
A zegt:
krijg 3,60 van je heweetje nog die cola
zulk soort mensen
Zei je hoi tegen mij dan?quote:Op maandag 22 november 2010 19:22 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
HOI!
waarom zeg jij nooit meer hoi terug
Verdomme wat een pauperquote:Op maandag 22 november 2010 19:10 schreef Onorgineel het volgende:
A zegt:
krijg 3,60 van je heweetje nog die cola
zulk soort mensen
zag je 2, 3 keer ofzo. maar elke keer toen ik hoi zei liep je met zo'n heel strak gezicht doorquote:Op maandag 22 november 2010 19:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zei je hoi tegen mij dan?Dan was ik met mijn hoofd heel ergens anders
Grafisch vormgeven. wou art & design doen maar door heel veel achterstallig huiswerk had ik geen tijd meer voor het werk van A&Dquote:
Wtf, ik ben een bitchquote:Op maandag 22 november 2010 19:24 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
zag je 2, 3 keer ofzo. maar elke keer toen ik hoi zei liep je met zo'n heel strak gezicht door
Oh jammerquote:Op maandag 22 november 2010 19:25 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Grafisch vormgeven. wou art & design doen maar door heel veel achterstallig huiswerk had ik geen tijd meer voor het werk van A&D
gewoon veel de grafische adobepakketten, maar ook visualiseren en andere vakken.quote:Op maandag 22 november 2010 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wtf, ik ben een bitchI'm sorry! Ik dacht waarschijnlijk dat je het niet tegen mij had.
![]()
[..]
Oh jammerIs het wel leuk? Hoorde dat het veel toepassen van huisstijlen is
Oh, dat heb ik ook nog moeten doenquote:Op maandag 22 november 2010 19:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
gewoon veel de grafische adobepakketten, maar ook visualiseren en andere vakken.
Ben nu een lettertype aan 't ontwikkelen
Is het ook wel. die excursie was ook gaaaaaafquote:Op maandag 22 november 2010 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook nog moeten doenVond het ingewikkeld menn.
Klinkt leuk eigenlijk
Ohja, die was dit jaar in het beginquote:Op maandag 22 november 2010 19:48 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Is het ook wel. die excursie was ook gaaaaaaf
Ja echt heel vroeg alquote:Op maandag 22 november 2010 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ohja, die was dit jaar in het beginWaar was je heen?
Ikw il ook.quote:
Gaaf, ik had graag naar Berlijn gewildquote:Op maandag 22 november 2010 19:50 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ja echt heel vroeg al
Naar Berlijn, superveel vrijheid enzo
Ik ga met m'n dame.quote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikw il ook.
[..]
Gaaf, ik had graag naar Berlijn gewildMaar wij mochten niet kiezen
Laatste avond nog aangeschoten gesprekken over duitse hoeren gehad met een leraar die 'm ook redelijk had zittenquote:Op maandag 22 november 2010 19:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ikw il ook.
[..]
Gaaf, ik had graag naar Berlijn gewildMaar wij mochten niet kiezen
Wat waren de conclusies?quote:Op maandag 22 november 2010 19:55 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Laatste avond nog aangeschoten gesprekken over duitse hoeren gehad met een leraar die 'm ook redelijk had zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |