abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89003298
Hallo beste mensen,

Ik zit eraan te denken om een wasdroger met stoomfunctie te kopen, zodat ik niet/nauwelijks meer hoef te strijken. Ik heb nu nog geen droger, en wil er wel een. Ben me aan het afvragen of het 300 euro extra waard is om een stoomfunctie erbij te kopen. Maar dan moet het wel echt werken.

Daarom de vraag of er iemand ervaring heeft met een stoomdroger of iemand kent die zo'n ding heeft, en dan gaat het er natuurlijk om of het echt werkt: dat je je overhemden e.d. niet meer hoeft te strijken (of alleen nog tussen de knoopjes), en of het niet je kleding totaal vernield (krimpen e.d.).

Kortom: iemand ervaring met drogers met stoomfunctie?

Thanks,
Rudilio

p.s.: ik zat zelf te denken aan: http://www.kieskeurig.nl/wasdroger/bosch/wts86500/350109/
pi_89004278
Ik heb er geen ervaring mee, maar het lijkt me dat je je kleding dan echt meteen moet ophangen als de was gedroogd is. Door de zwaartekracht lijkt het me dat als de was enige tijd stilstaat alsnog kreukelt.

Ben ook wel nieuwsgierig naar ervaringen.
pi_89024814
Als je je kleding na het drogen niet te lang in de droger laat liggen (max. half uurtje), hoeft je het meeste sowieso niet te strijken. Ik droog bijna alles in de droger en strijk eigenlijk alleen overhemden en pantalons etc. maar die gaan ook niet in de droger :)
  woensdag 1 december 2010 @ 23:26:05 #4
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_89412130
Ik tvp even, want vind de optie wel leuk (al is het zoals phanom zegt, meteen opvouwen na het drogen is het meeste ook wel enigzinds fatsoenlijk kreukvrij )
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')