nou niet meer hoor! kreeg vandaag opmerkingen van tennisters dat ik een buikje heb gekregenquote:
en nu heb ik weer trek.quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wil je een hapje van mij? ik ben maar een animeermeisje
Misschien behoefte aan eiwitten?quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef z80 het volgende:
[..]
en nu heb ik weer trek.
vandaag ook al bij een "prop je vol buffet" gegeten.
maar bij het zien van sushi spontaan weer zin in eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
moddervetquote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, je lijkt idd wat voller op de foto's FF
quote:Op zondag 21 november 2010 21:19 schreef FutureFairytale het volgende:
nog meer kleding van gisteren![]()
Hou eens op, ik word jaloers!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
niet op die oostenrijkse jurkjes toch?quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hou eens op, ik word jaloers!
Sun is jaloers op die spieren, zodat je een hele avond kunt dansen!quote:
nee joh! Zie je die pens niet dan??quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Sun is jaloers op die spieren, zodat je een hele avond kunt dansen!
Op je spieren!quote:Op zondag 21 november 2010 21:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet op die oostenrijkse jurkjes toch?
Die heb ik ook, daar ben ik niet jaloers op.quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee joh! Zie je die pens niet dan??![]()
Ik ook, blijven proberen liefie!quote:Op zondag 21 november 2010 21:25 schreef Aphrodyte het volgende:
Leuke TT, ik krijg nauwelijks iets naar binnen sinds gister
na die kilo's vlees en vis? denk het niet.quote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Misschien behoefte aan eiwitten?
Misschien heb je wel behoefte aan suiker. Dat heb ik soms na het trainen. En dan is het niet slecht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
na die kilo's vlees en vis? denk het niet.
het is meer trek in iets te knagen, maakt niet zo heel veel uit wat.
maar ik hou me in.
het stoofvlees voor morgen nog niet aangesneden (is wel klaar/gaar), en kan mezelf nog bedwingen om niet aan het drop of bonbons (nadeel van bezoek te krijgen, een aangebroken doos over te houden) te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |