Helaas pindakaas! Ook dan ben je 9 van de 10 keer "de lul"quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Djahani het volgende:
Als het niet vanuit een winkel wordt verzonden is de kans dat het pakketje opengemaakt wordt al helemaal klein.
Wie stuurt er nou een opengemaakte camera als cadeau?quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Djahani het volgende:
Als je zelf het doosje niet wilt hebben kan hij hem verpakken zoals een echte amateur dat zou doen en dan kan je zeggen dat het een cadeau is. Als het niet vanuit een winkel wordt verzonden is de kans dat het pakketje opengemaakt wordt al helemaal klein.
Of maak er een aantal flinke krassen op zodat er gebruikssporen op zitten en vermeld bij controle dat je het vergeten was tijdens je laatste bezoek aan hem in de USA.quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef Djahani het volgende:
Als je zelf het doosje niet wilt hebben kan hij hem verpakken zoals een echte amateur dat zou doen en dan kan je zeggen dat het een cadeau is. Als het niet vanuit een winkel wordt verzonden is de kans dat het pakketje opengemaakt wordt al helemaal klein.
Klinkt nog als een idee maar is weer sonde van de krassen... van de andere kant, het ding is niet voor de sier maar voor de functie dusja.quote:Op zondag 21 november 2010 23:43 schreef Hiya het volgende:
[..]
Of maak er een aantal flinke krassen op zodat er gebruikssporen op zitten en vermeld bij controle dat je het vergeten was tijdens je laatste bezoek aan hem in de USA.
hoe kom je er nou bij dat vrijwel alles geopend wordt? ligt er natuurlijk ook aan hoe het verzonden wordt! Als je het risico aan durft om het first class international te laten verzenden (niet verzekerd, geen tracking) met een lage waarde erop en niet in de originele verpakking, heb je grote kans dat het er gewoon zo doorheen komt hoor... alhoewel, misschien is het anders met camera's enzo, die zien ze natuurlijk meteen op de scanners...quote:Op zondag 21 november 2010 22:37 schreef RacerDKB het volgende:
VS -> Europa is erg streng en veel wordt gecontroleerd. Met veel bedoel ik vrijwel alles.
Je zult dus invoerkosten en belasting moeten betalen.
De vuistregel is dat $1 = ¤1, dus als je iets van $299 koopt, dat is dus ongeveer ¤218, het met alle invoerkosten en belastingen etc. op ¤299 uitkomt.
Punt is, wat TS ook al aanhaalde, dat als die vriend van hem dat op het pakje zet, hij een misdrijf begaat. En ik kan me voorstellen dat die vriend daar niet bepaald zin in heeft.quote:Op maandag 22 november 2010 14:39 schreef RacerDKB het volgende:
Kan er niet op worden gezet ''Broken, sent for repair''
Als ie 200 euro kostte was ik al klaar geweest maar helaas kost het 350 euro in nl, met een geschikt (class 6) sd kaartje van 16gb tegen de 450 euro.. Dan maakt amerika het wel aantrekkelijk hoor, zeker als je scholier bentquote:Op maandag 22 november 2010 17:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat een moeite voor een Camera van nog geen 200 Euro
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |