Jawel want ik vind meisjeskleertjes vaak weer te truttelig en rozequote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef geen cadeautje te verwachten?
quote:
Ik zou roze echt proberen te vermijden maar dat is nog best lastig volgens mij.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel want ik vind meisjeskleertjes vaak weer te truttelig en roze
Je weet toch dat hij de Loveless detector aan heeft staan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was NET zo blij dat je er niet was
Kennelijkquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij de Loveless detector aan heeft staan?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was er wel, ik zei gewoon niks.
Rammelaarheb je toch een link tussen DA zijn en moederschap
Van die laatste 2 hou ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Bier.
Tieten.
Schieten.
Helicopters.
Zo. Voor Ll.
Ik gooide die eerste drie samen in google en kreeg ditquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Bier.
Tieten.
Schieten.
Helicopters.
Zo. Voor Ll.
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van die laatste 2 hou ik ook
En jij zei toch net dat Ll mee was naar die chick flick?
Ja ondanks dat er dus geen eind aan zit? Ik wilde maar wachten tot deel twee en ze dan achter elkaar kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Bamba het volgende:
Tombo:
We zijn gisteren naar Harry Potter geweest en hij was erg gaaf
Pics van je pronte helicoptersquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Bier.
Tieten.
Schieten.
Helicopters.
Zo. Voor Ll.
Hoe kom je erbij die woorden in Google te gooien?quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gooide die eerste drie samen in google en kreeg dit![]()
[ afbeelding ]
In zn spijkerbroek?quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Ll was ons overal gevolgd hoor, al waren we naar de Sound of Music, hij mocht tussen ons in zitten
Ik wilde een geil plaatje voor Ll opduikelen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij die woorden in Google te gooien?
Ja want die heb jij nog nooit gezienquote:
Ja, maar ik heb de boeken gelezen, dus weet niet of het dan minder irritant het " open einde" in dit deel is. Het is wel de eerste Potter film die eindelijk goed het boek volgtquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ondanks dat er dus geen eind aan zit? Ik wilde maar wachten tot deel twee en ze dan achter elkaar kijken.
quote:
Ja, zelfs bij foto's van boven blijf jij kuisquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want die heb jij nog nooit gezien
(De geklede versie uiteraard, lieve meelezers)
Ja, puur schattigquote:
Je kent me, de kuisheid zelvequote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, zelfs bij foto's van boven blijf jij kuis
Dat werd ook tijdquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de boeken gelezen, dus weet niet of het dan minder irritant het " open einde" in dit deel is. Het is wel de eerste Potter film die eindelijk goed het boek volgt. Ik vind het een aanrader! Alhoewel m'n viend ' m maar saai vond, maar dat is het eerste gedeelte van het boek ook
.
Jaaaaaaaaa, badkuis was alleen maar schuimquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Ik heb vandaag een stuk of 15 kinderen gezien, was wel weer genoeg voor een poosje.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Eén baby pigeon voor APK![]()
En niet weer je peuk uit het raam van de trein gooien ter hoogte van Utrecht!
[ afbeelding ]
Euh Ing doe es wat aan signaalontvangst?quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En jij? Hoe sta jij tegenover het krijgen van een kindje?
Het leven als samenwonert in een notendopquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dames, heren, en Tombo...
Ik gaat weer campingzender kijken dus converseer vooral verder over zwangerschappen en de blijvende gevolgen daar van
Oh die foto was ik alweer vergetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, badkuis was alleen maar schuim
Moet daar niet even een foto van een ovenschotel bij?quote:HOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIII APK!
Mooi, doei!quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat weer campingzender kijken dus converseer vooral verder over zwangerschappen en de blijvende gevolgen daar van
Ik vond het iedere keer weer een teleurstelling om te zien hoe het verfilmd werd, maar deze hebben ze echt heel goed gedaan vind ik!quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
De boeken heb ik nog wel allemaal gelezen ( en uiteindelijk toch maar weer verkocht ) maar bij de films van HP ben ik heel snel afgehaakt!
Euh spreek voor jezelf Ing!quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het leven als samenwonert in een notendop
Zeker niet in mijn eentje en mocht er binnen een paar jaar nog een vent op mijn pad komen dan zal ik ook geen overhaaste beslissingen nemen. Ik ga er gewoon niet van rammelen op dit moment.quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En jij? Hoe sta jij tegenover het krijgen van een kindje?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Voor wie er een kind wil, ik pas komende zaterdag de hele dag op [b]een uniek exemplaar[/b], gratisch af te halen !
Waarom val ik niet onder de dames?quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Vertel.....lijkt me heel bijzonderquote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb vandaag een Darth Vader baby gezien!(
)
Nou als ze lief was dan viel dat oppassen ook nog wel mee toch?quote:
Ik bedoelde een *lief* kind, zoals Herman Finkers altijd bedoeldequote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als ze lief was dan viel dat oppassen ook nog wel mee toch?
![]()
Het zal wel mee vallen, het ergste vind ik dat ze al om half 8 gedumpt wordt, op zaterdag
quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedoelde een *lief* kind, zoals Herman Finkers altijd bedoelde
(Lelijk, dus)
Oh ik weet niet of ze lelijk is, volgens mij wel, zelfs de ouders zeiden dat nadat ze geboren werd, maar je went er aan, na zoveel jaarquote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
(Lelijk, dus)
Nou, dit:quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Strega het volgende:
[..]
Vertel.....lijkt me heel bijzonder![]()
én een helmpje.quote:Op zondag 21 november 2010 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
(Lelijk, dus)
Wil je onder de heren vallen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom val ik niet onder de dames?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dit:
[..]
én een helmpje.
Wat aan de achterkant recht afliep en toen moest ik echt aan Darth Vader denken.
Nee, maar ik val onder beide nietquote:
Hoe lang moet je nog?quote:
Jij kreeg ze liever door een ander gat?quote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind babies alleen mooi als ze donker haar hebben.
Zusje en ik waren eerst ook gruwelijk lelijk met heul dun witblond haar en een enorrrrm hoofd.
Zusje was al blij dat ze op de echo konden zien dan de hoofdomtrek net iets onder het gemiddelde was ivm anatomisch niet verantwoord geboortekanaal.
Echt, waarom de natuur nou weer heeft bepaald dat een kind nou weer net daar door moet
Neehee, door een daarvoor aangelegd en vooral passend gangetje.quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij kreeg ze liever door een ander gat?
Ah nou dat kan bijna overal behalve hier op bestelling tochquote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, door een daarvoor aangelegd en vooral passend gangetje.
Ja precies. Luikje open, baby er uit, luikje dicht.quote:Op zondag 21 november 2010 21:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Neehee, door een daarvoor aangelegd en vooral passend gangetje.
Ik dacht vroeger altijd dat de navel een deurtje zou worden waar m'n zusje achter zou zittenquote:Op zondag 21 november 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja precies. Luikje open, baby er uit, luikje dicht.
Oprotten met al dat gepuf en onsmakelijk gedoe
Wat voor helmpje?quote:Op zondag 21 november 2010 21:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dit:
[..]
én een helmpje.
Wat aan de achterkant recht afliep en toen moest ik echt aan Darth Vader denken.
Oh ja, me snap now.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo'n ding wat ze opkrijgen als het kind te vaak op dezelfde kant slaapt, dan krijgt hoofd een rare vorm en dat moet zo'n helmpje weer tegengaan.
Eet smakelijkquote:
Nog 45 minuten ongeveer, niet via Utrechtquote:Op zondag 21 november 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
Hoe lang moet je nog?
En zitten er vervelende mensen om je heen of valt het mee?
quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Een vriendin van mij kreeg haar eerste kind en dat kind was zodanig lelijk dat ik me er zelfs niet op z'n Finkers uit wist te redden.
Ze zei dat het nog wel bij zou trekken
Ja dat. Zo ongeveer want dat was blijkbaar niet helemaal de oorzaak of zo. Maar het kind had geen last van het helmpje, dat was wel fijn. En haar andere lieve kinderen zijn later ook mooi opgedroogd dus ik heb nog hoop.quote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo'n ding wat ze opkrijgen als het kind te vaak op dezelfde kant slaapt, dan krijgt hoofd een rare vorm en dat moet zo'n helmpje weer tegengaan.
En?quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Een vriendin van mij kreeg haar eerste kind en dat kind was zodanig lelijk dat ik me er zelfs niet op z'n Finkers uit wist te redden.
Ja, en tegenwoordig moeten de kinderen op hun rug slapen, zodat het veel sneller vervormd wordtquote:Op zondag 21 november 2010 21:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zie je een man (Oké, een oude met een muts op, maar toch...), ga je hem slaan.quote:
Dat is ook iedere zoveel jaar anders, vriendin legt haar kindje gewoon steeds anders en dat gaat prima.quote:Op zondag 21 november 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en tegenwoordig moeten de kinderen op hun rug slapen, zodat het veel sneller vervormd wordt
Ze hebben vaak maar heel even last ervan iddquote:Op zondag 21 november 2010 21:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja dat. Zo ongeveer want dat was blijkbaar niet helemaal de oorzaak of zo. Maar het kind had geen last van het helmpje, dat was wel fijn. En haar andere lieve kinderen zijn later ook mooi opgedroogd dus ik heb nog hoop.
Dat zei je vorige week alquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
Terug![]()
Petah gaat weer zo'n onwijs langdradige uitzending houden omdat hij 1 zaak over 3 uitzendingen uitsmeert tegenwoordig.
Net hadtie 't al over 'steet of die art' politiewagens...
Een gesmolten E.T.quote:Op zondag 21 november 2010 21:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ja maar ik was t ff vergetenquote:
Dat is waar, maar nu is idd de trend om op de rug te leggen (en dat scheelde 60 wiegedoodkindjes per jaar in Nederland schijntquote:Op zondag 21 november 2010 21:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat is ook iedere zoveel jaar anders, vriendin legt haar kindje gewoon steeds anders en dat gaat prima.
note to self; nooit foto's van mijn baby aan Ll laten zienquote:
Dat mag nietquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:35 schreef APK het volgende:
"De batterij van je telefoon, is die oplaadbaar?"![]()
Samen met zijn zus?quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huisbezoekje bij de 'actrice' ?
Noem jij mijn moeder nou een hoer?quote:Op zondag 21 november 2010 21:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huisbezoekje bij de 'actrice' ?
Je moet altijd iemand mee om te keurenquote:
Hoezo, is die actrice van je een hoer?quote:
Beetje welquote:Op zondag 21 november 2010 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoezo, is die actrice van je een hoer?
Het is tenenkrommend slechtquote:
quote:
Ah, tegels is dan een eitje.quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er vandaag achter gekomen dat ik retestrak zeil kan leggen
Wanneer kom je langs?quote:Op zondag 21 november 2010 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben er vandaag achter gekomen dat ik retestrak zeil kan leggen
Nice try Tombo, nice try.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik dacht laatst; ik moet misschien maar eens leren alcohol drinken, maar ik heb nu een glas wijn op (en laatst had ik wel eens 2 glazen op 1 avond op), maar ik zit nu wel een beetje van: "oeh..."
Dus als ik straks raar doe komt het daardoor
Nog 2 er in en dan naar de plaatselijke kroegquote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Okee, ik dacht laatst; ik moet misschien maar eens leren alcohol drinken, maar ik heb nu een glas wijn op (en laatst had ik wel eens 2 glazen op 1 avond op), maar ik zit nu wel een beetje van: "oeh..."
Wij moeten een keer een avond samen zuipen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
tegels leggen is inderdaad een eitje, zou het niet eens erg vindenquote:Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ah, tegels is dan een eitje.
Je wordt morgenochtend 0730 in Het Hoge Noorden verwacht
Nee, dan moet ik op de feits en ik haat fietsenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog 2 er in en dan naar de plaatselijke kroeg
Ik durf dat dus niet zo goed bij mensen hequote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij moeten een keer een avond samen zuipen.
Elk twee wijntjes en we zijn zo dronken als een tor
Dan neem je de taxi héén. Terug hoeft nietquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik op de feits en ik haat fietsen
*kuch29decemberkuch*quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Saaiquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf dat dus niet zo goed bij mensen he
Bang dat ik raar doe, doe het liever alleen
*wijst*quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik op de feits en ik haat fietsen
Hoe ga ik terug dan?quote:Op zondag 21 november 2010 21:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan neem je de taxi héén. Terug hoeft niet
Oh, das leukquote:
Nou ja, als jij ook lam wordt van niks, primaquote:
Noes, das een typfoutquote:
Dat zei ik ook altijd, maar omdat ik al sneu werd van champagne dacht ik "ik ga eens oefenen"quote:
Daarom wilde ik samen met jou oefenenquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd, maar omdat ik al sneu werd van champagne dacht ik "ik ga eens oefenen"
quote:Op zondag 21 november 2010 21:48 schreef tombolafan het volgende:
Oh okee, als jij echt net zo erg bentquote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom wilde ik samen met jou oefenen
Dat zegt mn beste vriendin ook altijd over mijquote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik word nog net niet dronken van een kersenbonbon
Twee slokken dropshot.quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kan beamen dat Greys en drank meestal ook na 2 borrels ophoudt.
Jij filmtquote:
Dat zou ik nooit doen!quote:Op zondag 21 november 2010 21:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je minnaar voor vannacht zet je (/jullie) af. Alles opgelost, slotje
Ik heb het nu ook echt warmquote:Op zondag 21 november 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Twee slokken dropshot.
*Poeh, heet!*
*fles wegzet*
Eh, nee, ik doelde op dat "jullie"quote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jij blijft meteen bij hem slapen?
Heb vrijdag malibu met heel veel ijs en flugel op, dat was ook goed te drinkenquote:Op zondag 21 november 2010 21:56 schreef Greys het volgende:
Het enige dat ik wel aardig kan hebben is rode wodka met redbull.
De redbull heft de alcohol een beetje op
quote:
En wat is er dan mis met 29 december?quote:Op zondag 21 november 2010 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom wilde ik samen met jou oefenen
Safari?_O-quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat is er dan mis met 29 december?![]()
Daar sta ik gaarne een deel van mijn fles safari voor af.
29 decemberquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Safari met jus tomboquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Safari?_O-
Dit komt al van simpele wijn
Goed oefenen dus. Je hebt nog een maand.quote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Safari?_O-
Zal ik nog maar een glas nemen dan?quote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed oefenen dus. Je hebt nog een maand.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zal ik nog maar een glas nemen dan?Wijn valt vaak verkeerder dan van die verdunde dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
We gaan allemaal raar doen, Cat gaat de rest van de fles Safari leegmaken en eerst ga ik haar maoams voerenquote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik durf dat dus niet zo goed bij mensen he
Bang dat ik raar doe, doe het liever alleen
Ik drink altijd wijn en dat gaat prima, maar als ik niets gegeten heb lig ik na 1 wijntje onder de tafelquote:Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Safari?_O-
Ik ga met greys in het bed dan hoorquote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We gaan allemaal raar doen, Cat gaat de rest van de fles Safari leegmaken en eerst ga ik haar maoams voeren
Zo heb ik het ook geleerd.quote:Op zondag 21 november 2010 22:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Safari met jus tomboen heul veul ijs
Oh wacht, ik heb wel wat gegeten maar weinig, en niet gelunchtquote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik drink altijd wijn en dat gaat prima, maar als ik niets gegeten heb lig ik na 1 wijntje onder de tafel
En Cat onder het afdakjequote:Op zondag 21 november 2010 22:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga met greys in het bed dan hoor
quote:Op zondag 21 november 2010 22:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We gaan allemaal raar doen, Cat gaat de rest van de fles Safari leegmaken en eerst ga ik haar maoams voeren
quote:
BessenSju, 2 muntjes in de discotheekquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook geleerd.![]()
![]()
Of Coebergh met seven-up. Heel lekker, zoet, alcoholisch en verry nineties.
Ik ben blijven steken daarquote:Op zondag 21 november 2010 22:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zo heb ik het ook geleerd.![]()
![]()
Of Coebergh met seven-up. Heel lekker, zoet, alcoholisch en verry nineties.
Bessenquote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BessenSju, 2 muntjes in de discotheek
Malibu ananassapquote:
2 muntjes... those were the days.quote:Op zondag 21 november 2010 22:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
BessenSju, 2 muntjes in de discotheek
Ja nu minimaal 6 euro als het geen negen isquote:
Verradelijk lekker.quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja nu minimaal 6 euro als het geen negen is
Boswandeling
Mijn eerste keer dronken was van P.A.quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Iemand ooit afwasmiddel gedronken?![]()
Pisang Ambon met bier. Het smaakt net zo goor als de naam doet vermoeden en ziet niet uit.
DRONK JIJ AL OP JE VIJFTIENDE??quote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn eerste keer dronken was van P.A.
2 dagen ziek geweest en daarna nooit meer gedronken.
En ik hoef het nog steeds niet na...euhm...16 jaar
En dat voor een provenciaaltjequote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DRONK JIJ AL OP JE VIJFTIENDE??![]()
![]()
En dat heb ik met Coebergh![]()
zo van over mn nek gegaan ooit, alles zag rood
Van boswandeling echt?quote:Op zondag 21 november 2010 22:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Verradelijk lekker.
Kotsen gegarandeerd
Dat heb je met die durrepse dames, met 15e zopen ze en nuquote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Ew!quote:Op zondag 21 november 2010 22:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
been there, done thatquote:Op zondag 21 november 2010 22:07 schreef Cat22 het volgende:
Iemand ooit afwasmiddel gedronken?![]()
Pisang Ambon met bier. Het smaakt net zo goor als de naam doet vermoeden en ziet niet uit.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dat voor een provenciaaltje![]()
Bij mij was alles mintgroen; inclusief m'n witte vloerbedekking en meneer I.
quote:
Jij kent het?quote:
Dat het nog bestaat!quote:
Bij de hema hebben ze anders een uiterst toffe babymeisjeslijn. Best stoer en kleurrijk. Voor jongens ook. Komende week druk met de nieuwe kamer van de kleine meid en met schilderwerk van allerlei aard. Naast het werk dan.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel want ik vind meisjeskleertjes vaak weer te truttelig en roze
Mijn ouders vonden het ook hilarisch.quote:Op zondag 21 november 2010 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb ooit wel twee keer achter elkaar gourmet gehad.
Feestje toen mijn ouders weg waren, toen die thuis kwamen mocht ik van hen al niet meer meehelpen de breekbare waar op te ruimen. De dag erna lagen we allemaal krom: zij van het lachen, ik boven de toiletpot.
Alsof jullie toen nooit wat dronkenquote:Op zondag 21 november 2010 22:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat heb je met die durrepse dames, met 15e zopen ze en nu
Jouw frêle lijfje. Ik snappum.quote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Alsof jullie toen nooit wat dronken![]()
Alleen kan het lichaam(pje) er op die leeftijd iets minder goed tegen.
Waaaaarom heb ik het idee dat je me in het ootje neemt?quote:
Nogmaals....29 decemberquote:
Dat is wel heel ergquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn ouders hebben mij welgeteld 2x op moet halen aangezien ik niet meer op eigen kracht thuis kom komen![]()
![]()
Een keer ook echt om 17u 's middags ofzo, toen ik ergens een paar straten van huis gecrashed was en toevallig iemand me herkende en uit mn portemonnee een pasje met adres had gevonden
eh, niet echt neequote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Blij dat jij mijn kind niet wasquote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Mijn ouders hebben mij welgeteld 2x op moet halen aangezien ik niet meer op eigen kracht thuis kom komen![]()
![]()
Een keer ook echt om 17u 's middags ofzo, toen ik ergens een paar straten van huis gecrashed was en toevallig iemand me herkende en uit mn portemonnee een pasje met adres had gevonden
Ja m'n moeder dacht minstens dat ik half dood was aan een hersenbloeding ofzo, lag ik daar 'Hoooi mamquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja m'n moeder dacht minstens dat ik half dood was aan een hersenbloeding ofzo, lag ik daar 'Hoooi mam![]()
'. Die was not amused. Understatement
quote:Op zondag 21 november 2010 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja m'n moeder dacht minstens dat ik half dood was aan een hersenbloeding ofzo, lag ik daar 'Hoooi mam![]()
'. Die was not amused. Understatement
Ik neem jouw ootje helemaal niet.quote:Op zondag 21 november 2010 22:23 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waaaaarom heb ik het idee dat je me in het ootje neemt?
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
![]()
Nah het viel wel mee eigenlijk, ze dachten dat ik er wel van geleerd had, tot ze een half jaar later ofzo weer opgehaald moest worden uit de kroeg. Coebergh-incidentjequote:Op zondag 21 november 2010 22:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je huisarrest is sinds vorig jaat weer opgeheven?
quote:Op zondag 21 november 2010 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Mwaam, jebenduallerlievvvstuh van de heeeele wjeeeld
![]()
Een keer ook echt om 17u 's middags ofzo, toen ik ergens een paar straten van huis gecrashed was en toevallig iemand me herkende en uit m'n portemonnee een pasje met adres had gevonden
Klinkt goed, ben je in te huren?quote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel toevallig altijd erbij als mn zusje lam en ziek is, dan ga ik elastiekjes halen om haar haar vast te binden en haar uitkleden en in bed leggen (en tijdens een voetbalweekend weg juist AANkleden)
Collega van mn moeder ging naar de kermis, lam, van fiets gevallen, doorgefietst, volgende dag naar de dokter: been gebroken!quote:Op zondag 21 november 2010 22:32 schreef Cat22 het volgende:
Een vriend van me is ooit dronken naar huis gefietst, van zijn fiets gereden (hij blijft vaag over de volgorde van gebeurtenissen), heeft alles in zijn knie gescheurd wat er maar te scheuren viel, is verder gefietst, naar boven gestrompeld en mocht zich de volgende dag melden in het ziekenhuis: operatie en 6 weken gips.Voor zijn verjaardag hebben we hem maar een helmpje en kniebeschermers gegeven, he was not amused.
![]()
En als Takaiki zich ooit nog hier meldt moeten jullie haar maar eens vragen wat er met die fles ouzo is gebeurd die ik had meegebracht toen ik op ziekenbezoek ging.
Moet ze jouw haar ook in een staartje doen?quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed, ben je in te huren?
Ja hoor, heb je mn nummer nog?quote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt goed, ben je in te huren?
Ik moet wel naar de kapper jaquote:Op zondag 21 november 2010 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Moet ze jouw haar ook in een staartje doen?
Dat heb ik ook ooit bij iemand moeten doen!quote:Op zondag 21 november 2010 22:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben wel toevallig altijd erbij als mn zusje lam en ziek is, dan ga ik elastiekjes halen om haar haar vast te binden en haar uitkleden en in bed leggen (en tijdens een voetbalweekend weg juist AANkleden)
Stekeltjes?quote:
Haar toen-net-vriendje zou binnen een paar uur komen dus we hebben haar volgepropt met thee en biscuitjesquote:Op zondag 21 november 2010 22:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ooit bij iemand moeten doen!En daarna maar preventief in een andere slaapkamer gelegd met mij erbij als chaperonne.
Neh die tijd is geweest. Dat waren de wilde harenquote:
Die zat ook flink aan de drank dan?quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haar toen-net-vriendje zou binnen een paar uur komen
Nee, huh?quote:Op zondag 21 november 2010 22:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zat ook flink aan de drank dan?
Euh juist welquote:Op zondag 21 november 2010 22:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat werkt vast beter dan mijn hulp: bedorven melk laten drinken.quote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Haar toen-net-vriendje zou binnen een paar uur komen dus we hebben haar volgepropt met thee en biscuitjes
Zelfs ik snap 'mquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah ja das waar, je hebt geen ervaring met drank hé
Oh, wacht, jij denkt meteen weer aan seksquote:Op zondag 21 november 2010 22:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aaah ja das waar, je hebt geen ervaring met drank hé
Nou! Wijn enzoquote:
Natuurlijk meisjequote:Op zondag 21 november 2010 22:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, wacht, jij denkt meteen weer aan seks![]()
Zo ben ik niet
Nee, dat lijkt me niet lsimquote:Op zondag 21 november 2010 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Natuurlijk meisje![]()
Neem er nog eentje
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Ik heb van Greys ooit begrepen dat dat achteraf weinig nut meer heeft.quote:Op zondag 21 november 2010 22:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Slim dus
Ik heb gelukkig spa appel in huis
quote:Op zondag 21 november 2010 22:43 schreef Greys het volgende:
Spa Appel helpt!
Echt!Als je d'r een flinke scheut Calvados doorgooit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Die zit ze al een uur te typen met één oog dicht, maar de tekst blijft maar zwevenquote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar blijft die PM met datumvoorstellen mbt SeSa?
Daar zijn nimmer schandalen uit voortgekomenquote:Op zondag 21 november 2010 22:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik zit met smart te wachten op de dronken verhalen van Greys
Ik lees het morgen wel terug, ik val om (als dat kan als je op de bank hangt) en ga slapen.quote:Op zondag 21 november 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar blijft die PM met datumvoorstellen mbt SeSa?
Voor drank hoef je niet meer naar Tombo te gaan. Daar is het op.quote:Op zondag 21 november 2010 22:53 schreef APK het volgende:
Home sweet home![]()
Krijg wel dorst van die verhalen van jullie
Komt ook geen verstandig woord meer uitquote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
Voor drank hoef je niet meer naar Tombo te gaan. Daar is het op.
quote:
quote:Op zondag 21 november 2010 22:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zit ze al een uur te typen met één oog dicht, maar de tekst blijft maar zweven
Ik heb net 1 glas opquote:Op zondag 21 november 2010 22:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor drank hoef je niet meer naar Tombo te gaan. Daar is het op.
quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Dus kan je er wel voor andere dingen terecht
Zoals?quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
Dus kan je er wel voor andere dingen terecht
OMG, wat zijn jullie erg!quote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tandpasta op haar oogleden smeren![]()
D'r slipjes insmeren met sambal
Whehehe, Ll heeft jouw gezicht al rood geverfd.quote:
Jij woont een stuk dichterbij dan Ll dus i blame youquote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, Ll heeft jouw gezicht al rood geverfd.
Haar afknippen, huis opnieuw inrichtenquote:Op zondag 21 november 2010 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
Tandpasta op haar oogleden smeren![]()
D'r slipjes insmeren met sambal
Ik weet niet waar jij woontquote:Op zondag 21 november 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
Jij woont een stuk dichterbij dan Ll dus i blame you
Enkels aan elkaar binden en dan in een andere kamer veel herrie gaan maken zodat ze opspringtquote:Op zondag 21 november 2010 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Haar afknippen, huis opnieuw inrichten
quote:Op zondag 21 november 2010 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Enkels aan elkaar binden en dan in een andere kamer veel herrie gaan maken zodat ze opspringt
Terwijl ze slaapt haar vingers in warm water houden zodat ze in haar broek piestquote:Op zondag 21 november 2010 23:09 schreef Loveless85 het volgende:
Enkels aan elkaar binden en dan in een andere kamer veel herrie gaan maken zodat ze opspringt
Goed plan, en dan dr schone ondergoed insmeren met sambal of jeukpoederquote:Op zondag 21 november 2010 23:11 schreef APK het volgende:
[..]
Terwijl ze slaapt haar vingers in warm water houden zodat ze in haar broek piest
* google opstart *quote:Op zondag 21 november 2010 23:13 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh ik Googlede op 'Girl drunk asleep' plaatjes voor wat voorbeelden, maar wat je daar dan ziet zullen we maar niet met Tombo doen
Hoe laat moet je er zijn?quote:Op zondag 21 november 2010 23:18 schreef Loveless85 het volgende:
Meh woensdag en donderdag sneeuwIk wil donderdag met de trein naar Schiphol
Geen idee, de laatste keer dat ik vloog was 10 jaar geledenquote:Op zondag 21 november 2010 23:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
10:15 vliegen, dus 8:15 inchecken denk ik?
Neh trein is sowieso beter, op die tijd van R'dam naar Schiphol gaan is helquote:Op zondag 21 november 2010 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee, de laatste keer dat ik vloog was 10 jaar geleden
Niet echt een ideale tijd om gebracht te worden ook
Kan je niet online inchecken? Maar als je er half negen bent moet het wel lukken jaquote:Op zondag 21 november 2010 23:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh trein is sowieso beter, op die tijd van R'dam naar Schiphol gaan is hel
Kan tot 40 minuten voor vertrek inchecken zie ik net. Komt wel goed dus, gewoon rond 0830/0845 op Schiphol proberen te zijn.
Op RTL5 nu; "Genante Aandoeningen; Kids", weet je ook meteen weer wat kinderen zijn
Neh, m'n printer is stuk, en je moet dan je eigen ticket printenquote:Op zondag 21 november 2010 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan je niet online inchecken? Maar als je er half negen bent moet het wel lukken ja(je moet niet via utrecht neem ik aan?
)
Kinderen zijn geen aandoeningen
Komt vast goed iddquote:Op zondag 21 november 2010 23:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neh, m'n printer is stuk, en je moet dan je eigen ticket printen
Maar je kan schijnbaar ook bij automaten inchecken op Schiphol.
Komt vast goed, tis ook geen dag/week met topdrukte volgens mij
Nou, ik loop vaak zat op amsterdam dat ie vertraging hadquote:Op zondag 21 november 2010 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Misschien gaan we wel met dat Fyra dingtis wel 50% duurder dan een normaal ticket, maar je bent echt van R'dam CS -> Schiphol in 25 minuten
Maar zal je net weer zien dat dat kreng niet rijdt na een pak sneeuw
quote:Op zondag 21 november 2010 23:45 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ze gaan poep-monsters nementijd om af te taaien
Noes, niet sambal/jeukpoeder/stift/tandpasta!quote:
Goed, Zwabber! Kom er maar in!!!quote:Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tegels leggen is inderdaad een eitje, zou het niet eens erg vinden
quote:Op maandag 22 november 2010 07:32 schreef Ml-etje het volgende:
Of toch niet, mijn nummering klopte niet![]()
mogge iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |