B-boys dus, die ook nog af en toe op skates gaan?quote:Op zondag 21 november 2010 20:55 schreef -Peach het volgende:
[..]
Ja van Ish, dat heb ik ooit gezien, skaters die dansjes doen hehe. En supercoole stunts natuurlijk.
Red Bullquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Denk eerder aan speed. Of een infuus van red bull.
Nooit opquote:
Alleen maar dropquote:Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
of ze heeft in de snoeppot van Eldrick gezeten.
quote:
Ach, dat hoort er bijquote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef Crimyclown het volgende:
Wat een tering jostie's... Kleine media training voor zo'n liveshow zou geen kwaad kunnen. Ziet er een beetje pijnlijk amateuristisch uit met een paar van die ADHD aandachtgeile schreeuwende klapjostie's. KIJK MAMAAAA IK BEN OP TEEEVEEEEEEE ALLEMAAAAL STEMMUUH. Ze laten de presentator niet eens uitpraten.![]()
neeeej daar geloof ik niks van..quote:
Ik ken betere gevoelens.quote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef IbeBen het volgende:
Jahha dames en heren, ik heb nog nooit zo'n lekker gevoel gehad als toen ik mijn Zwitser Leven pensioen aan het regelen was
Mjah ach, ze hebben altijd een hiphop/breakdance-achtig figuur in de jury zitten toch? Die Roberto die vorig jaar meedeed etc...quote:Op zondag 21 november 2010 20:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
B-boys dus, die ook nog af en toe op skates gaan?
Nu snap ik nog minder wat hij in dit programma doet.
dubbelquote:Op zondag 21 november 2010 20:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Hoe denk je anders dattie zo zwart eruit ziet
hebben ze afgekeken van The Voicequote:Op zondag 21 november 2010 20:59 schreef Cee het volgende:
Tussenstand? Sinds wanneer doen ze die ongein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |