Waarom dan? Omdat de drempel dan te hoog wordt om in het echt af te spreken?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Datingsite is niks voor mij. Ik bezoek soms wel eens wat chatboxen. En probeer ik hun msn te krijgen en vaak lukt dat ook.
Grappig en zelfverzekerd zijn is de sleutel tot succes. En vooral niet opdringerig zijn.
Hoe is het met je?quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat de drempel dan te hoog wordt om in het echt af te spreken?
quote:
Is wel gezellig hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]Kut, ik ga van studie veranderen en dat is een hoop gezeik.
Vandaar dat ik nogal actief ben op het forum, tijdelijk geen colleges/uni...
Nou ik stop iig met sociologie, maar ik moet nog goed nadenken over een nieuwe studie.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is wel gezellig hoor.![]()
Welke switch ga je maken?
Fixed.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik stop iig met sociologie, maar ik moet nog goed nadenken over een nieuwe studie.
of je doet zoals sato van 'welcome to the nhk' (de beste anime ooit)quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ik stop iig met sociologie, maar ik moet nog goed nadenken over een nieuwe studie.
En het feit dat ik gewoon weinig vrouwen tegenkom om te 'oefenen'.quote:Negatieve gedachtes uitschakelen, lef tonen, initiatief nemen, actief opstellen, over je verlegenheid heen stappen.
Je moet zelfverzekerd en relaxt proberen over te komen.
Denk dat dit het hele probleem was, veel jaar geleden was ik net zo'n ramp als de gemiddelde falende gast hier. Echter ik ben erg verandert, alleen ontmoet ik nu nagenoeg nooit meer iemand.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef OngeschiktX het volgende:
Heb alles gelezen, alleen niet zo veel tijd om uitgebreid te reageren. Richard, ik word niet echt veel ouder of jonger geschat geloof ik, uiterlijk klopt aardig met m'n leeftijd denk ik zo. Fitnessen doe ik al, kleding is ook niet heel slecht denk ik. Het is voornamelijk dit wat fout gaat:
[..]
En het feit dat ik gewoon weinig vrouwen tegenkom om te 'oefenen'.
quote:
De trein is een goede plaats.quote:Op dinsdag 23 november 2010 23:38 schreef OngeschiktX het volgende:
En het feit dat ik gewoon weinig vrouwen tegenkom om te 'oefenen'.
en eh . . . als het target al een relatie heeft geeft ze ook haar contact info af denk je?quote:Op woensdag 24 november 2010 02:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De trein is een goede plaats.
Als-ie komt aanrollen, check jij (vanaf het perron) al de dames, en dan met name degene waarnaast je gaat zitten.
Daarna geef je het even tijd en laat je haar lachen. En dan nog eens.
Wees assertief bij het afscheid: scoor e-mail-adres dan wel telefoonnummer. Ofzo.
Verder: zet tijdens je 'jacht' het doel (voor zover dat er is) uit je hoofd!
Stap voor stap - dan kom je er wel.
Geen idee. Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 02:34 schreef Outlined het volgende:
en eh . . . als het target al een relatie heeft geeft ze ook haar contact info af denk je?
Dat zou bij mij dus echt niet werken. Ik heb daar tijdens een treinreis helemaal geen zin in.quote:Op woensdag 24 november 2010 02:30 schreef Kopiko het volgende:
[..]
De trein is een goede plaats.
Als-ie komt aanrollen, check jij (vanaf het perron) al de dames, en dan met name degene waarnaast je gaat zitten.
Daarna geef je het even tijd en laat je haar lachen. En dan nog eens.
Wees assertief bij het afscheid: scoor e-mail-adres dan wel telefoonnummer. Ofzo.
Verder: zet tijdens je 'jacht' het doel (voor zover dat er is) uit je hoofd!
Stap voor stap - dan kom je er wel.
Inderdaad, score!quote:Op woensdag 24 november 2010 12:11 schreef Daboy het volgende:
Er is maar één oplossing:
Vakantie naar Thailand / Filipijnen... alleen wel goed kijken of het geen mannetje is.
quote:Op woensdag 24 november 2010 12:21 schreef Mellow_Yellow het volgende:
Een dating site is echt wel een goede oplossing. Waarom is het niks voor jou? Het kan echt werken! Ik ken mijn vriendin ook via een datingsite en we zijn nu 2,5 jaar samen. Ik had er ook een vreemd gevoel bij maar zo gek is het eigenlijk helemaal niet. Zodra je eenmaal samen op date gaat ben je alweer vergeten dat je elkaar via internet kent. Dan ben je gewoon face to face aan het daten. Er zitten ook echt niet alleen maar lelijke desperate mensen op ofzo. Ik ken mensen die 'in het echt' genoeg succes hebben maar toch ook af en toe eens dates hebben via een dating site. Mensen vinden het vaak gewoon handig. Mocht je het toch gaan proberen kan ik je wel de tip geven om niet te lang te blijven hangen in mailgesprekken maar om als het lijkt te klikken gewoon eens in het echt af te spreken. Gewoon een keer wat drinken in een cafe ofzo, als het dan niks is ben je na een paar uurtjes klaar en kun je verder zoeken.
Serieus, gewoon proberen! Wat heb je te verliezen, en hoeveel heb je wel niet te winnen? Ik had precies dezelfde zorgen als jij en nu kan ik me er niets mee bij voorstellen dat ik ooit single was. Voor mij was het de uitkomst dus waarom voor jou niet.
En je moet niet denken in termen als '50% kans' enzo. Op die manier geef je jezelf de illusie dat je er geen controle over hebt. Dat heb je wel! En als je aan jezelf twijfelt: kijk eens rond naar al die lelijke, onaardige en domme mensen die allemaal een relatie hebben! Als zij het kunnen, kan jij het zeker!
Hoe dan ook, veel succes!
Ik ben als ik in de trein zit sowieso meestal niet in een opperbeste stemming als dat ding stampevol zit.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat zou bij mij dus echt niet werken. Ik heb daar tijdens een treinreis helemaal geen zin in.
Dat ook nog eens ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 13:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik ben als ik in de trein zit sowieso meestal niet in een opperbeste stemming als dat ding stampevol zit.
Sowieso zou ik niet aan een onbekende mij gegevens geven.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zou bij mij dus echt niet werken. Ik heb daar tijdens een treinreis helemaal geen zin in.
Alsof het leven alleen maar om relaties draait. Ik heb ook nooit een relatie gehad, maar ik weiger om me daardoor klote te voelen. Sowieso zou ik geen goede relatiemateriaal zijn, maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:15 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Niet zozeer maagd blijven is het probleem... Maar altijd alleen blijven je hele leven en uiteindelijk eenzaam en alleen sterven. Altijd het gevoel hebben dat er iets mis is met je. Ik vind het behoorlijk wreed dat geen enkele vrouw bestaat die je ziet zitten als je jong bent. Dat je genegeerd wordt door ze alsof je niet bestaat.
Ik ben mede hierdoor mijn levenslust verloren en daardoor ook impotent geworden.
ik leef vooral omdat het moet en ben nauwelijks in staat nog positief te denken.
Ben wel erg blij met de hulp hier van sommige mensen zoals Strawberry.
Ja, wel grotendeels.quote:Op woensdag 24 november 2010 17:52 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Alsof het leven alleen maar om relaties draait. Ik heb ook nooit een relatie gehad, maar ik weiger om me daardoor klote te voelen. Sowieso zou ik geen goede relatiemateriaal zijn, maar dat is weer een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |