Ja dat is een stout iemand die in een zak zit.quote:Op donderdag 25 november 2010 14:07 schreef Auti het volgende:
Stap voor stap is wel erg belangrijk en een goede manier. Rustig in je eigen tempo en overload voorkomen. Ik doe alles ook heel rustig aan en de erg drukke dingen krijg ik hulp bij of wordt uit handen genomen.
Vanmorgen had ik een gesprek bij de GGD voor beoordeling medische noodzaak woonurgentie, en dat is goed gegaan.. Ik ga een huisje krijgen!
Nu zit ik nog even een uurtje op mijn werk en via het AP van de buren te fokken![]()
Ik maak nog even een class af en dan ga ik lekker naar huis, naar mijn spelletje![]()
Weet iemand wat deze smiley is?
Wow.. nu zie ik het ook..quote:Op donderdag 25 november 2010 18:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat is een stout iemand die in een zak zit.
quote:Op donderdag 25 november 2010 18:52 schreef Auti het volgende:
[..]
Wow.. nu zie ik het ook..
Waarom zit er geen outline op die zak, hij ziet er uit als een rare dynamische vlek met stippen.
Stippen waar je met een beetje fantasie nog een gezicht in kan zien ook en dan een zwarte piet met roe ernaast die die "alien" laat dansen of probeert te temmen.
Raar ding.
Maar ik hou er ook niet van, ik vind december vervelend. Opgedwongen. Lekker zuur ben ik heh?![]()
![]()
Eergister in die FRS ook; Marco Borsato zingt "Het is Kerstfeeeeest!!" Nee, lul!, het is 23 november.![]()
Maarja, ik ga wel gewoon computeren weet je wel![]()
Begon vandaag met dat woonurgentie gedoe dat vrouwtje ook over vrienden of anders een maatjesproject enzo.. ... om leuke dingen te gaan doen met een maatje ... ...
Ik kan moeilijk vragen of er iemand is die een auto heeft en het leuk vind om te gaan wardriven.. scannen mag dan wel maar ik kan mij toch nooit inhouden.
Of lijkt het iemand misschien leuk om 3 uur lang videos te gaan kijken van één of andere uber computernerd conferentie?
Of gezellig samen een security protocol doornemen of random source crap te gaan typen en dan debuggen?![]()
Let wel, het lijkt mij erg leuk om af en toe iets te gaan doen, en ik heb ook wel mogelijkheden.. maar asjeblieft zeg, die maatjesprojecten.. dat kan ik een mens toch niet aandoen?![]()
23 december is er een kerstlunch vanuit mijn reintegratiebureau, dus een lunch met veel tistjes..
Ga ik wel heen denk ik, ze doen wel vaker dingen.. volgens mij is er ook een maandelijkse bowlingavond, wil ik ook wel eens rondkijken. Maar ik hoef niet zo vaak dat intensieve sociale contact. Dat is gewoon echt teveel.
Oh ik bedoelde het ook niet echt als zoekvraag hier hoor, ik heb er zelfs zelf ook geen directe behoefte aan. Ik kaart het alleen even aan en dat het zoals ik het zie gewoon erg lastig is.quote:Op donderdag 25 november 2010 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
![]()
Nu je het zegt ja.
Zo had ik nog niet naar gekeken.
Vind je het erg als ik pasZo'n maatje kan best leuk zijn maar dan moet er wel een klik zijn anders is het zinloos
Om mijn reactie hier op te geven. Ik heb altijd het gevoel dat ik mezelf anders moet voordoen bij andere. Bekende of onbekende ik voel me altijd onprettig omdat ik bang ben rare opmerkingen te maken en/of niet begrepen te worden. Ik heb wel 1 goede vriendin waarmee ik lief en leed kan delen, maar ik hoef haar ook niet elke week te zien.quote:@CHEVHB:
Dat prestatiegerichte... wel vreemd dat ze dingen van jou verwachten die je moeilijk waar kan maken. Maar... je zegt sociaal sterk te zijn, maar geen behoefte aan contact te hebben. Heb je geen behoefte om daarin te groeien? Het is een investering waarmee je wellicht meer begrip en acceptatie mee kunt krijgen. Maar ik weet dat het niet gemakkelijk is. Sociale diensten noemen het trede 1 van de participatieladder (geïsoleerd leven). Als je contact buitenshuis hebt, stroom je door naar trede 2.
[/b]
Kijk, ik heb ook (gezonde) mensen in mijn omgeving met een afgeronde opleiding, die er vervolgens weinig mee doen. Daar kan ik weer moeilijk bij... geen leuk salaris willen
Dat weet ik. Het ging mij er vooral om dat dit soort projecten alleen werken als beide partijen er voor openstaan.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:26 schreef Auti het volgende:
[..]
Oh ik bedoelde het ook niet echt als zoekvraag hier hoor, ik heb er zelfs zelf ook geen directe behoefte aan. Ik kaart het alleen even aan en dat het zoals ik het zie gewoon erg lastig is.
Tuurlijk zijn er dingen die ik met zo'n maatjesproject zou kunnen doen, maar voor mij is dat allemaal gespeeld gedoe, op een zekere hoogte dan weer. Ik wil niet te lange post maken;
samengevat, het moet inderdaad klikken anders krijg je een gemaakte connectie/klik en dat is nep.
Ik ben niet op zoek naar een maatje, maar als ze die willen "aanleveren" dan vind ik dat een idioot project. Dat bestaat namelijk, en ik sta er voor open hoor, maar MAATwerk is lastig
Precies! Voor een bioscoopbezoekje of een uitje kan ik nog wel terugvallen op mijn broers en aanhang. Maar een geforceerd maatjesproject met een vooraf uitgekozen dag om iets "leuks" te gaan doen dat vind ik echt stupide en nagemaakt.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat weet ik. Het ging mij er vooral om dat dit soort projecten alleen werken als beide partijen er voor openstaan.
Het idee is goed, alleen niet voor iedereen weggelegdquote:Op donderdag 25 november 2010 19:48 schreef Auti het volgende:
[..]
Precies! Voor een bioscoopbezoekje of een uitje kan ik nog wel terugvallen op mijn broers en aanhang. Maar een geforceerd maatjesproject met een vooraf uitgekozen dag om iets "leuks" te gaan doen dat vind ik echt stupide en nagemaakt.
Ik ga volgend jaar wel naar CampZone ofzo
Kerst schijnt ook nog iets te zijn met een gast die in een kribbe ligt ofzoquote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Auti het volgende:
Deze dus;
Het is VOEDERTIJD!!![]()
Ik kan er NIET tegen. Gaan jullie ook allemaal inene plotseling heel lief en leuk doen en smeken om sneeuw en lampjes en de Coca Cola baas aanbidden?
Ik wil niet vervelend doen of het topic verpesten, maar ik heb hier dus echt een dikke error in zitten heh.
Doe maar lekker normaal, doe je al gek genoeg.
Mensen, mensen...![]()
En straks op 14 februari gewoon weer heh...
Als heilig feest en als je er in gelooft dan vind ik het helemaal geweldig, ga je gang.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kerst schijnt ook nog iets te zijn met een gast die in een kribbe ligt ofzo![]()
Ook al ben ik niet gelovig, ik zet gewoon een kerstboom, gewoon omdat het bij de tijd van het jaar hoort. DOnkere, koude dagen, warme chocomel drinken. Heerlijk.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:00 schreef Auti het volgende:
Deze dus;
Het is VOEDERTIJD!!![]()
Ik kan er NIET tegen. Gaan jullie ook allemaal inene plotseling heel lief en leuk doen en smeken om sneeuw en lampjes en de Coca Cola baas aanbidden?
Ik wil niet vervelend doen of het topic verpesten, maar ik heb hier dus echt een dikke error in zitten heh.
Doe maar lekker normaal, doe je al gek genoeg.
Mensen, mensen...![]()
En straks op 14 februari gewoon weer heh...
Nee hoor, dat heb ik zelfs bij bekenden mensen. Als ik ergens op een feest ben, moet ik minimaal 1 keer per (half) uur even weg van het feestgedruis, om tot rust te komen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zit te denken en te denken.. en nog eens te denken. Als ik in een nieuwe omgeving kom.. bijvoorbeeld een gebouw of huis waar allemaal onbekende mensen zijn ( met name veel mensen) raken jullie dan ook emotioneel/benauwd? En het liefste zo snel mogelijk eruit willen?
Of ben ik de enigste... wat natuurlijk ook kan
Het is "enige" enigste bestaat niet , no offence.. Maar dat ben je dus niet want ik heb dat ALTIJDquote:Op donderdag 25 november 2010 20:43 schreef CHEVHB het volgende:
Ik zit te denken en te denken.. en nog eens te denken. Als ik in een nieuwe omgeving kom.. bijvoorbeeld een gebouw of huis waar allemaal onbekende mensen zijn ( met name veel mensen) raken jullie dan ook emotioneel/benauwd? En het liefste zo snel mogelijk eruit willen?
Of ben ik de enigste... wat natuurlijk ook kan
Juist. En ik vind ALTIJD een rustplekje, al moet ik wetten overtreden.. Vluchten Prio1quote:Op donderdag 25 november 2010 20:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik zelfs bij bekenden mensen. Als ik ergens op een feest ben, moet ik minimaal 1 keer per (half) uur even weg van het feestgedruis, om tot rust te komen.
That's an error sir... Diazepam is a hell of a drug, ik zit tegen geforceerde bedtijd aanquote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Juist. En ik vind ALTIJD een rustplekje, al moet ik wetten overtreden.. Vluchten Prio1
equals "voorkomen = beter dan genezen"
Ik niet altijd, maar het is niet zo dat ik helemaal over de stress raak. Tenminste niet meer.. (klopt af)quote:Op donderdag 25 november 2010 20:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Juist. En ik vind ALTIJD een rustplekje, al moet ik wetten overtreden.. Vluchten Prio1
equals voorkomen = beter dan genezen
Maar, als je het dus wel weet vol te houden, ben je dan niet na afloop echt helemaal gesloopt en nog een paar dagen lang bezig met stukjes bij elkaar rapen? Want dat heb ik dus..quote:Op donderdag 25 november 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet altijd, maar het is niet zo dat ik helemaal over de stress raak. Tenminste niet meer.. (klopt af)
Nee, zo erg is het bij niet. Ik merk overigens wel dat ik voorzichtig moet zijn met de dagen erna, en niet al te veel moet plannen, want ik zit dan wel sneller vol qua prikkels. Maar het is niet zo dat ik total loss in bed blijf liggen of zo.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar, als je het dus wel weet vol te houden, ben je dan niet na afloop echt helemaal gesloopt en nog een paar dagen lang bezig met stukjes bij elkaar rapen? Want dat heb ik dus..
Helaas heb ik daar dus ook last van. Met de decembermaand zijn UITGEREKEND de mensen met autisme de verliezers vanwege de drukke agenda. Ik weet nu al dat ik wat dat betreft altijd af zal leggen in vergelijking met normale mensen.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, zo erg is het bij niet. Ik merk overigens wel dat ik voorzichtig moet zijn met de dagen erna, en niet al te veel moet plannen, want ik zit dan wel sneller vol qua prikkels. Maar het is niet zo dat ik total loss in bed blijf liggen of zo.
Godsamme.quote:Op donderdag 25 november 2010 20:56 schreef Auti het volgende:
[..]
Maar, als je het dus wel weet vol te houden, ben je dan niet na afloop echt helemaal gesloopt en nog een paar dagen lang bezig met stukjes bij elkaar rapen? Want dat heb ik dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |