Waardigheid bij 1e keer.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
En iedereen neukt voor het plezier, ook niks om je voor te schamen. Waarom je dus krampachtig bij een prostituee, of zelfs bij iemand die ontmaagd is door een prostituee vandaan blijft is me een raadsel.
Zo bedoelde ik het niet hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
En iedereen neukt voor het plezier, ook niks om je voor te schamen. Waarom je dus krampachtig bij een prostituee, of zelfs bij iemand die ontmaagd is door een prostituee vandaan blijft is me een raadsel.
quote:Op maandag 22 november 2010 21:35 schreef mranon het volgende:
[..]
Ja ik maak mij daar dus niet zo druk om, als ik een leuk meisje leer kennen en dat wordt alleen niks omdat ik nog maagd ben vind ik haar gewoon triest. Dat je geen one night stand wilt met een maagd kan ik me dan wel weer voorstellen.
Dat nam je toch niet serieus hè....quote:Op maandag 22 november 2010 22:38 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
huh wat!
vertel
edit:
was het zon dikke negerin op de wallen?
die zijn altijd zo aggresief met 'klantjes' werven, dat is echt niet normaal idd.
ik heb altijd nog maar net genoeg lef gehad om er op tijd weg te geraken als ze zo tegen me begonnen te doen. daar heb ik nog net genoeg eigenwaarde voor
waarom kans zo klein is om na je 24ste nog ontmaagd te worden ,is omdat je dan al x aantal jaren heb 'gefaald' en de kans klein is dat het dan in de jaren erna 'wel lukt' ook niet groot is.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
(anon? /b/ ganger?dan snap ik waarom je maagd bent haha...nee hoor, grapje
)
Jij moet gewoon je kop houden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:44 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waarom kans zo klein is om na je 24ste nog ontmaagd te worden ,is omdat je dan al x aantal jaren heb 'gefaald' en de kans klein is dat het dan in de jaren erna 'wel lukt' ook niet groot is.
of omdat er echt iets mis met je is
ik ben op me 19de naar een hoertje gegaan, omdat ik hier op me 19de al wat op vooruit liep omdat ik al wist dat het nooit wat zou worden.
MR anon .
hello /b/rother
ejn waarom? als het niet door de hoeren was, was ik ook nog maagd geweest.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij moet gewoon je kop houden.
Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf en er is iets mis met je, maar je wil geen hulp zoeken.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ejn waarom? als het niet door de hoeren was, was ik ook nog maagd geweest.
op na een keer dat ik niet hoefde te betalen, maar alsnog had ik haar dan nooit ontmoet
ik voel me nu wel weer wat anders hoor.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf.
whut?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
(anon? /b/ ganger?dan snap ik waarom je maagd bent haha...nee hoor, grapje
)
Je hebt wel door dat je al maanden roept dat het beter gaat hè?quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik voel me nu wel weer wat anders hoor.
misschien dat als ik minder 'afkeer' tegen players krijg, en ietsjes zelf wat pua materiaal en ander advies wat ik heb gekregen voor 'een leuk sociaal leven' doe. dat het allemaal goedkomt.
zijn plannen/ideeen, maar er is hoop dat ik het niet 'blijf verpesten'(en dat is natuurlijk trouwens nooit me plan geweest :S:S:S:S)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof me, je wil daar niet heen.![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ik denk dat jij de nieuwe boxxy kunt wordn. maak eens een vidje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geloof me, je wil daar niet heen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Dat is een belediging.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:56 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat jij de nieuwe boxxy kunt wordn. maak eens een vidje.
ik heb ook geen hulp nodig.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat jij niet bent als TS. Jij verpest het voor jezelf en er is iets mis met je, maar je wil geen hulp zoeken.
Het ligt ook aan jezelf, maar jij kan het niet oplossen blijkt wel.quote:Op dinsdag 23 november 2010 00:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb ook geen hulp nodig.
ik moet gewoon eventjes naar uni gaan, en doorgaan zoals ik me vwo ook nog heb kunnen afmaken.
dat is alleen nu een beetje moeilijk om mee te beginnen omdat ik al 4 jaar beetje angstig binnen zit te zitten enzo(grotendeels, niet altijd)
maar ik heb geen hulp nodig, het licht allemaal aan mezelf.
omdat ik heel goed 'normaal' kan lijken, en goed kan liegenquote:Op dinsdag 23 november 2010 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het ligt ook aan jezelf, maar jij kan het niet oplossen blijkt wel.
Al snap ik niet dat je ouders zich niet meer met je bemoeien nadat alles uitkwam.
m.a.w. je hebt een te groot ego om eerlijk te zijn tegen je ouders, das best zielig..quote:Op dinsdag 23 november 2010 01:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
omdat ik heel goed 'normaal' kan lijken, en goed kan liegen
edit: goed genoeg kan liegen tegen me goedgelovige ouders
en zielig doen en faal toegeven aan ouders is irritant. daar schaam ik me voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |