Jawel want ik vind meisjeskleertjes vaak weer te truttelig en rozequote:Op zondag 21 november 2010 20:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh dus ik hoef geen cadeautje te verwachten?
quote:
Ik zou roze echt proberen te vermijden maar dat is nog best lastig volgens mij.quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel want ik vind meisjeskleertjes vaak weer te truttelig en roze
Je weet toch dat hij de Loveless detector aan heeft staan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik was NET zo blij dat je er niet was
Kennelijkquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je weet toch dat hij de Loveless detector aan heeft staan?
quote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Loveless85 het volgende:
Ik was er wel, ik zei gewoon niks.
Rammelaarheb je toch een link tussen DA zijn en moederschap
Van die laatste 2 hou ik ookquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Bier.
Tieten.
Schieten.
Helicopters.
Zo. Voor Ll.
Ik gooide die eerste drie samen in google en kreeg ditquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Bier.
Tieten.
Schieten.
Helicopters.
Zo. Voor Ll.
Jaquote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van die laatste 2 hou ik ook
En jij zei toch net dat Ll mee was naar die chick flick?
Ja ondanks dat er dus geen eind aan zit? Ik wilde maar wachten tot deel twee en ze dan achter elkaar kijken.quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Bamba het volgende:
Tombo:
We zijn gisteren naar Harry Potter geweest en hij was erg gaaf
Pics van je pronte helicoptersquote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Greys het volgende:
Bier.
Tieten.
Schieten.
Helicopters.
Zo. Voor Ll.
Hoe kom je erbij die woorden in Google te gooien?quote:Op zondag 21 november 2010 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gooide die eerste drie samen in google en kreeg dit![]()
[ afbeelding ]
In zn spijkerbroek?quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Greys het volgende:
Ll was ons overal gevolgd hoor, al waren we naar de Sound of Music, hij mocht tussen ons in zitten
Ik wilde een geil plaatje voor Ll opduikelen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij die woorden in Google te gooien?
Ja want die heb jij nog nooit gezienquote:
Ja, maar ik heb de boeken gelezen, dus weet niet of het dan minder irritant het " open einde" in dit deel is. Het is wel de eerste Potter film die eindelijk goed het boek volgtquote:Op zondag 21 november 2010 21:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja ondanks dat er dus geen eind aan zit? Ik wilde maar wachten tot deel twee en ze dan achter elkaar kijken.
quote:
Ja, zelfs bij foto's van boven blijf jij kuisquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja want die heb jij nog nooit gezien
(De geklede versie uiteraard, lieve meelezers)
Ja, puur schattigquote:
Je kent me, de kuisheid zelvequote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja, zelfs bij foto's van boven blijf jij kuis
Dat werd ook tijdquote:Op zondag 21 november 2010 21:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb de boeken gelezen, dus weet niet of het dan minder irritant het " open einde" in dit deel is. Het is wel de eerste Potter film die eindelijk goed het boek volgt. Ik vind het een aanrader! Alhoewel m'n viend ' m maar saai vond, maar dat is het eerste gedeelte van het boek ook
.
Jaaaaaaaaa, badkuis was alleen maar schuimquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Cat22 het volgende:
*plof*
Ik heb vandaag een stuk of 15 kinderen gezien, was wel weer genoeg voor een poosje.
quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Greys het volgende:
Eén baby pigeon voor APK![]()
En niet weer je peuk uit het raam van de trein gooien ter hoogte van Utrecht!
[ afbeelding ]
Euh Ing doe es wat aan signaalontvangst?quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
En jij? Hoe sta jij tegenover het krijgen van een kindje?
Het leven als samenwonert in een notendopquote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dames, heren, en Tombo...
Ik gaat weer campingzender kijken dus converseer vooral verder over zwangerschappen en de blijvende gevolgen daar van
Oh die foto was ik alweer vergetenquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, badkuis was alleen maar schuim
Moet daar niet even een foto van een ovenschotel bij?quote:HOOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIII APK!
Mooi, doei!quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Loveless85 het volgende:
Dames, heren, en Tombo...
Ik gaat weer campingzender kijken dus converseer vooral verder over zwangerschappen en de blijvende gevolgen daar van
Ik vond het iedere keer weer een teleurstelling om te zien hoe het verfilmd werd, maar deze hebben ze echt heel goed gedaan vind ik!quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef oh-oh het volgende:
De boeken heb ik nog wel allemaal gelezen ( en uiteindelijk toch maar weer verkocht ) maar bij de films van HP ben ik heel snel afgehaakt!
Euh spreek voor jezelf Ing!quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het leven als samenwonert in een notendop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |