Leuk zo'n etter. Die zijn schaars tegenwoordig.quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Ambrosius het volgende:
Schaars is ook een etter volgens mij.
Even serieus, word je niet moe van je eigen 'grappen'?quote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk zo'n etter. Die zijn schaars tegenwoordig.
Ik vond hem wel leuk. Als Ajax niet zo schaars zat qua geld hadden ze hem wel gehaaldquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Even serieus, word je niet moe van je eigen 'grappen'?
Terwijl Sjakie Swart nog steeds traint ?quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom niet? Slechter kan bijna niet iig.quote:Op zondag 21 november 2010 22:41 schreef Evertjan het volgende:
Koevermans is totaal geen goede spits voor Feyenoord
Ik verwijt Hugo homoïsme.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef alors het volgende:
[..]
Dit programma is echt niks zonder hem.
Ja het is een zwaar kruis om te dragen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Oh mijn god
Dat filmpje met de maan en de wolf
Vind je m'n reactie goed. Of vond je dat filmpje goed.quote:
Dat filmpje was leukquote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Vind je m'n reactie goed. Of vond je dat filmpje goed.
Wat was dat slecht en voorspelbaar zeg
Klopt maar ik zie liever Luc staan en daarbij Cissé of die speler die nu op proef is Hadad.quote:Op zondag 21 november 2010 22:44 schreef alors het volgende:
[..]
Maarja die jonkies die er nu staan kunnen ook geen kans afmaken.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten jullie nog die pizza's van gisteren? Er is nog wat over, die ga ik zo soldaat maken.²
Mooi zo, doeiquote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Weten jullie nog die pizza's van gisteren? Er is nog wat over, die ga ik zo soldaat maken.²
Ik blijf er bij, het is niet veel. Vrouwtje doet er voor de lust nog wat soep bij.quote:
Stilquote:Op zondag 21 november 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik blijf er bij, het is niet veel. Vrouwtje doet er voor de lust nog wat soep bij.²
Kom je ook een keer klaarquote:Op zondag 21 november 2010 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, tonijnpizza's. Ik ben er gek op.quote:
Eh ja het is over 8 jaar, dat weet je he?quote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef Evertjan het volgende:
in tijden van bezuinigingen is het niet verantwoord om het WK hier heen te halen
je zult die stadions nu moeten bouwen denk ik of wou je in 2017 aan de bouw van de nieuwe Kuip beginnen?quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef alors het volgende:
[..]
Eh ja het is over 8 jaar, dat weet je he?
Ja, ja wacht dat is hem ja !quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef Evertjan het volgende:
blatter is dat niet die man van .....
quote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Martin Jol heeft een slechte bui ?quote:
Het was je wellicht ontgaan, maar ook Ajax is een voetbalclub.quote:
Heb je hem weer.quote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het was je wellicht ontgaan, maar ook Ajax is een voetbalclub.²
Dat stadion moet er toch komen. De uitbreidingen/aanpassingen kun je in 2016 ook nog wel doen. Plannen zijn al klaar.quote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je zult die stadions nu moeten bouwen denk ik of wou je in 2017 aan de bouw van de nieuwe Kuip beginnen?
Martin Jol's hoofd staat altijd op onweerquote:Op zondag 21 november 2010 22:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Martin Jol heeft een slechte bui ?
Het regent klachtenquote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Martin Jol's hoofd staat altijd op onweer
Ja, het regent klachten bij 'm.quote:Op zondag 21 november 2010 22:57 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Martin Jol's hoofd staat altijd op onweer
.quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja,
[..]
Ja, het regent klachten bij 'm.²
Ja, dat doet hij eigenlijk altijd, ofschoon hij mij iets te homoïstisch is.quote:
Briljant.quote:Op zondag 21 november 2010 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja,
[..]
Ja, het regent klachten bij 'm.²
Neuken ?quote:Op zondag 21 november 2010 23:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij eigenlijk altijd, ofschoon hij mij iets te homoïstisch is.²
Nee tuurlijk nietquote:Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef Groningert het volgende:
Gaan ze het nog over Jack zijn kennis making met het moderne voetbal hebben?
Dat weten we al ja.quote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
VI![]()
Studio Voetbal
Het is duidelijk, ik kan voor iedereen spreken: VI's gewoon beter
quote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef BB-King het volgende:
Het was weer slaapverwekkend.![]()
Ze hebben het niet eens over omakutjes gehad.
Idd, Hugo is bang, Hugo is alleen nog leuk eignelijk in Betwetersquote:Op zondag 21 november 2010 23:14 schreef Paul-89 het volgende:
Matig van Hugo dat hij Jack niet aan heeft gepakt.
Ajax zit bij van de Hekjes in het bloedquote:Op zondag 21 november 2010 23:03 schreef maril het volgende:
Tom van het Hek wil volgens mij wel loopjongen worden bij Ajax
Toen hij begon over Verbeek en dat hij misschien wel wat autistisch zou kunnen zijn had ik nog hoop dat het een prima uitzending ging worden, maar helaas.quote:Op zondag 21 november 2010 23:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat klopt vorige week was leuker. Ik vond Hugo stilletjes.
Humorquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi beroerd, ik gisteravond juist niet gekeken omdat ik nu dan de herhaling kon kijken.quote:Op maandag 22 november 2010 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
Goed dat ik gisteren gekeken hebt..Er is idd geen HH van 'Studio Voetbal'
Dit is een voetbalprogramma.quote:
Nee die eigen goal van Schutquote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef Averroes het volgende:
[..]
Inderdaad! Wilde die gemiste penalty nog wel een keer zien.
dan begrijp ik ook niet waarom Waterkneus aan tafel zitquote:Op zondag 28 november 2010 22:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is een voetbalprogramma.
Begrijp ook niet wat Willem II er deed.²
Waterkneus heheheheeequote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dan begrijp ik ook niet waarom Waterkneus aan tafel zit
Het is duidelijk dat jij een Marokkaan bent.quote:Op zondag 28 november 2010 22:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Bakkal verteld een Marokkaanse mop aan Afellay.²
quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
En....
2 Momenten....
Jah...
Kan niet gebeuren...
Kan....
Kan niet.....
Raadsel....
Dat we....
Dat we qua veldspel...
Ja......
Ver onder de maat....
Ja...
Zeg het maar jongensquote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef TheGreatHooD het volgende:
En....
2 Momenten....
Jah...
Kan niet gebeuren...
Kan....
Kan niet.....
Raadsel....
Dat we....
Dat we qua veldspel...
Ja......
Ver onder de maat....
Ja...
Doen ze, 3 minuten...quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Evertjan het volgende:
ik heb liever dat ze het over Feyenoord hebben
Bewusd, bewusd.quote:Op zondag 28 november 2010 22:30 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij een Marokkaan bent.
Neequote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
7 wedstrijden is schandalig veel.²
Jawel man, hij heeft hem gebeten niet zijn been gebroken.quote:
Dat wou ik net zeggen, heeft hij last van opvliegers ofzo. Hij kijkt ook zo raarquote:
Nee.quote:Op zondag 28 november 2010 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
7 wedstrijden is schandalig veel.²
In onze kringen is het bekend dat dit voornamelijk komt door het eten van varkensvlees.quote:Op zondag 28 november 2010 22:39 schreef Paul het volgende:
[..]
Dat wou ik net zeggen, heeft hij last van opvliegers ofzo. Hij kijkt ook zo raar
het is ook Joran, undercovertquote:Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Mido lijkt daar erg op Joran van der Sloot.²
Wat voor poppetje staat er naast Pauls naam?quote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Wat voor poppetje staat er naast mijn naam?²
Ja, ik zie het. Leuk "man", een vrouw die van voetballen houdt.quote:Op zondag 28 november 2010 22:43 schreef alors het volgende:
[..]
Wat voor poppetje staat er naast mijn naam?²
Je ziet spokenquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat voor poppetje staat er naast Pauls naam?
Whut nu verandert hij 'm.
Ja Paul; deed of ie een vrouwtje was ja, maar hij is dan ook de aandachtshoer van fok.quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat voor poppetje staat er naast Pauls naam?
Whut nu verandert hij 'm.
Heeeeeeeeeeeee Jojoortje houdt ook van voetbal hoorquote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Leuk "man", een vrouw die van voetballen houdt.
Val je wel op mannen of...?²
Huh? Jojoortje is ook een verse girl?quote:Op zondag 28 november 2010 22:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeee Jojoortje houdt ook van voetbal hoor!
quote:Op zondag 28 november 2010 22:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zie het. Leuk "man", een vrouw die van voetballen houdt.
Val je wel op mannen of...?²
Die vraag is natuurlijk overbodig, ik hoop dat je dat beseft.quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zeg: 'Mido
' en je vraagt of ik een vrouw ben, ik bevestig en je vraagt of ik wel op mannen val.
²
Ja probeer je er maar uit te lullen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die vraag is natuurlijk overbodig, ik hoop dat je dat beseft.²
Wat is een verse girl?quote:Op zondag 28 november 2010 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Huh? Jojoortje is ook een verse girl?²
Wat is een romige boy?quote:Op zondag 28 november 2010 22:51 schreef alors het volgende:
[..]
Een verse girl is complementair aan een romige boy. Jeweet.
nvmquote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Vormer zie ik nog wel het Nederlands elftal halen.²
Laten we hopen van niet. Leuke club speler voor Roda. Mee niet.quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Vormer zie ik nog wel het Nederlands elftal halen.²
Nee man, wat ze bij VI al zeiden, de verdedigers stonden gewoon stil.quote:Op zondag 28 november 2010 22:52 schreef Hephaistos. het volgende:
Goal van Vormer duidelijk het mooist
Deze zin kun je ook anders lezen.quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Mourinho heeft zoveel charisma, hij mag mij wel wat geven.²
Ben jij vrouw?quote:Op zondag 28 november 2010 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Die Mourinho heeft zoveel charisma, hij mag mij wel wat geven.²
Ik miste dat stukje netquote:Op zondag 28 november 2010 22:59 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronaldo zij volgens mij:"No, fair play!"²
Jaquote:Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Was dat serieus een promo-filmpje voor het bid?![]()
Mooi toch ?quote:Op zondag 28 november 2010 23:15 schreef Evertjan het volgende:
zal wel weer een deceptie worden dat WK bid waarschijnlijk komen we niet eens door de 1e stemronde
Het is Ajax.quote:Op maandag 29 november 2010 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was weer lichtelijk studio ajaks.
Met Waterreus en Youri Mulder kan het nooit Studio Ajax zijn, deze praten alleen maar positief over Twente en PSV.quote:Op maandag 29 november 2010 00:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was weer lichtelijk studio ajaks.
YOURI MULDER?!quote:Op maandag 29 november 2010 14:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja inderdaad Jan Mulder, Hugo Borst en Youri Mulder mogen van mij blijven.Oja ook Tom van 't Hek ! De rest niet
Jammer ja, geen Hugo Borstquote:Op zondag 5 december 2010 18:37 schreef Evertjan het volgende:
vanavond Dickie advocaat alleen jammer genoeg geen hugo borst
Juist Piet.quote:Op zondag 5 december 2010 18:51 schreef HaagsPietje het volgende:
tja, dickie, jammer dat ie wel bij SV gaat zitten maar nooit bij VI.....maar ja, hij is ook niet gek natuurlijk...weet ook dat ie bij SV met fluwelen handschoentjes zal worden behandeld en het voornamelijk over voetbaltechnische zaken zal gaan
"met een driehoek of de punt naar achteren spelen? Zeg het maar.....jongens"
![]()
![]()
hopelijk gaat die kwallekop van een vGelder eens in op de provocaties van Johan, wellicht valt er dan eindelijk eens iets te lachen daar aan die tafel!
quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo Borst keert voorlopig niet terug bij studio voetbal.
Althans als het interview dat ik vandeweek las met hem klopt.
Dan gaat hij soiezo minder werk verrichten de komende maanden.
O, waarom?quote:Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hugo Borst keert voorlopig niet terug bij studio voetbal.
Althans als het interview dat ik vandeweek las met hem klopt.
Dan gaat hij soiezo minder werk verrichten de komende maanden.
Triest hè ?quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef alors het volgende:
Wehehe, dit geloof je toch bijna niet![]()
Als het niet zo sneu zou zijn dan zou ik erom lachen.
Volgens mij omdat hij het te druk heeft.quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Toad het volgende:
[..]
O, waarom?
Jammer, hij zorgt toch voor een pittig debat.
hij moet nog 15 miljoen terug verdienen van zijn scheidingquote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Dekatria het volgende:
Ik zie de touwtjes aan Ronald's handen en hoofd.
Arabische touwtjes.
quote:Op zondag 5 december 2010 22:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij moet nog 15 miljoen terug verdienen van zijn scheiding
Pakjesavond?quote:Op zondag 5 december 2010 22:48 schreef Evertjan het volgende:
het wordt met de week rustiger tijdens de uitzending
Nou ik heb ze al 2 weken lang horen blaten over dat deze wedstrijd eraan kwam.quote:Op zondag 5 december 2010 22:52 schreef Ambrosius het volgende:
Voor het eerst in heel lang dat ze het een keer over buitenlands voetbal hebben.
Zo oud is Sjek toch niet?quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Die seniele oude gek moet maar eens pleitte
Is het ooit anders geweest dan?quote:Jack: ''We gaan het uitgebreid hebben over Ajax...''
Ja ga dan lekker op AT5 zitten ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 21:46 schreef El_Bassie het volgende:
Triest hoor dat het over Ajax gaat. Eigenlijk niet normaal.
Echt niet normaal hoor. Ongelofelijk. Waar zouden ze het in godsnaam over moeten hebben?quote:Op zondag 12 december 2010 21:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja ga dan lekker op AT5 zitten ofzo.
Wie is die Sjek eigenlijk waar jullie het steeds over hebben? Iemand die veel rookt ofzo :ppquote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Smoofie het volgende:
Studio Ajax straks. Sjek kan zijn handjes niet meer uit zijn broek halen door Ajax
Rotterdamse derby, PSV resultaten Uefa cup & compo, twente wedstrijd champions league, twente-heerenveen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:49 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoor. Ongelofelijk. Waar zouden ze het in godsnaam over moeten hebben?
Laatste 5 min krijg je Eredivisie, CL en EL..quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdamse derby, PSV resultaten Uefa cup & compo, twente wedstrijd champions league, twente-heerenveen.
Ze mogen het best over Ajax hebben in cl en martin jol etc maar je weet nu al dat het daar de hele uitzending over gaat. Ook zit die lamlul van een Keje molemongool er weer.
Allemaal klein bier vergeleken bij het Ajaxgerelateerde nieuws deze week.quote:Op zondag 12 december 2010 21:56 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rotterdamse derby, PSV resultaten Uefa cup & compo, twente wedstrijd champions league, twente-heerenveen.
Ze mogen het best over Ajax hebben in cl en martin jol etc maar je weet nu al dat het daar de hele uitzending over gaat. Ook zit die lamlul van een Keje molemongool er weer.
Deze week wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:02 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Allemaal klein bier vergeleken bij het Ajaxgerelateerde nieuws deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |