quote:Op zondag 21 november 2010 22:16 schreef captainkid het volgende:
Ga naar de hoeren.
Heb je die onzin ook weer achter de rug.
Als je stelselmatig gepest wordt is daar vaak wel een reden voor.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:22 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Mijn ervaring is (helaas) dat pestkoppen geen reden hoeven te hebben om je uit te lachen.
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrentquote:Op donderdag 25 november 2010 12:26 schreef speknek het volgende:
Ik denk dat naar de hoeren gaan ook niet zou helpen om 'de druk van de ketel' te halen, immers zit de druk nog steeds op de ketel om een normale relatie aan te gaan en seks te hebben met iemand die iets anders verwacht dan een groen briefje. Ik bedoelde meer dat hij zichzelf in de statistische groep zag die als maagd ging sterven.
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mwah even naar de hoertjes kan hem wel helpen. hij is 24, en zo voorkom je dat de eerste de beste meid waarmee ie in de koffer duikt meteen giechelend zijn zolderkamer uitrent.
Zelfbescherming.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:52 schreef RabbitHeart het volgende:
[..]
Ik studeer nu informatica en daar lopen ook van die types rond dus. Niemand die ze uitlacht overigens, iedereen word in zijn/haar waarde gelaten. Er lijken wel twee van dat soort types te bestaan: de superonzekere en de superarrogante (wat misschien ook onzekerheid is).
quote:Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
naar links links rechts rechts auw verkeerde gat!quote:Op donderdag 25 november 2010 13:10 schreef Outlined het volgende:
[..]
hoezo, heel moeilijk is het niet, condoom om doen en raggen.
0 ervaring?quote:Op donderdag 25 november 2010 01:00 schreef Quarant het volgende:
Wat een gezeur zeg, ben ook 24 en ik zit ook niet in de piepzak![]()
Antidepressiva is verslavend en heeft ook bepaalde bijwerkingen....quote:Op woensdag 24 november 2010 23:47 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Als je dit topic leest is het toch niet zomaar
Denk je niet dat ze dat merkt?quote:Op donderdag 25 november 2010 13:16 schreef Outlined het volgende:
ach, geen ervaring, dat zeg je natuurlijk niet tegen haar. Dus waar gaat deze hele discussie over.
Ze hoeft het zeker niet te merken, bij mijn eerste keer merkte ze het ook niet en ze was best verbaasd toen het later alsnog ter sprake kan. Zo moeilijk is het ook niet. als je zenuwachtig bent misschien wel maar gewoon een beetje improviseren wat verschillende dingen uitproberen naar haar reactie kijken, kijken wat zij lekker vind. en dan hoeft ze het niet echt niet te merken.quote:Op donderdag 25 november 2010 13:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk je niet dat ze dat merkt?
Tegelijkertijd, wat boeit het. Blijft een goede oefening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |