10 dubbele schroefquote:Op zondag 21 november 2010 21:03 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Lorenzo kan tijdens zo'n dans
Eva Cassidy - Autumn Leavesquote:
Hier gaan ze veel stemmen mee verliezen, dit spreekt te weinig mensen aan.quote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef IbeBen het volgende:
Tja, wel prima denk ikKan hier weinig van zeggen eigenlijk :S Gaat vooral om techniek en dat zie ik toch niet
Lees een paar post boven je, slet.quote:
doosquote:
Zou je best gelijk in kunnen hebben. En de techniek is kut volgens de Russische dingesquote:Op zondag 21 november 2010 21:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier gaan ze veel stemmen mee verliezen, dit spreekt te weinig mensen aan.
Context, context. En Cee weet wie het zegt.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Franneh het volgende:
[..]
Je beste vriendin noemt je een slet (voor de grap) Grappig?
Dat idee heb ik ook wel een beetje.quote:Op zondag 21 november 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
Lorenzo kan toch ook niets anders dan truukjes?
Nou ik stond anders op het punt om een mod te roepen hoorquote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Context, context. En Cee weet wie het zegt.
Al die pimppubertjes en Virgil gaan nu als een malle stemmen!quote:
Ik ben er al!quote:Op zondag 21 november 2010 21:07 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nou ik stond anders op het punt om een mod te roepen hoor
geen tijd voorquote:Op zondag 21 november 2010 21:08 schreef IbeBen het volgende:
Kheb niet opgelet, maar moeten ze straks ook nog een solo?
In Afrika hebben ze honger zei mijn moeder altijd. Waarop ik altijd antwoordde dan gaan we nu naar Afrika.quote:
omdat ze 2 keer moeten dansenquote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef IbeBen het volgende:
[..]
minder reclame + gelul tussendoor doen dan
quote:Op zondag 21 november 2010 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Afrika hebben ze honger zei mijn moeder altijd. Waarop ik altijd antwoordde dan gaan we nu naar Afrika.
Kontext?quote:
Partymix? Iets met kaas anders.quote:Op zondag 21 november 2010 21:10 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wat wil je hebben Franneh, aangezien je vriend niets voor je wil halen
IK HEB BENGAALS VUURWERK IS DAT OOK GOEDquote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef IbeBen het volgende:
HEBBEN JULLIE JE MOBIEL AL IN JE HAND!!! IK WEL HOOR OMDAT DENNIS HET ZEI!!
ZOLANG HET MAAR GEEN ROOKBOM IS, PRIMA!quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
IK HEB BENGAALS VUURWERK IS DAT OOK GOED
huh waar haal jij die quote van Ibeben vandaan?quote:Op zondag 21 november 2010 21:12 schreef Cee het volgende:
[..]
IK HEB BENGAALS VUURWERK IS DAT OOK GOED
TE LAATquote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef IbeBen het volgende:
[..]
ZOLANG HET MAAR GEEN ROOKBOM IS, PRIMA!
Paupers zijn het.quote:
'quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
huh waar haal jij die quote van Ibeben vandaan?
Gekocht bij de Aldi.quote:Op zondag 21 november 2010 21:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
huh waar haal jij die quote van Ibeben vandaan?
Dat zegt wat over de rest...quote:
das raar want die is bij mij van Franneh.quote:
2 pac of b.i.gquote:
Hij heeft ook wallen onder z'n ogenquote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Dan zit er doorheen. Hij is er klaar mee. Manneke ziet zo pips.
Komt door Ushi. Niemand kan Wndy lijen. Hij wil naar huis. uithuilen.quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef Cee het volgende:
Dan zit er doorheen. Hij is er klaar mee. Manneke ziet zo pips.
zijn die in 2010 pas overleden dan??quote:
Ja, ik ontdekte dit topic vorige week pasquote:
quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Komt door Ushi. Niemand kan Wndy lijen. Hij wil naar huis. uithuilen.
Mooi gekopieerd van Prince afgelopen donderdag.quote:
(Een verlaat) welkom.quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja, ik ontdekte dit topic vorige week pas.
Blijkbaar had ik TAL uitgeschakeld bij de index etc.
Das bij mij 250quote:Op zondag 21 november 2010 21:14 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
das raar want die is bij mij van Franneh.
Dan ligt het niet aan mij dat ik je niet herinnerquote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ja, ik ontdekte dit topic vorige week pas.
Blijkbaar had ik TAL uitgeschakeld bij de index etc.
Ik heb meer concerten meegemaakt waar ze die mobieltjes-truc doen hoor.quote:Op zondag 21 november 2010 21:15 schreef Misstique het volgende:
[..]
Mooi gekopieerd van Prince afgelopen donderdag.
nee. klassiek: ja.quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
euvgenia geen verstand van hiphop??
Rammstein pakt tenminste vuurwerk, dat slappe gedoequote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb meer concerten meegemaakt waar ze die mobieltjes-truc doen hoor.Voorheen deden ze 't nog met ouderwetse aanstekers, heerlijk nostalgisch, veel leuker. En warmer. En gevaarlijker.
Ja vruuuger was t nog met aanstekers!quote:Op zondag 21 november 2010 21:16 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb meer concerten meegemaakt waar ze die mobieltjes-truc doen hoor.Voorheen deden ze 't nog met ouderwetse aanstekers, heerlijk nostalgisch, veel leuker. En warmer. En gevaarlijker.
gmtaquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Franneh het volgende:
Wie is er eigenlijk dood op Floris zijn shirt
biggie smallsquote:Op zondag 21 november 2010 21:18 schreef Franneh het volgende:
Wie is er eigenlijk dood op Floris zijn shirt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |